אני רוצה להתנצל גם כאן

Tנקר בל

New member
אני רוצה להתנצל גם כאן

על המפגש שלא יצא אל הפועל. הייתי אצל ההורים שלי והמחשב שלהם התקלקל. תודה לסינטה שבאה לעזרתי (לפחות דבר אחד טוב יצא מן העניין - זכיתי לשמוע את רותם בטלפון), ונידבה את הבית שלה. תודה למתנדבת האלמונית שהסיכמה לנדב בית (אנ'לא רוצה לעשות לך אאוטינג כאן). ותודה לאמא של פילפילון שתמיד מצליחה לארגן מפגשים בכושר ארגון מבורך (הודעתי לסינטה שאני מגיעה אלייך ללמוד שיעור בארגון מפגשים).
 
התנצלותך לא מתקבלת ../images/Emo88.gif ../images/Emo20.gif

(האמת, היה אמור להיות אייקון של קריצה, אבל האייקונים לא עולים לי ואותו אני לא יודעת לעשות ביד...) בתור עונש חינוכי מטילה עליך לארגן מפגש פשושים וגם לבוא אליו! האמת, אין לי כזה כושר ארגון טוב, ולכן החלטתי שדיקטטורה היא השיטה המתאימה. אני עושה משאל עם לכאורה לגבי תאריך ואז בוחרת את המקום והזמן הנוחים לי (תדמייני עוד קריצה)...תנסי, תראי שזה עובד.
 

Tנקר בל

New member
../images/Emo10.gif

תתחדשי על החתימה החדשה! מתאים לך מאוד. גם אני רציתי מזמן להחליף חתימה וטרם הספיקותי. אחרי מותו של אהוד מנור חשבתי לחפש חתימה משיריו. שוב אני רואה כמה אנחנו דומות (או שאני משלה את עצמי?). בשמחה רבה אארגן מפגש נוסף. האמת היא שמזמן רציתי לארגן מפגש אצלי, אבל היה נראה לי שלא תהיה היענות להגיע עד אלי. אייקון של קריצה עושים כך - כמו אייקון של חיוך אבל עם ; במקום ה-:. כך- ; - ) (הוספתי רווחים כדי שניתן יהיו לראות).
 
זה את משלה אותי ../images/Emo8.gif

הלוואי שאנחנו דומות, זה מחמיא לי. תאורטית אני יודעת לעשות קריצה, מעשית זה ל יוצא...
 
למעלה