אני נדהמת מהדברים שכותבים כאן

זמירה 1

New member
אני נדהמת מהדברים שכותבים כאן

היכן הכבוד לחמות? היכן האהבה לבעל? היכן הכבוד שלכם? אני לא מאמינה ואני מזועזעת ממה שהולך כאן. זוהי לי כניסה ראשונה ואחרונה לפורום שכזה תתביישו לכם כך לכתוב על אמא. כן, חמות אמורה להיות לכם כאמא עם אותו כבוד שאתן נותנות לאמהות שלכם כך אתן צריכות לגבי החמות והחמים. בושה וחרפה , זה כל שאני יכולה להגיד לכם.
 

הגנובה

New member
אני ../images/Emo6.gif מתה ../images/Emo6.gif מצחוק ../images/Emo6.gif

חמות!!! אמא שלי!!!!!!! זוכרות את המסכה של הצעקה... אני לא צריכה אותה - הפה שלי פעור יותר ממנה!!!!!!
 

onev

New member
העיקר שזו פעם ראשונה ואחרונה ../images/Emo13.gif

 
צר לי לקלקל את השורה...

ואני מקווה שיהיו כאן תשובות גם לליאת ומירב, ואולי לאחרים שתוהים. לפחות תשובות שיתארו את הדברים כפי שאני באופן אישי רואה אותם. אני רואה מידה רבה של התחסדות בהודעות התהייה והבהייה, הזעזוע המעושה והפנייה לרגשי ה"כבוד-עצמי" של הכותבות בפורום. אפילו צביעות. תגידו בכנות, אף פעם לא כעסתן? מעולם? על אף אחד? גם לא על הילד שלכן? גם לא התווכחתן מעולם על שום דבר עם הבעל? עם חברה? עם אמא? מוזר - בלתי אפשרי, לדעתי. אלא אם באתן כולכן מאיזה מנזר בודהיסטי וינקתן מיום לידתכן רק פיוס ושלום. ועכשיו דוגמה, אחרת לגמרי, אבל מקבילה: נגיד שהילד שלי, שאין לכן ספק שאני אוהבת ומכבדת, עושה באופן קבוע משהו מעצבן, מזיק, שפוגע בטריטוריה שלי, ושמעליב אותי גם באותה הזדמנות. ונגיד שניסיתי להסביר לו, וניסיתי ללמד אותו, וניסיתי גם שאבא שלו יסביר לו, וגם הגננת. וכלום לא עזר. לא עזר! עכשיו אני די בטוחה שהילד שלי לא מתוך רוע, אלא מחוסר יכולת, אינו מסוגל, לפחות בינתיים, להיפרד מהנוהג. והוא ממשיך.... אפשרות אחת - אני אמשיך להיפגע, ולא אבין למה זה קורה לי. אפשרות שנייה - אני אצליח להבין למה, אבל לא אצליח להפסיק להיפגע. אפשרות שלישית - אני אבין, ואפסיק להיפגע. אפשרות רביעית - אני אתחיל להילחם. אפשרות חמישית - אני אכנע, בלי להבין, ואפתח "עור פיל". אפשרות שישית - אני אמצא איזו מסגרת, חברית, טיפולית, פורומית, שבה אני יכולה, בגילוי לב מוחלט, כולל רשות להשתמש במלים קשות לפעמים, לספר לאחרים את מה שקורה לי ביחס לזה, ולשמוע מאחרים מה קורה להם במצבים דומים, ולשמוע אולי רעיונות, או עצות שכולן באות עם אהבה, וחלקן באות עם רוח שובבה. ואולי, אולי, אפילו יקרה לי איזה דבר טוב או שניים, בעקבות ה"שיחות" האלה. ואולי גם אגרום למישהו אחר להרגיש טוב יותר עם דבר דומה. נדמה לי שבשביל זה בדיוק, כאן ועכשיו, הפורום הזה. תאמינו לי, הרבה דמעות היו לפני שהגיע הכעס. והרבה שמחה תבוא כשהכעס ירפה. אני לא מתביישת לכתוב בפורום. אני גאה! ואני גאה גם באחרות שכותבות כאן. גם גאה במלים הכעוסות. וגאה אפילו בכן, שבאות לבקר ולבקר מדי פעם, ומזכירות לי בדיוק למה אני כאן.
 

Almost me

New member
ההבדל בין אמא שלי לחמותי...

מתבטא ביחס של כבוד ואהבה מצידה כלפי וכלפי כל מה שקשור אלי. אמא שלי לעולם לא תגיד מאחורי גבו של בעלי דברים עליו. אמא שלי מעולם לא תאטום את אוזניה כשאנו זקוקים לעזרה ולחילופין לא תגיד לנו אנחנו נעזור אם היא לא מסוגלת לעשות זאת. בשביל אמא שלי בעלי הוא האיש שלי וילדי הם נכדיה ולכן חשוב שלכולנו יהיה טוב עד כמה שרק אפשר, לא איפה ואיפה.
 

ashlaya

New member
הבדל בין אמא לחמות

לא תמיד הכל צריך להיות רע! אצלי דווקא ההבדל הוא דוקא לרעת אמא שלי לה אני מרשה להגיד הכל בכל טון שאני מרגישה באותו הרגע בלי לחשוב שאולי אני פוגעת..... אמא תמיד סולחת
 

אלמה

New member
נכון

אצל החמות - הנחנו בנות שלהן כל עוד אנחנו נשואות לבנים שלהן. ברגע שהתגרשנו - אנחנו כבר לא בנות שלהן. כשאת נשואה את "בת על תנאי"
 

נופר30

New member
ההבדל בין אמא שלך לחמותך

שיש דברים שאת מוכנה לספוג מאמא שלך ולא תהיי מוכנה מחמותך יש דברים שאת מסוגלת להגיד לאמא שלך ולא תהיי מסוגלת להגיד לחמותך ויש דברים שאת לא תעלי על הדעת להגיד לאמא שלך וללא כל בעיה תגידי לחמותך
 
גברת זמירה........

עם כל הכבוד לך........... פה ההזדמנות שלנו להוציא את מה שאי- אפשר לומר לחמות, לאמא, לבעל, לחבר! וחשבת על זה, שיש חמות, אמא, בעל שהם אלו שלא נותנים את הכבוד??? הכל עניין של הדדיות, מי שלא נותן שלא יצפה לקבל!
 
למעלה