אני רוצה שתקראו את זה "קרב חיים"

orguy

New member
אני רוצה שתקראו את זה "קרב חיים"

קרב חיים השמיים מפחידים אותי, הפעם אולי לא אשרוד את הקרב, דמעות זולגות מעיניי ואני יודע שצריך להיות חזק עכשיו, אני יודע שלעצמי ולארצי אני חייב, אבל מפחד שלא יגיע מחר, לא יכולתי לכתוב לך "פרידה" זה עושה לי לא טוב, את יודעת שאני מנסה להחזיק מעמד ואת בוכה בצד השני, האדמה בוערת מתחתיי, מפחד להישרף איתה עכשיו, השעון שלי נשבר לו בירייה של אויב, הקרב הזה לא ייגמר, ואם כן, רק רוצה לחזור אלייך, אל החום שלך, היחידי שאוהב.
 

orguy

New member
תודה רבה לכווולם! ההשראה מ....

ניסיתי להרגיש כמו החייל עצמו והלכתי על זה עד הסוף! וזה פשוט יצא.....
 
ערכתי לך אותו קצת, ברשותך

לא יכולתי לכתוב לך "פרידה" זה עושה לי לא טוב, את יודעת שאני מנסה להחזיק מעמד בצד השני את בוכה, השמיים מפחידים אותי, הפעם אולי לא אשרוד את הקרב, דמעות זולגות מעיניי צריך להיות חזק עכשיו, אני יודע שלעצמי ולארצי אני חייב, מפחד שלא יגיע מחר, האדמה בוערת מתחתיי, מפחד להישרף איתה, השעון שלי נשבר לו בירייה של אויב, הקרב הזה לא ייגמר, ואם כן, רק רוצה לחזור אלייך, אל החום שלך, היחידי שאוהב. מה אתה אומר?
 

orguy

New member
לא רע....

שינית רק את הסדר...... וזה נראה בסיידר...
 

hagarshtar

New member
ואוו אתה אפילו מחרז../images/Emo47.gif../images/Emo118.gif

חחחחח כעמט כמו אלעד. רק שהוא בכלל לא
 
לא רק את הסדר

הורדתי כמה מילים מיותרות לדעתי, ושיניתי איזה משפט קטן.
(ואגב, הסדר מאוד חשוב בשירים. וזה משהו שהסתבר לי רק באחרונה).
 

orbu7

New member
עשיתי גם שיר לרגל הלחימה בצפון

ולקרובים של החיילים שנפלו אין לשיר כותרת מסוימת צעד אחד במקום אולי יגמר באסון אבל כשיש ביטחון עדיין יש קרב קשה בצפון כל אחד רוצה לחזור לשקט ושהלחימה בצפון תיגמר בשמיים בים או ביבשה להביט זה לא קל כשהבן אדם הכי קרוב אליך נפל כל חייל ימשיך להתאמץ להגן על ארצו ובטח גם יצליח להחזיר את השקט לגבולו וגם בטח יצליח להפסיק את האש של אויבו ואחרי כל זה כל תושב יוכל לחזור למקומו
 
אהבתי

אם תוציא את המילה "בצפון" תוכל לעשות את זה שיר לכל מלחמה, כמו שהיה פעם ב"משחק מכור" אם מישהו ראה
אבל יפה.
 

hagarshtar

New member
חביב../images/Emo118.gif

אני אישית אהבתי יותר את הקודם. ובאמת אם תוציא את המילה צפון זה ישמע יותר יפה ויתאים לכל מלחמה. יום מקסים.
 

alon136

New member
ברשותכם.אולי גם זה איכשהו מתקשר.

השיר נכתב ע"י כמובן,איכשהו הוא קצת קשור לחייל שבמלחמה ושנלחם להגן על כל אחד ואחד מאיתנו. שם השיר:לא אחד מאלה התפוח לא נפל הרחק מהעץ, והעולם כבר מתפוצץ, השמיים בהירים והמים הם שקופים. ללא אנשים ברחובות, ללא ציפורים ש-להם עפות, אלו החיים שלך אל תדאג, תמיד נתמוך בך,אנחנו,ארצך. פזמון:החיים הם כאלה, ואתה לא אחד מאלה, שהולכים ונעלמים. החיים הם כאלו, ואתה לא אחד מאלו, שהורגים ורומסים. את זה תדע עמוק בלב, כי כשהלילה מתקרב אל תתרחק, מרוחק אפשר לדמיין אותך צוחק. שמור על עצמך,שמור עלינו, ובזכותך,התבוסה תהיה בידנו
זהו.מקווה לשמוע את דעתכם.
 

orguy

New member
שיר נוסף...... לא נותן לזה לקרות...

לא נותן לזה לקרות רחוב חשוך גם באור היום, העיניים כבר כבו, אבל עוד לא הפסיקו לחלום, ואני לא נותן לזה לקרות לפניי השקיעה מנסה להציל את היום, ואני מדליק בלטיפה את עינייך שלא ילכו לי גם הם אחרת איך אראה? יריות לוקחות את כל היקר בשנייה, הדם נשפך ועליו דמעות מלוחות מאובדן שהלך, חיבוק אחד נותר בזיכרון, לא נותר דבר מלבד כמה דמעות אל תבכי, אל תבכי, תתחזקי בכדיי לא ליפול.
 
למעלה