אני צריכה ייעוץ בבקשה...
קצת ארוך

פוניתה

New member
זה בסדר שאלי מה שבא לך!

אנחנו מכירים שנתיים+ אבל נמצאים ביחד כחצי שנה. אנחנו כמעט בני 22... סתם מעניין אותי, למה את שואלת?
 

זמשוש

New member
כי אם היית אומרת שאתם בני כ18

ושאתם בתחילת הדרך... הייתי מבינה למה את כל כך סובלת מירידות (למרות שאני מסכימה ש40 דקות ירידה זה בהחלט יותר מדי) והייתי מבינה למה הוא לא אוהב לרדת לך ורוצה רק שאת תרדי לו כל הזמן... אגב, את צריכה למצוא את נקודת השיא אליה את יכולה להכניס את איברו מבלי להגיע למצב של היחנקות...
 

bulb

New member
אני שוכב שרוע על הרצפה ומחרחר להנאתי

מישהו יודע CPR? יש אחות חושנית (+סטטוסקופ - בגדים מתחת לחלוק) בקהל?
 

כיסופון

New member
לדעתי אפשר גם להנות ממין אוראלי

את אומרת "בירידה אני נאלצת להתמודד גם עם זה שאני נחנקת לפעמים וגם עם השיערות שזה לא כל כך נעים" ולדעתי את צודקת בהחלט, תספרו את שיער הערוה זה הרבה יותר אסטטי ונעים. כדי להנות ממין אוראלי הוא צריך לבוא ביחד כך שכאת יורדת לו הוא צריך לרדת לך, כך ששניכם תרגישו את אותה הרגשה ואם הרגשתך מושפלת אז היא תשתנה עם ביצוע האקט בשניים. מה גם שאפשר להוסיף תבלינים למין אוראלי, לדוגמא: טמפרטורות: הכיני ליד המיטה כוס תה חם וכוס מים קרים, תוך כדי הטיפול האוראלי ליגמי פעם מהכוס הזו ופעם מהאחרת, הבדלי הטמפרטורות ישגעו אותו, בעיקר אם הוא לא ישים לב לעובדה ששתית. 12. סוכריות קופצות: זוכרים את הסוכריות הקופצות מילדותנו? הן עדיין נמכרות, וכדאי מאוד להשתמש בהן בשעת מין אוראלי, פשוט שמים כמות קטנה בפה ומתחילים למצוץ (לו) או ללקק (לה), הסוכריות מוסיפות אפקט מרגש במיוחד, לשניכם. ביצים: לא כאלו של תרנגולות, אלא אלו של בן זוגך, אל תזניחי אותן בשעת המציצה, החזיקי אותן בידייך, לטפי, ערבלי, העבירי לשון, הכל בעדינות כמובן. קצפת: מיכל קצפת על אברי המין וחגיגת ליקוקים מתחילה. שיהיה בהצלחה.........
 

bulb

New member
הפורם עבר למדור הסקס של "לאשיה" ולא אמרו לי?

יסלח לי אדוני על הצרפתית, אבל זה קשקוש אחד גדול. לא מספיק שלא נוח לה לבצע מין אוראלי באנטיפט, אתה רוצה שהיא תנסה במקביל גם להנות. זה מתכון בטוח לטראומה. מין אוראלי לא צריך להתבצע ביחד כדי להנות ממנו. לפעמים אחד מבני הזוג יותר עייף מהשני או יש לו פחות חשק, אז בכח ונגד הרצון? אולי כדאי שהיא תשפוך זפת ונוצות על הזין שלו. זה בטוח יטריף אותו. הצעת הגשה: תחפושת פוקהונטס וקרקוף הביצים. לא יודע מתי ערבלו לך את הביצים בפעם האחרונה, אבל מדובר בצמד די רגיש ומספיקה תנועה לא רגישה והגוזלים שלו יעזבו את הקן. אבל אם כבר הגענו עד לביצים, למה להזניח את ה"חניה" של הביצים? עיסוי נמרץ של הפרוסטטה תוך כדי דחיפת שתי אצבעות לרקטומו של החבר יגרמו לו לחוויה מיסטית-רוחנית. גילוי נאות: הכותב מעדיף נטורל.
 

פוניתה

New member
דווקא מצאו חן בעייני ההצעות שלו...

זה לא שאני עד כדי כך סובלת מלהעניק מין אוראלי אני לא אוהבת כל כך את האקט עצמו בגלל הדברים שציינתי אבל אני כן נהנית כשהגבר שלי נהנה ועוד בזכותי! מה שתיארת בפיסקה האחרונה זה חליבת ערמונית לא?
 

פוניתה

New member
מה שבאמ הפריע לי אצלינו זה

שיש את ההרגשה שהירידה היא מאסט ואם היא לא תהיה אז זה עלול להרוס ערב שלם זה ממש לצאת מפרופורציות ועוד במיוחד שהוא לא מוכן לרדת לי...!
 

פוניתה

New member
../images/Emo140.gif

תודה רבה לך על התשובה המושקעת!!! אני לא חושבת שמין אוראלי צריך לבוא תמיד משני הצדדים ביחד אבל זה בהחלט יכול להיות מאוד נחמד ובכלל, כל ההצעות שרשמת נראות לי ממש מפתות וכייפיות ואני בהחלט איישם אותן מתישהו, גם אם זה לא יהיה עם הנוכחי. אני מודעת לכל העניין עם הביצים... אני עושה לו את זה הרבה הוא חולה על זה!
 

rch

New member
תשובה

קודם כל אני חושב, בתור גבר, שלכל גבר ואדם באשר הוא רצונות, פנטזיות ואהבות משלו. אם האקט הזה חשוב לו מאד ואת לא מעוניינת זו באמת בעיה. אבל אני חושב שאת צריכה לחשוב על עצמך קודם כל. ועוד 40 דקות!? זנ באמת הרבה זמן. אני לעולם לא נותן לאף אחת לרדת לי יותר מ- 5, 10 דקות. זה מעייף. אני יודע כי אני כן אוהב לרדת אבל אחרי 30 דק זה נהיה קשה. תנסו חלופה. תאונני לו וכד'. כל שכן מציצה אצלך היא דבר פיזי. אבל אצל רוב הגברים זה סקס מושלם. זו דרך מעולה להינות מסקס הרבה זמן בלי לגמור. אני די מבין אותו.
 

פוניתה

New member
rch

אהלן אני מכבדת את זה שלכל אחד יש את האהבות שלו... אני כן מעוניינת לרדת לו, אני לרגע לא אמרתי שלא. מה שכן מפריע לי זה שהירידה תופסת מקום דיי נכבד בפגישות שלנו בעוד שלי הוא לא מוכן לרדת, הוא אומר שהוא מאוד נרתע מלרדת לבחורה זה מבאס קצת אבל לא בוער לי שהוא ירד לי... זה מבאס בגלל העיקרון של חוסר ההדדיות בעניין אני אוהבת לדעת שמתוך נק' מבט של גבר אתה אומר שלא תתן למישהי לרדת לך כל כך הרבה זמן זה הכניס אותי לפרופורציה מסויימת.. תודה
 
אני ממש מצטרפת לדילמה שלך.

לדעתי רב הנשים לא אוהבות לרדת..הן עושות אתזה רק כדי להשביע את הבנזוג,ולגבי הקטע של:אוהב לראות אותי מושפלת,זה לא ממש כך,הוא מסתבר בעבר קיבל סקס בגוון זנותי /פשוט שהוא מאלה שסקס ידידותי לא מזה מספיקים אותם או בקיצהר סאדו..,לענינינו את לא מחוייבת לעשות שום דבר שגורם לך להיות מושפלת,הרי בסופו של עניין גם בסקס צריכה להיות התאמה,כך שאת חייבת להציב לו את התנאים,אם נראה לו סבבה ואם לא אחלה,המשיכי בדרכך,הוא ימשיך לבקש זה צורך שהפך לחובה,בקשר לירידה במשך ככ` הרבה זמנ,מוגזם לחלוטין,צאי מזה ותחשבי על עצמך בראש ובראשונה
 

פוניתה

New member
מה לגבי כל העניין של

בזוגיות צריך לוותר ולהתפשק לפעמים ולבוא אחד לקראת השנייה? איפה צריך להיות הגבול? איפה האיזון? זה מבלבל אותי לפעמים לגבי הזמן של הירידה - לקחתי לגמריי לתשומת ליבי שזה יותר מדי..
 
למעלה