אני מכריז על מלחמת עולם

antgold

New member
אני מכריז על מלחמת עולם

מה יתרון של מק לעומת פיסי ? מהירות - G5 נותן פיט טוב אבל לדעתי בצועים שווי ערך ל amd operton או pentium 4 3.2 EE עיצוב - יש שפע מארזים מעוצבים עבור פיסם - תוכנות - האם פוטושופ רץ רק על מק ? אין גירסה ללינוקס ? רק סטייל -לשמו התבדלות מהעם
 

bumpymus

New member
ישששש!!!!!!!!! (תגובה מידית) ../images/Emo49.gif

בשביל זה נולד הפורום הזה (בין יתר הסיבות!!!!) שיעלה משתמש פיכסי וישאל את השאלה המתבקשת!!! אני חלמתי כבר על המשתמש הראשון שיעשה את זה!!!! לצערי לא הכנתי תשובה מראש ואני עייף מידי בשביל לשלוף תשובות מהמותן, אז תצתרך להמתין לי עד מחר! אתה עושה פה היסטוריה, ברכותי!
 
פשוט

מערכת הפעלה נראה אותך נותן תשובה לזה
 

israhack

New member
יציבות זה העיקרי

הפרטים השוליים: מערכת הפעלה יותר יפה, מקורית (לא גנובה כמו ווינדוס) ועוד הרבה
 
אהההה הכי חשוב שכחנו

ווירוסים!!!!! אתה יודע כמה אני "מקנא" על התענוג של הווירוסים שמשתמשי הפיכסי זוכים לו?
 

antgold

New member
אם לא שמתם לב -

אני מדבר על פיסי כפלטפורמה כללית - מה עם PC עם לינוקס ? במיוחד עם הקרנל החדש ו GNOME שמזכיר מאוד את המק
 
אין בעיה עם לינוקס

אני משתמש בפיסי עם מנדרייק וגנום
אבל עדיין נראה כמו זה לא בדיוק אותו הדבר.....
 

israhack

New member
אם כבר לינוקס...

אם כבר לינוקס... אז mac os-x מבוסס על darwin שזה יוניקס עם ממשק יפה. שוב יתרון למק על הפיסי
 

Amarok

New member
מה שרציתי לומר הוא:

שבתור אחד שקיבל פיסי לבר מיצווה (לפני 16 שנים) ועדיין מחזיק כזה בבית, והכיר לראשונה את המקינטוש לפני כ 7 שנים - עד שלא יושבים פיסית על מקינטוש ולא מרגישים את התנועה, הפשטות, האלגנטיות של המחשב ומערכת ההפעלה, פשוט לא מבינים את היתרונות, נקודה ! ואין לזה שום קשר למהירות, או לכמות התוכנות המוצעות (על זה נאמר :"האיכות עולה על הכמות"), או לוירוסים, או למחיר. עולה בי הרהור: שמתם לב כמה אנשי מקינטוש משמיצים את הפיסי ולעומתם אנשי הפיסי מעוניינים לדעת יותר על המקינטוש ?
 

bumpymus

New member
מקינטוש המחשב המחייך ../images/Emo13.gif

מעבר לעובדות הקרות והמספרים שניתן להשוות (כמו שאמרו קודמי) זה חווית השימוש, זה להתאהב במחשב ולחייך כל פעם מחדש, אני לא יודע איך לבטא את עצמי טוב יותר, לפעמים אני פשוט מתוערר ואני כותב שירים על המק שלי!!! זה מעבר למחשב זה ממש דת!!! המחשב ניראה ידידותי וגם המערכת ההפעלה עיצוב אנושי ונעים לעין (הדגש לפנתר ומערכת תשע), כפי שאמרוק צריך להשתמש במחשב, צריך להתאהב בו... אני כל חיי גדלתי עם מקינטוש והיום יש לי גם פיכסי ואני לא מסוגל להשתמש בו, אפילו עם כל היתרונות שיש בפיסי (ויש) אני רואה את כל הסרבול במערכת ההפעלה ואני פשוט מזועזה..... המקינטוש בהחלט השפיעה על האופי שלי, אני יכול לומר שאני אדם מקינטוש, אני חושב שבהמון תחומים אני חושב אחרת ואני מוצא פתרונות יצירתיים ולמק יש חלק גדול מתכונה זו אצלי! ניראה משתמש חלונות שיאמר שהמחשב שלו השפיעה עד כדי כך על האופי שלו! בנוגע לתוכנות, למרות שיש פחות תוכנות מי שכותב תוכנות במקינטוש סביר להניח שהוא מתכנת רציני אפשר למצוא במקינטוש תוכנות מכל הג'נרים ובמקום שבעולם החלונות לכל קטגוריה יהיו מליון תוכנות ואז קשה יותר למצוא את התונכה החינמית, במקינטוש הכל הרבה יותר ישיר, חברות שמכבדות את עצמן יכתבו תוכנות טובות למק, ואותו דבר גם למשחקים! בנוסף יש הרבה משחקים שיצאו רק למק למשל rode runner ועוד משחקים רבים שיצאו קודם למק או רק למק ומשחקים זה לא הכל... ועכשיו תפיל עלינו פצצת אטום, תטען את מה שיש לך לטעון, תכה בנו, למה אתה מחכה?!?!? משתמש פיסי שכמוך!!!
 

bumpymus

New member
נצל"ש בסורות טובות לעברית!

ראו מה עדן אורייון כתב בפורום השכן
 
למעלה