אסור לנו לשתוק

אסור לנו לשתוק

בואו להגיב, בנוער מרצ מעודדים תוך חתירה תחת שלטון החוק השטמתות מצה"ל אנחנו בתור תנועה ציונית ופטריוטית חייבים להגיב. ולא רק זה הם גם מכפישים את צה"ל היקר. ואנחנו הריי דוגלים בסיסמא "תנו את הכבוד לצה"ל". הריי הם כנראה לא יודעים שבלי (ציטוט) "הצבא הפשיסיטי" הזה לא היינו קיימים כן ובטח שהם לא היו יכולים בכלל לכתוב כאלו דברים. שייתביישו להם.
 

Fleddermaus

New member
אתה תפסיק עם זה ועכשיו!

טרול קלאסי, הולך לפורומים אחרים ומזמין עליהום על פורום אחר. לא שמת לב שהדיון נמצא בשרשור
? ואתה יודע למה? כי נוער מרצ לא תומך בסרבנות! אתה סתם משועמם ומחפש הזדמנויות לפרובוקציה. נמאס מזה, ממש. כל פעם שיש משהו בפורום שלי שמרגיז אותך אתה בא לקרוא לחברים הגדולים שלך מנוער שינוי. אתה מעורר רחמים.
 

דללה

New member
אתה מתבקש לשמור על תרבות דיון נאותה

כפי שאנו לא נכנסים לפורום שלך ומדברים כך על חברי הפורום, אין לך הזכות להביע את דעתך בצורה כזאת בפורום הזה. לטעמך נוער מר"צ אינו תומך בסרבנות ולדעת אחרים נוער מר"צ כן עושה זאת. זכותו של אסף להביע את דעותיו על גבי הפורום, גם אם זה לא נראה לך, כל עוד הוא אינו עובר על תקנון הפורום. אתה צודק שאין מקום להזמנת עליהום על פורום אחר ואני מבטיחה כי העיניין לא יקרה שנית, אך אין לך את הזכות להחליט מה ראוי להוות דיון בפורום שלנו ומה לא. יום נעים.
 

Fleddermaus

New member
למעשה, אתם דווקא כן עושים את זה.

אסף נכנס לפורום שלנו ומטיח בנו עלבונות לא אחת, וכשהוא נדחק לפינה (זה בכל זאת פורום של מרצניקים), הוא קורא לכם לגיבוי. אני מצטער עם עברתי את הגבול בהודעה הזאת, אבל זה באמת הקש ששבר את גב הגמל. לא אמרתי שזה לא ראוי לדיון, להיפך. פשוט נמאס לכולנו. לי, למנהל השני, עידו, ולכל חברי הפורום. לא יכול להיות שכל פעם שגולש מרגיש שהוא לא נאהד בפורום מסויים, הוא "יביא עליו" חברים מפורום אחר.
 

דללה

New member
צודק.

אבל כפי שאני אמרתי לך שלא יהיה לכך במה בפורום הזה, זכותך למחוק הודעות מהפורום שלך במידה ואתה רואה בהן הגזמה ו/או התנהגות טרולית כזו או אחרת.
 
תודה על הגיבוי שני.

ומה שנכון נכון, במקום לבוא בטענות על אחרים תתחיל לבוא בטענות על התנועה שלך, זה שלמשל יש בעיות בתנועה שלי אני לא הלך ומתחי להאשים אותכם חברי נוער מרצ בכל תכלואי מפלגתי. ואלו גם אנשים מתוך התנועה שלכם שכתבו תהדעות הקיצוניות האלו ואני בתור ציוני ופטריוט גאה במולדתי מוצא לנכון בטיבעיות למחות נגד המכתב הזה.
 

Fleddermaus

New member
אני לא בא בטענות נגד התנועה שלך

אני בא בטענות נגד התנהגות טרולית. אתה קורא לתנועה שלך להציף את הפורום שלי, וזה לא מקובל עלי. זה באמת לא מעניין אותי מה אתה חושב על סרבנות, פשוט לא מקובל עלי שתקרא לאחרים להציף לי את הפרורום, נקודה.
 
התנהגות "טרולית" עלק..

אין לך עוד פנינים לזרוק? טעות ביידך נאי לא קורא לאף אחד להציף להפך אני דווקא נגד מפירי תקנון , ואני רק בה להחיות את הפורום שלכם. ואם לא מקובל עליך אז תטפס על הקירות.
 

Fleddermaus

New member
הפורום שלי חי ונושם

יש לי תנועה חיה ופעילה, אנחנו יוצאים לסמינר מחר, ובאמת שאנחנו לא זקוקים להצפות, אבל תודה על ההתעניינות...
 

Fleddermaus

New member
כן, עד ינואר ../images/Emo9.gif

יש לך Cranberries בחתימה
הלהקה האהובה עלי כמעט הכל מובן אפשרי.
 

תמיר1991

New member
הם מושלמים../images/Emo99.gif

זומבי, לינגר, אנימל אינסטינקט, אנלייז, פרומיסס, יו אנד מי, ושלל שיריהם המדהימים
אחת הלהקות האהובות עלי, לא הכי אבל בהחלט מכוכבי הפלייליסט. איך היה בסמינר?
תמיר.
 

Fleddermaus

New member
היה מצויין ../images/Emo9.gif

אני במיוחד אוהב את Just my Imagination ואת I Can't be with you.
 

תמיר1991

New member
ג'סט מי אימג'יניישן טוב, השני אני

לא מכיר...
בכל אופן, שמח שנהנית. חבל שלנו אין סמינרים כבר
תמיר.
 
למעלה