אני מגלומן ביג טיים

קפת

New member
לא

אף מגלומן שמכבד את עצמו לא שואל אם הוא יכול להיכנס. מגלומן אמיתי לא רק נכנס בלי לדפוק על הדלת, אלא גם מחליט שמהיום בפורום הזה כולם ילבשו רק ורוד מטאלי, ידברו באספרנטו, ויעשו לו מסז' לאגו בין שתיים לחמש לפנות בוקר. עכשיו תעשה פנאלים.
 
וואלה את צודקת קפת

אני הולך להתבייש לי בפינה קצת ואחזור כמו חדש
 
ראוי לציין

שאם תהיה סמרטוטי מדי, קפת לא תיקח אותך למרתף שלה כי אם אין אתגר בלאלף את הגבר, היא לא תשקיע שניה מיותרת בלהאכיל את הניחנח. גורלך יהיה רע ומר. בלי לאכול שאריות מקערת פלטיק על הרצפה, בלי סקס מרצון או מאונס, בלי ללקק את מגפי הויניל השחורים של קפת. מאידך, אינני יודעת מה מצב חייך כרגע, ככה שזה בעצם יכול להוות שיפור מה.
 

Kelevra

New member
הרבה יותר מדי קרדיט לקלאסה

ומגפי ויניל זה אוברייטד. כמו שזה נראה יש לי תחושה שהיא מסתובבת במרתף שלה בימים אלו במגפי רפתנים מידה 48 שחורות מגומי, בניחוחות שנות השמונים. תגידו, נכונה השמועה שהגמד מתחבא מאחורי הריצ'רצ'?
 

קפת

New member
הוי חמודי

כולנו התחלנו אותם נמוך, אבל רק אתה משועבד לריחות הרגליים שלך.
 

Kelevra

New member
תפסתן אותי

יש לי פטיש לכפות רגליים - ויש לי גם משור לזה. הערה קטנה בקשר לשנות השמונים: עבורי שנות השמונים הן השנים 1980-1989. חשתי צורך להבהיר משום שנראה שאת מתכוונת לעשור שמתחיל אצלך אוטוטו. לא לכך התכוונתי. ט.ל.ח.
 
תגובה פושרת קפת

הכלברע רמז שאת קשישה מקומטת כפופת גב שיטיונית מסונלת חסרת שיניים ועל עברי פי מועדון השיש.
 

קפת

New member
אולי הוא מאוד צודק

אחרי יום שכלל ביקורים בראשון, גבעתיים ונתניה אני בהחלט מרגישה כזו. ועכשיו רק צהריים... והטלפונים שלי מסרבים להירגע. מאוד עירני פה. מה זה מועדון השיש? גירסה מודרנית לברידג'?
 
המועדון שבו

מה שנמצא מעליך הוא גוש שיש איטלקי במקרה הטוב, גוש אבן חברונית עם מאובנים של פטריות מהרגליים של אברהם אבינו במקרה הרע.
 

קפת

New member
להתבייש? הלו?

אלוהים שתשמור. שמישהו יכניס את האקזמפלר החדש לקרנטינה. או שהוא סובל מטפילי מעיים שמשפיעים על המערכות הקוגניטיביות שלו, משבשים את כל המערך ההכרתי והתת הכרתי, או שהבנדם לא מבין מגלומניה מהי. להתבייש? דה? למה שלא תנסה את מזלך בפורום חרדות חברתיות?
 
למעלה