אני לא יודע אם אתם מודעים לזה - אבל יש צ'ט

פנומן 72

New member
אני לא יודע אם אתם מודעים לזה - אבל יש צ'ט

לפורום. מצד שמאל - תקישו על CHATTV וכנסו לצ'ט. אני מחכה. הראשונה שתגיע בטופלס תקבל ממני מסאז' מפנק בחינם.
 

goldy

New member
אני לא יכול להיכנס לצ'ט

אני פועל מתוך אובונטו ומריץ FF.
 

xcalibur

New member
ניסית לפתוח קובץ וורד לאחרונה? ../images/Emo6.gif

אני לומד הנדסת תוכנה וברגע שנכנסתי לעולם הזה שנקרא "לינוקס" רק אז התחלתי להעריך את מה שמיקרוסופט עשו.
 

goldy

New member
אני מניח שלימודי הנדסת התוכנה

הם בחסות מייקרוסופט? אף אחד לא עבר ללינוקס כי הוא רצה. כולנו התחלנו עם תלונות. כולנו עמדנו בפני האיום "פרנס את מייקרוסופט או בחר לא להשתמש במחשב". כולנו גילינו בשניה האחרונה את העולם הקסום הזה של "פשוט עובד". לא מעניין אותי שמייקרוסופט שיכנעו אותך שDOC בנוי טוב יותר מODT או SWX. מה שמעניין אותי זה ששורה תחתונה אני יכול לשמור מתי שאני רוצה, ולא בכל פעם שאני נזכר מה קרה בפעם הקודמת בה לא שמרתי.
 

xcalibur

New member
פספסת לגמרי את הנקודה שלי

מיקרוסופט קנו את העולם הזה בחסד או בזכות זה כבר נושא אחר. תסכים איתי ש-90 אחוז מהאנשים בפלנטה הזאת משתמשים בסוג של WORD? נגמר הסיפור. אני יודע היטב כמה לינוקס הרבה יותר יציב, אמין ובלה בלה בלה. הבעיה היא שהוא במיעוט ואף על פי שהקוד שלו פתוח, תרצה או לא, הוא בפיגור גדול מאחורה. והנה אתה הוכחת את זה בעצמך. יש אתרים שתואמים רק ואך ורק ל-IE. יותר מפעם אחת מצאתי את עצמי מחליף בין השניים. מה איתך?
 

goldy

New member
אני יודע שאני צודק: ../images/Emo62.gif

אני לא חייב להתכופף בפני הרוב המטומטם. הינה רוב העולם מצביע למפלגות על"ק: 1) נותנות את ההרגשה שהולכות לדבר בהכרזות על להיתכוון לעשות. הן עושות *הכל* חוץ מעשיה בפועל = תלונות עושה הכל חוץ מלאפשר למשתמש לעבוד עם מחשבו. 2) הן מוסיפות עוד ועוד מיסים, המושלמים בעיקר ע"י מי שהצביע להן = אתה רק קונה את הגירסה הבאה, ללא תועלת (ממשית) לך. 3) הן הופכות את השילטון לבילתי אכפתי לחלוטין למי שלא מימן אותן: מתמחות בלכבוש עמדות מפתח ואז להרדם בהן = מייקרוסופט ישפרו את תלונות אך ורק כדי להגדיל נתח שוק. ברגע שרובו בידיהן הדבר היחיד שהן יעשו זה לשפר את הממשק הגרפי (ותו לא). 4) רבע שעה(!) של לחיצות ידיים ופיזור הבטחות פעם בארבע שנים(!) מספיק כדי להיבחר מחדש, ולקבל את השילטון בפרט = שיפור המימשק הגרפי + רכישת כתבות פרסומת במוסף הכותרת עם מסגרת אדומה, מספיק כדי לשכנע אנשים להמשיך לפרנס את החברה, למרות שכבר עכשיו תלונות הפועלת במחשבם מונעת מהם שימוש במחשבם = כבר עכשיו על"ק לא עוזרת לך אז למה להמשיך להצביע דווקא לה? 5) קהל היעד של על"ק הם אנשים שלא מסוגלים לקשר (היטב) בין יום הבחירות למציאות היומיומית = כבר עכשיו המחשב שלך מקרטע עם תלונות. זו ממש לא הגירסה הראשונה שרכשתה והתקנתה. למה אתה לא לומד לקח?
מה הקשר?! ובכן: מפלגת על"ק היא מייקרוסופט. הבטחותיה הן תלונות. אתה לא יכול לעבוד איתה - היא עובדת עלייך, ובכ"ז היא פופלארית מאוד. הפתק שלה הוא איכספלורר: כל האינטרנט נכנס לך למחשב, ובכ"ז נתח השוק שלו הוא מעל 80%. לינוקס היא מולדת וימינה, או מר"צ ושמאלה או מפלגות קטנות כגון "כוח הכסף" ו"אור". הפתק שלה הוא שועל-אש או אופרה או כרום. לינוקס יציבה עד כדי כך שאפשר לישמור מתי שרוצים (אכפת לה מבוחריה), וכשאתה גולש ב'פתק' שלה אז רק אתה משתמש במחשב שלך (אכפת לה מהמצביע הבודד ש*לא* מימן אותה). לינוקס היא מפלגת שמקיימת. תלונות עובדת ע"ב פרנסת מייקרוסופט, כשאתה מרגיש שאתה מתייאש ממחשבים ממש כפי שאתה מתייאש מהשילטון: "אין מה לעבוד עם מחשבים" = "אין טעם להצביע". אז למה לא להחליף פתק? = למה לא להחליף מע' הפעלה? העובדה שהעם מטומטם לא אומרת שאני חייב להיגרר אחריו: אם אני יכול לבחור, אם באמת יש לי בחירה אמיתית בבחירת האופן בו אפעיל את המחשב (מפלגה שמקיימת) ובאופן בו אגלוש (פתק שאולי הולך לאיבוד אבל כן מקיים) אז אני רוצה לבחור את מה שמתאים לי, לרבות אים זה לא פופלארי.
 

פנומן 72

New member
גם DOS אף פעם לא נתקע

אני לא מבין איזה נקודה אתה מבקש להבהיר. היו לי שעות של ויכוחים עם מתלהבי לינוקס לדורותיהם והמסקנה החד משמעית היא שלינוקס היא מערכת מצויינת עבור מפתחים, שיהיה להם את התחושה שהם יכולים לשפר את מערכת ההפעלה, יש להם גישה לקוד אז יופי טופי. גם אני ארגיש יותר בנוח אם יהיה ממשק באתר אינטרנט שאני אוכל לנהל ולהרכיב בעצמי אפילו אם הוא חרא. אז בוא נרגיע. לינוקס לא מתאים ל-99.8% מהעולם.
 

goldy

New member
לא מדוייק

העולם לא יודע שלינוקס מתאים לו: ברגע שיש לך ניסיון כלשהו במחשבים אז לינוקס מתאימה לך. הבעיה היא רק עם המתחילים הגמורים.
 
למעלה