אני רוצה להתלונן על ההורים שלי

בלקר

New member
אני רוצה להתלונן על ההורים שלי

הם מציקים לי והם מפחדנים!!! הם לא רצו שאני אסתובב לבד בירושלים העתיקה. הם מציקים לי שאני אדפוק את הפרופיל שלי ולא אלך לקרבי, והם לא נותנים לי לעסות טיול שטח רגליים בשטחים. כן אני יודע שזה דברים "קצת" מסוכנים, אבל אני כאן מסתכן ולא הם. חוץ מזה דיברתי איתם וניסתי להסביר להם שזה החיים שלי, ועם אני אוהב להסתכן אז אסור להם להפריע לי. אבל כלום לא עוזר. מה לעשות?
 

faith2

New member
אממ...

נשמע שההורים שלך נורא אוהבים אותך! הם מפחדים שתסכן את חייך ובצדק- הם פשוט אוהבים אותך! סיור רגלי בשטחים, נשמע לי קצת היסחפות להתגרות בגורל... אבל בקשר לקרבי? אם זה ממש חשוב לך, תסביר להם עד כמה חשוב לך...ונכון יש סכנות- אבל אתה והם צריכים לבטוח בצבא שלנו שייגן עלייך כמו שהוא מגן יום יום על מאות החיילים בשטחים.
 

בלקר

New member
הם גם

מציקים לי בגלל שכמעט כל שישי-שבת אני בטיול, טוב זה בעיקר אמא שלי מציקה.
 

עינת

New member
נו מה?

להסתובב בירושליים העתיקה לבד זה לא הדבר הכי סימפטי היום ואתה לא צריך לנסות להסביר לי כמה היא יפה היו ימים שפעם בשבוע הייתי מגיעה אליה מת"א... גם השטחים לא בדיוק מקום להסתובב בו היום
(כן גמני הייתי יושבת בקלקיליה על כוס קפה במוסך) אבל עכשיו בלקר שב רגע ותקשיב הא? מה זותומרת אלה החיים שלך? נכון הם שלך אבל מי ישאר עם חור בנשמה אם יקרה לך משהו? ההורים!!! ותאמין לי כמי שאיבדה את אח שלה בצבא אני יודעת איזה חור נשאר שם חור שלא נרפא לעולם! אז מה? אתה רוצה שעל מצפונם ישב שהרשו לך להסתובב במקומות מסוכנים? (על הצבא אני לא מדברת כי כאן כבר זה לא בידיים שלנו)... אז מה אתה אומר בלקר? זה החיים שלך או שבאיזה מקום אלו החיים שלהם גם?
 

רות 2

New member
מפה מנדטורית לאזור הזהכבר מצאתה?...

אם כן.... יעזור לך להבין כמה אין צורך להתגרות במציאות המבישה והמפחידה לישראלי לטייל בארצו...אבל מצד שני חסר מקומות בארץ לטייל בה שתלך דווקה למקומות מוכי .. שינאה ואבטלה.....? זה החיים שלך ... כן!!אך הם שזורים וקשורים ואלה שאוהבים דואגים לך וחייך הם גם חייהם ילד... אל תדאג ילד עוד קצת זמן גם ככה תסתכן אי שם באיזה ג'בלאה בצבא... ועד אז.. נסה להסתכן ב.. .בבנגי'.. .בלהתחיל עם...ועד כה פחדתה לקחת סיכון.. בצלילה .. בטיול ג'יפים במכתש רמון..או שם לי עמודי שלמה... מה לעשות אתה שואל..... מממממ אולי תתחשב ותחפש מקום אחר להסכן בו ולא בשטחים.... (רות -שיודעת שגם לעבור מעבר חצייה היום... זה מסוכן..)
 

בלקר

New member
המפה המנדאטורית

הייתה בשביל סיקרי שטח באזור עפק. בעזרתה יחולתי למצוע מבנים מנדאטורית ועתיקות שאין במפות סימון שבילים נורמליות.
 
למעלה