אנשים כנסו קריפייייייי!!!!!!!!!!!!!

נמרה

New member
אנשים כנסו קריפייייייי!!!!!!!!!!!!!

משהו שבטח רובכם קיבלת בהודעת פורורד באיציק.. "In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb" , "The third big war will begin when the big city is burning" - Nostradamus 1654 הידיים שלי רועדות.. כן, אולי אני סתם פרנואידית, וזו בטח בדיחה, אבל לקחתי את זה לגמרי ברצינות.. כאילו, מי ממציא נבואות של נוסטרדמוס? תגיבו חופשי... @נמי המבוהלת נורא
 

Another Brick

New member
חרא שורים

למה לא קיבלת את ההודעה הזאת אתמול? או לפני שבוע? או לפני חודש? ברגע ששמעו על זה בחדשות, המציאו משפט שנשמע קצת חכם
 

נמרה

New member
יש פנאטים כאלה..

שכל פעם שמשהו היסטורי קורה הם רצים לחפש את זה בספרי נבואות כדי להביא עוד אנשים ל"כתות" שלם אם אפשר לקרוא לזה ככה.. כדי שיאמינו שזה בגללם.. בכל אופן זה נשלח אלי דרך האיציק, וחשבתי שכדאי לשתף.. זה
אבל בכל הפורומים בכל נושא שהוא מדברים על זה עכשיו..
 

~*~gaL

New member
צודקת

אבל אני לא מבינה מה מניע אנשים לעשות מעשים כאלו. מאיפה הרוע הזה? המשפט הזה מתייחס גם למה שקרה בניו יורק, וגם למה שנמרה אמרה ששלחו לה באיי סי קיו. אולי אין מה להשוות, אבל למה צריך להוסיף על זה בדברים קטנים כמו איי סי קיו? למה לשלוח הודעות כאלו? זה לא אנושי.
 

חיפושיט

New member
....

אם הנבואה האפוקליפטית הזאת הייתה נכונה זה באמת הייה פשוט כמשמעו "קריפי", אבל היא לא, ומי שהמציא אותה פשוט עלוב זאת בדיחה חולנית כזאת, לא יודעת למה וכמה, רק יודעת שעכשיו, עם העתיד החדש הזה באופק, אני לא חושבת שאפשר להשתעשע עם שטויות כאלו
 

נמרה

New member
בהחלט לא.

ואני לא מאשימה אף אחד כי אין את מי. אבל אני אבדוק את זה בספר של נבואות נוסטרדמוס שיש לנו בספריית בצפר.
 

מאוהבת!

New member
הנבואה נכונה!!!!!!!

ברור שהיא נכונה ואני שמעתי עליה ממזמן מזמן..... לפני איזה 3 שנים או משהו כזה, למדנו בהיסטוריה על נביאים-נבואות עתיקים ולמדנו על נוסטרדמוס! וזה באמת נכון! וזאת לא הנבואה היחידה הנכונה שהוא נבא!
 

נמרה

New member
המוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

באמת הרבה והרי כמה: עליתם של סטאלין והיטלר ושיתוף הפעולה בינהם, המהפכה הצרפתית והתעשייתית, המון מלכים כולל פירוט מדויק של מותם, עליתו של נפוליאון, עריפת ראשה של מארי אנטואנט, ועוד המון. היום בדקתי ב"נוסטרדאמוס - ספר הנבואות השלם" אצלנו בספרייה, והיו עוד מלאאאאאאאאאאאאאאאאאא.
 

נמרה

New member
אנשים, זה נכון.

הנבואה נכונה. אני לא יודעת בקשר למלחמה, אבל הוא חזה את נפילתם של התאומים ואת ההתקפה בכלל. בדוק.
 

חיפושיט

New member
ב-א-מ-ת???

מפחיד, פשוט מפחיד אגב, נמי, מתוקה, מצטערת על החוסר יחס בצ´ט, אין לי מצב רוח היום... נדבר כבר לילה שקט אנשים
 

~*~gaL

New member
מה???

את יודעת איזו צמרמורת העברת בי עכשיו?? אלוהים ישמור בחיי אני בהלם לגמרי, את בטוחה?? איפה בדקת את זה? איך קוראים לספר???
 

~*~gaL

New member
אני בשוק, מצאתי את זה

ואם זה לא נכון.. אז אני מצטערת פשוט אין לי כוח לקרוא הכל.. אני עייפה וצריך לקום מוקדם.. http://www.ed.brocku.ca/~nmarshal/nostradamus.htm רדו קצת למטה שם.. אתם תגיעו לזה.
 

נמרה

New member
גלוש אני אסביר..

לא עשיתי כזאת דרך ארוכה חשבתי איך לקנות ספר שלו, ושוטטתי לי בינות חנויות הספרים הוירטואליות, וכל ספר קראתי מאחורה את התקציר.. והיה שם תקציר שכתבו מזמן, לפני איזה שנתיים, וכאילו היו שם דברים שהוא חזה והתגשמו, ודברים "עתידיים". ואני מצטטת, "התקפה טרוריסטית על ניו יורק." ותאמיני לי, הם לא היו מספיקים לכתוב את זה כל כך מהר, וחוץ מזה הם בטח שכחו איזה משפט קטנטן שהם רשמו לפני שנתיי.. ספוקי. לגמרי.
 

~*~gaL

New member
ספוקי בהחלט

ובכלל, אם את מחפשת את המשפט הזה, כולו, ביאהו, את רואה מלא התאמות. זה פשוט מפחיד.
 
שטויות!

בתקופת נוסטרדמוס לא היה ניו יורק או טרוריסטים! כל ה"נבואות" שלו הם תיאורים מעורפלים של דברים שאנשים מפרשים אותם בדיעבד כנבואות
 

נמרה

New member
להולך ושב

כמובן שלא היו! הוא חזה אותם! והאנשים שכתבו את הספר הבינו שה"אחים" הם התאומים כנראה.. וכשרשום עירו של אלוהים מתכוונים לניו יורק, כי העיר עם מספר היהודים הגדול ביותר בעלום, כשלושה מיליון (תודה לאלעד..
). טוב אני צריכה ללכת לאזין שאלבום המשולש של מאיה. ביי
 

tvguy

New member
אני הולך לפתוח את הספר

בתור אחד שמחזיק שני עותקים של ספרי נוסטרדמוס אני הולך לבדוק
 
למעלה