אני רק שאלה

yoniyakobi

New member
אני רק שאלה

במנג'רים הקודמים היה ניתן לשלוט ב- B team או ה- under 19 ובכך בעצם להגדיל בתנאים מסויימים את הסגל מעבר למספר השחקנים המותר (25 עבור קבוצות בחו"ל, 45 עבור קבוצות בישראל) כשהבאתי מספר שחקנים לא היתה לי האפשרות לרשום אותם כחלק מקבוצת המשנה (הם לא היו רשומים בקבוצה הראשית) אני רוצה להביא יותר שחקנים מאשר ה- 25 המותרים, מותר שיהיו 6 שחקנים שרשומים בקבוצה אחרת ולא יודע איך לעשות זאת. אשמח מאוד לעזרה כי אני די תקוע
 

sok777

New member
אתה רק שאלה? אז אני רק תשובה!

אולי לא.... לא הבנתי את השאלה
 

yoniyakobi

New member
אפרט יותר

אני משחק עם ריאל מדריד ומכבי חיפה. בריאל מותר שיהיו 25 שחקנים רשומים לקבוצה הראשית, מקסימום שלושה לא אירופאים. בנוסף שישה שחקנים יכולים להיות רשומים בקבוצה אחרת (קבוצת משנה) בקבוצת המשנה מותר מינימום של 6 שחקנים מתחת לגיל 23, מקסימום 0 שחקנים מעל גיל 27 ובלי לא אירופאים. עשיתי שינויים בסגל והחלטתי שאני רוצה מעל ל-25 שחקנים שיוכלו להכלל בסגל קבוצת המשנה יירשמו בקבוצת המשנה וישחקו בסגל הקבוצה הבוגרת. במנג'ר הקודם יכולתי לעשות זאת, פשוט רשמתי את השחקנים בקבוצת המשנה ואז העברתי מסגל המשנה לסגל הראשי. במשחק הנוכחי, כשאני עושה זאת, המשחק לא מאפשר להעביר את השחקנים שאני רוצה, אלא אחרים. בנוסף, במנג'ר השנים שעברו ניתן היה לשלוט בקבוצת המשנה ע"י כניסה לדף הגדרות הקבוצה (team settings) וסימון control team. במשחק השנה לא אפשרי לעשות זאת. מקווה שהסברתי טוב יותר את הבעייה.
 

sok777

New member
אוקי...

אי אפשר פשוט, אי אפשר לשלוט על הקבוצה השניה שלך, אתה לא האחראי עליה. לגבי העברת השחקנים - גם אני נתקלתי בדבר כזה, אני חושב שהתשובה היא שפשוט השליטה של קבוצת המילואים לא בשליטתך.
 

sok777

New member
אגב, זה לא נכון (עכשיו שמתי לב)

אפשר להשתלט על הקבוצה השניה. אצלי זה פועל...
 

קיר קמט

New member
לדעתי עם ריאל זה שונה

בגלל שהקבוצת מילואים שלהם היא חלק מליגה של ממש והם גם צריכים לרשום שחקנים לקבוצה שלהם.. לי באיטליה לא היו בעיות בתחום הזה עד עכשיו אז לדעתי יש לזה קשר למערכת המילואים בספרד..
 

sok777

New member
כל קבוצה היא חלק מליגה

במקרה של ריאל הקבוצה בליגה השניה.
 

DrBall20

New member
ריאל היא קבוצה?

יותר עסק למטרות רווח, פחות קבוצת כדורגל
 
למעלה