אני נתקל בתופעה

fire snake

New member
גסות רוח היא דבר רע במיוחד -

ודוד לא ממש עשה רע למישהו כאן, עד כמה שידוע לי. אפשר להעיר בצורה עניינית. גסות רוח כלפי הזולת וריב-כלבים השרביט של מי יותר גדול הן מן הרעות החולות של העוסקים במאגיה. זה מיותר לחלוטין!
 

גל סופר

New member
אין שום דבר גס רוח בלומר את האמת

גם אם היא צורבת. מספיק עם הטפת המוסר, היא איננה במקומה בכלל. הפורום הזה כמדומני מכונה "אמנות המאגיה". להמציא שפה, לקרוא לה קבלה ולקשר אותה למאגיה- זה לא נראה בעיני כמטרת הפורום.
 

גל סופר

New member
העיסוק שלי הוא לא בסימנטיקה

ולא בחידושי בן-יהודה. אני גם לא חושב שזה מהות הדיון וגופו של עניין, אבל ניחא.
 

fire snake

New member
גסות רוח היא תמיד דבר רע במיוחד-ומיותר

אפשר להגיד דברים בוטים באופן ענייני. אין צורך להיתקע כל רגע על האגו המאגי הנפוח, על "למי יש שרביט יותר גדול?" כמאמר המשורר: "לכולנו לכולנו כתר על הראש - וכל אחד מאיתנו הוא אחשורוש!" ובאשר למאמצי להפיק מדוד קוהרנטיות - אני לא יודעת למה בדיוק אני חותרת, אבל חושי המורה שלי אומרים לי שצפויות הפתעות טובות.
 

גל סופר

New member
שימי לב במה הדברים שאת כותבת מתמקדים

בהמצאת "האגו המאגי הנפוח" שכלל לא קיים. זה לא אגו מאגי נפוח, זה רדיפת האמת. אני לא מתיימר לומר שהאמת נמצאת בידי, אבל כשאני רואה שקר אני יודע להצביע עליו.
 

fire snake

New member
ומה יוצא לך מרדיפת האמת? מה מטרתך?

מה אתה מנסה להשיג? סמן V או X: *להעליב את השקרן *ללחום את מלחמת הצדק *תהילת נצח *להחרים את השקרן ולרדוף אותו, שיעוף מפה ולא יעז להראות שוב את פרצופו *לגרום לו שיתבטא ביתר אמיתיות *לגרום לו שיתבטא ביתר צניעות\בהירות *לשפר את התקשורת בפורום *להעלות את רמת הדיון בפורום עכשיו עבור שנית, וסמן על כל סעיף V או X בתשובה לשאלה: האם רדיפת האמת - הצבעה על השקר - תסייע להשגת מטרתך (כפי שהגדרת אותה)? ושלב ג בתרגיל: מה כן ישרת? התווה איסטרטגיה יעילה.
 

בליעל

New member
None of the above

מטרה אחת ויחידה: להבהיר שהדברים הבלתי-מובנים (כולל לך) שדוד כותב אינם קבלה או יהדות, אלא המצאה אישית שלו.
 

RainBird

New member
סבבה- זו המצאה אישית שלו. והוא טוען שזה משהו אחר, אז אולי אתה תתחיל להסביר לנו קבלה (במובן המאגי ולא המיסטי) מההתחלה בבקשה כדי שנלמד? אני מת באמת להיכנס לזה, ומאוד קשה לי עם השיטה הזו באופן אישי.
 

בליעל

New member
למה שאני אעשה את זה ?

אם אתה רוצה ללמוד קבלה, תכנס לחנות ספרים ותקנה ספר מבוא לנושא, במקום להטפל לאנשים שיש לך בקורת על ההתנהגות שלהם.
 

RainBird

New member
אתם רוצים ליצור דיון ברמה גבוהה על החומר לא? אני רק מציע משהו חיובי שאתם יכולים לעשות, שבו אתם מחנכים אנשים בחומר הנכון, במקום לפסול את החומר הלא נכון לדעתכם.
 

בליעל

New member
זה יהיה כנזם זהב באף חזיר

זה ירמוז שהחומרים האיכותיים וחומרים כמו הרעש הלבן שדוד מפיק ממקלדתו הם באותה רמת אמינות ואיכות.
 

RainBird

New member
לא ירמוז שום דבר כזה. ובבקשה, אתה מכיר אותי, אתה יודע מי אני, אל תתנשא מעלי. אני רק רוצה לפתור את התלונה שלך וזה נראה לי האופציה הטובה ביותר. במקום להשתיק, להוסיף קולות. ארדן.
 

בליעל

New member
ודאי שזה ירמוז

אנשים יכנסו לפורום, יראו את ההודעות אחת ליד השנייה, ויסיקו מסקנות. התלונה שלי איננה על רמת הפורום, אלא על הזבל שמאפשרים לכתוב בו - יש לא מעט אנשים שמאמינים לכל שטות שנכתבת (ולפעמים נאמרת) ועדיף פורום ריק על פורום מלא זבל. יש לך שאלות ממוקדות, תעלה אותם במקום שאיננו אכסניה לכל דבר שמישהו טרח להקליד, ותקבל תשובות ממוקדות. רוצה ללמוד באופן כללי, אל תבקש מאנשים who know better than waste their time מנסיון אישי, ולך לקרוא ספר.
 

fire snake

New member
אגב שאפו לקיקהא על ביעור קן הצרעות שהיה פה

לפני בואו. ניהול פורום זה במידה רבה עבודת שיטור, אתה יודע - ושוטר לא ממציא את החוקים, חובתו לשמור על חוקים שקבעו אחרים. קיקהא הפך את הפורום ממקום שורץ כישופים רעים, אגו ומריבות למקום שאפשר להידבר בו ואפילו - שומו שמיים - להיפגש! בפורום בלשנות ספגתי התייחסויות כאלה שאתה שופך על ראשו של דוד עכשיו, על השפה שהמצאתי (לדעתם... האמת שהיא אמיתית) http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=716964& אוקצור - גסות עוד לא הפכה אף אחד ליותר צודק, ועדינות לא הפכה אפחד ליותר טועה.
 

גל סופר

New member
ובכן... פה קבור הכלב

אם גם את מבינה שהמצאתו היא כמו השפה שאת המצאת- טוב ויפה. אבל אם היית לוקחת את השפה שהמצאת וטוענת שמישהו אחר המציא אותה ובונה מערכת אמונות שלמה ופיקציות היסטוריות סביבה... או אז היית עומדת בפני אותה ביקורת בדיוק.
 

fire snake

New member
אני תוהה אם תתנפל גם עלי

לא המצאתי את השפה, העליתי אותה מן הזכרון הנסתר. היא לא דומה בכלום לשפה של דוד. מובן שהיא מעוגנת בהוסטוריה ובהנחות - "אמונות"; ככל דבר אמיתי. הכלב? כמעט עלית עליו, אבל פספסת.
ולא, גם את האגו המאגי המנופח והנרגן לא אני המצאתי. אתה אולי לא הדוגמה הכי קיצונית, אבל בליעל יותר בכיוון. אתה מדלג על התרגיל? ואם אתה רוצה לדבר על אגר^ה, קרא קודם. אתה יכול לדלג על המבוא, אפילו ללכת ישר לטבלת הדורים. אם לא בא לך - בבקשה אל תשער השערות בעניינה בלי שקראת בכלל.
 
למעלה