אני נאלץ להודיע על פרישה מניהול...

sok777

New member
אני נאלץ להודיע על פרישה מניהול...

הודעות רשמיות וכד' יצאו בקרוב
 

טלע XD

New member
ואם תפרוש לא יהיה יותר טוב ><

להפך , אם תפרוש הפורום יהיה עוד יותר יבש .
 

sok777

New member
נכון, אבל

אני מקווה שיבוא מישהו עם יותר זמן ומוטביציה ממני. כי זה לא בסדר שאני מנהל ככה, צריך לפטר אותי ..
 

טלע XD

New member
אויש נו .

לא צריך לפטר אותך ולא כלום>< זאת סתם תקופה יבשה , גם באתר שלהם אין כלום כמעט . נעשה יותר משחקים וזה . גם כולם פתאום נעלמוO: ומה יקרה אם תפרוש ? מי יהיה מנהל ? הפורום יהיה הרבההה יותר ריק ויבש ממה שהוא עכשיו .><
 

נירו32

New member
אם אתה פורש...

אני שולח לך את פרנסואה אבוטבול שיגמור אותך! את לא פורש ולא בטיח. מחר אני נוסע ללונדון ,שבוע הבא אני מביא לך תמונות מההופעה בוומבלי ואתה תחיה מחדש את הפורום הזה.
 

טלע XD

New member
איזה כיף לך , גמאני רוצה הופעה של אואזיסT_T

וסער - don't go away , say what you say but say that you stay forever and a day.. אתה לא תתווכח עם נואל , נכון ?D:
 

sok777

New member
חח חבר'ה, תודה על העידוד, אבל זה לא בגדר משבר

3 שנים אני מנהל את הפורום הנהדר הזה והוא עשה לי רק טוב על הלב. למדתי המון. באתי עם הרבה אנרגיות וחצי שנה לפני שנהייתי מנהל כבר ניהלתי באופן בלתי פורמאלי את הפורום והבאתי אותו לימיו היפים ביותר עם עשרות כותבים ומאות עד אלפי הודעות. בשנה האחרונה אין לי כ"כ הרבה זמן, ואני יותר מקדיש את הזמן ללימודים, עבודה וכמובן - עשיית המוזיקה שלי (הקלטות, כתיבה, הופעות, נגינה וכו'). אולי ייקח זמן למצוא מנהל חדש אבל לקחת אותי כמובן מאליו זה לא טוב. מנהל פורום צריך לעשות יותר, ולי אין כרגע מוטיבציה. אני מעלה חדשות, מדי פעם פעילויות ופה זה נגמר. אין פרסום, אין שיווק, ואין מספיק פעילויות ודיונים. צריך מישהו עם מוטיבציה וזמן - שני הדברים שאזלו לי. חשבתי לפרוש בגיוס - עוד 3 חודשים, אבל אולי עכשיו זה הזמן. צריך לחפש מועמד מתאים כי הפורום הזה חייב אבל חייב להמשיך להתקיים!!
 

SHIR04

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif

עשית עבודה מעולה!
 

sok777

New member
עכשיו המטרה היא למצוא מישהו/מישהי

שאוהבים את אואזיס לא פחות ממני. מכירים אותם מעולה והכי חשוב - רוצים להשקיע ולעשות את הפורום הזה מדהים. בעצם, לא רק רוצים, כי גם אני רוצה, אבל אני לא יכול כרגע. מישהו / מישהי שמסוגלים, אנשים יצירתיים עם מוטיבציה גבוהה. אני מוכן לעזור להם. צריך לעשות פה פרסום-שיווק בתור התחלה. להביא אנשים. אח"כ דיונים ופעילויות מדי יום... להעלות חדשות מדי יום... לשנות סקרים ועוד ועוד... לסקר הופעות... לא חסרים דברים אה? בהצלחה לנו. אני בעד ש-שיר תציע מועמדות. השאלה אם יש לך זמן?
 

טלע XD

New member
חבל ..

השם שלך כבר לא כחול . זה נראה מוזר . אבל אתה נשאר בפורום נכון ? ובינתיים זה פורום חסר מנהל ?|:
 
למעלה