אני רואה כאן את כל אוהבות החתולים

אני רואה כאן את כל אוהבות החתולים

ואני שואלת את עצמי, האם יש קשר בין אהבת חתולים לבין ההחלטה שלא להביא ילדים לעולם? אצלי לדעתי יש קשר, בגלל שההתעסקות עם חתולי רחוב מעוררת את המודעות לצורך בעיקורים, שמעורר שאלות פילוסופיות בנושא ההתרבות גם שלנו - בני האדם. מה דעתכן?
 
"זובחי אדם עגלים ישקון" (הושע יג)

הדברים הבאים קצת בוטים במבט ראשון. אך הם משמשים לבירור רעיוני. [ורק אזכיר למי שלא שם לב, שאני עצמי מתכוון להמנע מלהוליד]. פסוק זה הוזכר לגבי גרמניה של מלחמת העולם השניה, בה רווחו תנועות לזכויות בעלי חיים [="עגלים ישקון"] ודווקא אומה זו ביצעה רצח עם ביהודים ובקבוצות נוספות [="זובחי אדם"]. על משקל השאלה, האם מניעת רווח היא הפסד, ניתן גם לשאול האם המנעות מילודה היא רצח. יש רבים בעולם, גם בעולם המערבי, שאומרים זאת על הפלות [הפלה = רצח]. * כשהולכים נגד הזרם כדאי לבדוק היטב את צעדינו. כמו. מי שעובר ברמזור אדום. או מי שהולך בשדה מוקשים. ולענייננו- שקלתי את צעדי רבות ואני עומד בדעתי להמנע מלהוליד.
 
סלחתי גברת ../images/Emo70.gif

 

karnity

New member
אני בכלל לא הבנתי את זה ככה...

לדעתי, ניתן לפרש את הפסוק הזה גם כביקורת, כלומר, הרוצח מסתתר מאחורי מעטה הומני, לכאורה.... אוהבי חיות אמיתיים,(וזו דעתי), הם אוהבי כל החיות, כולל החיה שאנחנו... אהבת החיות של הרוצח הינה צביעות... וכמובן שאינני מסכימה שהימנעות מלהוליד היא רצח... ואין בכוונתי לדון כאן בהיבטים הפילוסופיים והלוגיים של הטענה המופרכת הזו... כנ"ל לגבי הפלה. אבל מעניין שהבאת את הפסוק הנ"ל...
 
אני נורא אוהבת חתולים

וגם יש לי שניים, וגם האכלתי והצלתי חתולי רחוב ועסקתי בעיקורים וכו' במשך שנים, ובכל זאת, יש לי ילד ואני רוצה עוד
 

inbal76

New member
כנ"ל. אני חולה על חתולים מילדות

אוהבת מאוד גם כלבים (אוח, המבט ה"תמים" שלהם ממיס אותי לרצפה...) ואת רוב בעלי החיים האחרים (יוצאים מן הכלל: זוחלים על כל סוגיהם
וחרקים). אבל חתולים אני פשוט... לא יכולה להסביר. הם פשוט שולטים. מין מלכים ומלכות קטנים כאלה. ויש להם אינטילגנציה מדהימה. ומי שטוען שהם לא מתקשרים או לא מחזירים אהבה - פשוט לא גידל חתול מימיו.
 

Cat79

New member
בוא נרחיב את "הסטטיסטיקה" קצת...

לא רק אוהבי חתולים, יש כאן גם כמה צמחונים או שאני טועה. אני צמחונית 14 שנה. ובוא נהפוך את זה ליותר גזעני, אני בטוחה שרוב החברים כאן אשכנזים. נ.ב אל תקחו אותי ברצינות זאת הייתה הגזמה.
 

שושלסר

New member
../images/Emo9.gifמודה באשמה...

צמחונית 15 שנים, בעלת חתולה יפיפיה, ו... כן... אשכנזיה... העלתי כבר את השאלה למה דווקא חתולים? בניגוד לכלבים ותינוקות שהם "תלותיים" חתולים מאוד עצמאיים ובעלי אישיות...
 

QueenOfMagic

New member
אשמה!!

אני אשכנזיה בעלת 60 חתולים עצמאיים ויפים...אבל לא צימחונית...בשר אני עדיין אוהבת...חחח...
 
ברור שאוהבי חתולים רבים בוחרים

להביא ילדים, כי הרי רובם במוחלט של האנשים, בפרט בארץ, בוחרים להביא ילדים וברור שחלקם גם אוהבי חתולים. העיניין הוא הקשר ההפוך, האם אלה שבוחרים לא להביא ילדים הם אוהבי חתולים. האם אחוז אוהבי החתולים בקבוצת האנשים שלא רוצים ילדים, גדול מאחוזם באוכלוסיה, והאם אתם חושבים שיש קשר בין הדברים.
 
כששואלים אנשים איזו חיה הם

אוהבים יותר: כלב או חתול, ואני אומרת חתול, אני תמיד במיעוט מוחלט. ופה, פתאום יש לי הרגשה אחרת. לדעתי רוב אנשי הפורום יגידו: חתולים!!!
 

QueenOfMagic

New member
אולי כי

מה שאנחנו לא אוהבים זה תלותיות!! אולי כי בחתול יותר קל לטפל והוא נותן לנו אהבה ואנחנו נותנים לו.. והוא לא צורח והוא לא מרגיש מקופח (רק אם אני אוכלת סטייק בלי לחלוק). אז זה נורא קל...חוצמזה החתולים שלי לא גונבים לי את הממתקים!! חחח
 
מעדיפה כלבים אבל מגדלת חתולים

לצורך המחקר: 1. אני אישית מעדיפה כלבים 2. אני אוהבת את כל בעלי החיים באשר הם (כולל זוחלים, עופות ודברים שלפעמים מגעילים אנשים אחרים. לא כולל חרקים). גידלתי גרבילים (וזה היה לפני שנתיים, לא בתור ילדה) והייתי מגדלת בשמחה גם איגואנה או נחש. 3. אני לא צמחונית (ואפילו אוכלת כבד אווז רחמנה ליצלן) 4. מגדלת חתולים בגלל בן זוגי ש"חולה" על חתולים, וגם בגלל ששנינו עובדים שעות רבות ולא נמצאים בבית, ואלה לא תנאים לכלב. מה המסקנה?
 
למעלה