אני מקדישה...

אני מקדישה... ../images/Emo101.gif

מצורפת פה רשימה. תכתבו בסוף כל משפט איזה שיר הייתם מקדישים למי שכתוב. כמובן שהשירים חייבים להיות של הכנסייה. לחבר/ה הייתי מקדיש/ה את להורים הייתי מקדיש/ה את לחברים הייתי מקדיש/ה את לחבר/ה הכי טוב/ה הייתי מקדיש/ה את [הוסיפו עוד] תהנו.
 

guttmann

New member
לא חושב שאני יכול לענות על כולם אבל

לחברה: האביב הניצחי (אם לא הכנסייה אז את מלאך - אביב גפן) לחברה הכי טובה:ניראה לי שהייתי מקדיש את "תגידי שטוב" להורים: לא מרגיש כלום. בזמן האחרון אני מרגיש שההורים שלי ממש לא מכירים אותי. השיר הזה מבטא אותי הכי טוב לדעתי. לחברים לא ניראה לי שיש שיר שהייתי מקדיש. הייתי מקדיש להם אולי אלבום. :) סער.
 

cowgirl Ms

New member
תשובותיי!!../images/Emo95.gif

לחבר הייתי מקדישה את "השיר מהגן". להורים לא הייתי מקדישה שום שיר שלהם, כי המוזיקה שאני אוהבת תמיד עושה להם כאב ראש משום מה
לחברים הייתי מקדישה את "בואי מהפכה". לחבר הכי טוב הייתי מקדישה את "היא הולכת". הממ, אין לי מה עוד :X
 

lonely TearDrop

New member
אוו אוקיי..

את רוב השירים אני קודם מקדישה לעצמי בתקופות שונות בחיים שלי לחבר- וואו זה באמת קשה... גם כאן כל שיר לתקופה שונה.. "דברים בלחש", "אגדה מוזרה", "נפלה עלייך עצבות", "תרימי את הראש"... וכן הלאה לאבא- "מיטות חולות".. לא מתאים ליחסים בנינו.. אבל כן מתאים לו לחברים- "מה נשאר?" לחבר הכי טוב- "רוץ ילד" ללא ספק. נוסיף קטגוריה.. אהה.. אולי האהבה/ התאהבות ראשונה: "ראיתי אותך" אה זהו..
 

cowgirl Ms

New member
מקפיצהההההההה../images/Emo95.gif

קפווווווווווווווווווווווווץ!!!!!!!!!!! (מקווה שזה עובד ^^;;;;) ותענו למען השם ><!!
 

oRockGirLr

New member
חחח היה את זה בפורום היהודים

אם אני לא טועה
לא מכירה את כל השירים של הכנסייה וגם לא עולה לי כרגע
 
למעלה