אני לכוד תעזרו לי

אני לכוד תעזרו לי

יש לי חברה והיא בת 16 אני בו 18. אנחנו כחצי שנה ביחד והיא אמרה לי שהיא רוצה להתחיל לקיים יחסי מין מבלי לחץ שלי או משהו כזה אלא שזה בא מהצד שלה אני חושב שהיא עדיין לא מוכנה מבחינה פיזית ונפשית ואני גם חושב שזה עוד קצת מוקדם בשבילה איך אני ידע מתי הוא הזמן הנכון? והיא לוחצת שנעשה את זה ואני לא יודע מה לעשות וככה עבר כבר חודש והיא חושבת שאני לא נמשך אליה בגלל שאני מתחמק וניסיתי לדבר איתה אבל אי אפשר היא מתעצבנת והיא אומרת שהיא לא קטנה וגם היתה לי שיחה עם ההורים שלה והם גערו בי שזה לא יקרה בשנה הקרובה ואת זה היא לא יודת מה אני עושה?
 
../images/Emo24.gif../images/Emo23.gif||ללכוד../images/Emo59.gif

מנומר יקר !!! מילכדת את עצמך!! ואולי קיימת אפשרות שאתה חושש מכל העיניין??!! (לגיטימי גם לגברים לחשוש) בוא נדבר!! ולמה דיברת עם הוריה??!! בהסכמתה??!! ושאלת את הוריה למה שנה??!! וכו´וכו´ בו´נדבר!! שלך ובשבילך עידן מיליצ´ר
 

נגמלת1

New member
שתי פנים לבעיה..

מצד אחד הבחורה אומרתשהיא רוצה בזה..לא לחץ חיצוני. מצד שני ..אתה טוען שלא. למה אתה לא מאמין לה?? יש סיבה שבגללה אתה חושב שהיא אינה נאמנה לעצמה ולרצונותיה?ועוד אפשרויות וכיונים: האם יכול להיות שבעצם אתה הוא החושש מהמלך המיני, ובעצם משתמש בה כסיבה להימנע מזה? איך אתה מרגיש לגבי קיום יחסי מין איתה? נראה לי שאתה מאוד עסוק בלנתח למה היא לא בשלה..למרות שלטענתה היא כן מעוניינת. אני גם לא ממש רואה מדוע אתה מדבר על הנושא הזה עם הוריה, ולא איתה בעצמה. במקום לתת את הרושם החמקני - כדאי שתשב לשוחח איתה ואולי גם עם עצך על הנושא כדי לגלות מה באמת עומד בשורש תחושתך.
 
בין הפטיש לסדינים

יקירי, 1. הבחורה קטינה אם היא עוד לא בת 16, הוריה יכולים לפנות למשטרה אז תהייה זהיר. 2. למה לערב הורים? במיוחד את שלה? זה לא נועד אליהם ולא קשור אליהם ואני חושב שאתה לא צריך להרגיש מאויים ופשוט להסביר להם באופן רגוע ובוגר אבל בהחלט באופן שלא משתמש לשני פנים... שזוג צעיר שרוצה להזדיין יעשה את זה אם או בלי רצון או הסכמה של ההורים, ואם הבת שלהם אוהבת אותך ורוצה להזדיין איתך, לא שרשראות, לא משטרה ולא כליאה יעזרו להם, זוג שרוצה להזדיין יעשה את זה באוטו, בחוף הים, במעלית במקלט ובחדרי מדרגות, הדבר היחיד שצריך להדאיג אותם זה הריון ומחלות. תבהיר להם שהם מוזמנים לנסות לקבוע לבת שלהם לא להזדיין איתך (ללא הצלחה) אבל הם לא יכולים לקבוע לך, ואם אתה תרצה להזדיין - לא הם ולא אף אחד יכול לעצור אותך או להחליט בשבילך עם מי, איפה ומתי להזדיין. תבטיח להם שתשמור עליה, שלא תנצל אותה, שלא תעשו את זה אצלהם (ההורים שלה) בבית או ברכב - הם יעריכו את זה, ושתמיד תשתמשו בקונדום. תעמיד אותם בפני עובדה, ותסביר להם שבאותה מידה הם לא יכולים לעצור למשל מהבת שלהם מלעשן. אם הם יאסרו עליה, אז היא תעשן בבית הספר. אי אפשר לכפות על בן נוער דרך חיים מסויימת ובפרט שמרנית. במיוחד בגיל שהוא נחשב לגיל מרידה. תגיד להם שאתה בחור אמין ושחוץ מזה בעצם אתה לא חייב להם כלום. הם מוזמנים לקבל אותך ביפה, או סתם להרוס את היחסים שלהם עם הבת שלהם, דבר שבעצם יחזק את שניכם ויביא לחיזוק היחסים בניכם. אתם יכולים להתראות בבית הספר וללכת אליך אחרי הלימודים להזדיין ושום דבר לא יכול למנוע את זה. תסביר את זה בצורה בוגרת ותשתדל להעביר את המסר שאתה תהייה אחראי! ותעביר את זה הכי ברור שיש. הם יקבלו את זה בחוסר ברירה אחרי שבוע של ראש בקיר והבנה שאתה צודק וזיון בקרב בני נוער הוא בלתי נמנע והשיטה היא חינוך ולא ענישה. מקווה שעזרתי, כולם כמובן מוזמנים להגיב. ירוק בעיניים.
 
למעלה