אסור שהפורום יסגר

Rontwins

New member
אסור שהפורום יסגר ../images/Emo128.gif

יכולתי להכניס את זה לדיון הקודם - אבל לדעתי הדעה שלי מספיק חשובה בשביל לעשות מזה דיון חדש. אני חושב שזה פשוט לא בסדר שהפורום ייסגר, במיוחד שבשנה האחרונה: -יצאו לקלי 3 סינגלים חדשים, ואחד מהם הגיע למקום ראשון בבילבורד. -הקליפים של קלי נטחנים בלי סוף ברדיו ובMTV. -יצא אלבום חדש שעלה על הציפיות של כולנו. אחת הסיבות שהפורום לא פעיל הוא שגלגל''צ עושה חרם על קלי בגלל ה"הברזה" שלה מההופעה בארץ, ולכן רוב המעריצים הישנים שלה שהיו פה עזבו ולא שמעו על על הסינגל החדש כנראה, או שהם שמעו ולא אכפת להם. אם הפורום ייסגר - גלגל''צ נצחו אותנו, ולא יהיה לקלי ייצוג נורמלי של מעריצים בארץ, לאור העובדה שלפני 3-4 שנים הפורום היה אחד הפורומים הפעילים ביותר תבפוז. אני חושב שכל אחד יכול לגייס מישהו שאוהב קלי ושיעזור לפורום. ולמה זה כ''כ חשוב לי? כי בפורום הכרתי אנשים מדהימים - ובעיקר בזכות הפורום שהגעתי אליו בטעות הכרתי את קלי.
אני מגייס את כולם להשתתף בדיונים השונים שאפתח, להביע דעה, זה יקח לכם פחות מכמה דקות ביום - וזה מאוד חשוב לזמרת שאתם כ''כ אוהבים.
אז אני מבקש - טיפה אכפתיות, זה הכל, לא ייתכן שהפורום ייסגר בתקופה של צמיחה כזו
.
 

lirongogo1

New member
יש פה רק מס' קטן של פעילים בפורום והם:

rontwins lirongog1 wunderkind shayo8
 

WundeRKind

New member
ללא ספק.

אני לא יודע למה כולם פה מזלזלים בהצלחה של קלי. My life would suck wihtout you - שבר שיא של הקפיצה הגדולה ביותר בהיסטוריה. בנוסף היה במשך 3 שבועות במקום הראשון בבילבורד והיה שיר המושמע ביותר ברדיו לאותו חודש. מעבר לזה, השיר הגיע למקום 4 במצעד העולמי, שזה ההישג הגבוה בייותר של קלי אי פעם (ביחד עם BOY). הקליפ שלו נחרש עד היום בכל תחנות המוסיקה. I do not hook up - בהחלט לא זכה להצלחה שציפו לו (אחרי הכל, השיר נכתב ע"י הזמרת הכי נשמעת היום בארה"ב) אבל בכל זאת הגיע ב PEAK שלו למקום 8 ברשימת השירים המושמעים ביותר בארה"ב. משום מה כולם פה קוראים לזה כישלון, אבל זה ממש לא. מקום 8 זה לא רע בכלל, ושרד שם עד היום שהרגע הוא במקום 24. בעיקר לאור העבודה שגם NA גם SOBER וגם DWYT לא נכנס אפילו ל TOP20. הקליפ אמנם לא נחרש בטלוויזיה. אבל עדיין. לגבי AG, יש פה מחלוקת לא קטנה...לדעתי הוא באמת נכשל, אבל יש אנשים שמתעקשים שהוא עוד לא הגיע ל PEAK שלו.. כרגע הוא עדיין לא נכנס לבילבורד או לרשימת 40 השירים המושמעים ביותר, ואפילו עד שהוא עלה למקום ה24 במצעד הפופ, הוא ירד בחזרה למקום 26. באוסטרליה, ניו זילנד וקנדה המצב קצת יותר טוב והוא ב TOP10. לגבי האלבום עצמו - בארה"ב האלבום צועד כבר 20 שבועות, ועדיין נמצא ב TOP100. נמצא במקום ה 86 ליתר דיוק. שנכון, זה לא המצב הכי אידיאלי, בעיקר בגלל ש BA בשבוע 20 היה עדיין ב TOP20.. אבל לעומת MD זה מעולה. האלבום מכר בארה"ב בלבד עד כה 670 אלף עותקים, ובשאר העולם הוא כבר עבר את המליון עותקים. ולמרות שזה נשמע דיי חלש - האלבום הוא בין 10 האלבומים הכי מוכרים השנה עד כה. בקיצור אנשים... אמנם ההצלחה לא מטרואית כמו לפני 5 שנים.. אבל זו ההצלחה הכי טובה חוץ מזה (THANKFUL וMD לא הצליחו בכלל במצעדים)
 

lirongogo1

New member
בסדר אז...

כמה אפשר לנגן על זה?.. אז הוא עשה קפיצה גבוהה בבילבורד והסינגל השני היה במקום 8 והצליח רק באמריקה אבל בעולם נכשל!!! כול זה היה ונגמר עוד בחורף ועכשיו הקריירה של קלי תקועה (אתה בעצמך אמרת שאלרדי גון נכשל..) קלי התחילה בפיק גבוהה מאוד ומאז נאדה! אם היא התחילה בכזאת הצלחה למה זה נגמר בחודש יציאת האלבום אומנים אחרים עם סינגל 3 עדיין מצליחים איתו,עדיין שומרים על באזז לא שהפרסום והבאז הם תנאי לזה שאני ימשיך להאזין לה פשוט אני מביא לך את הטענות למה היא לא מצליחה וזאת אחת הסיבות שהפורום יבש...
 

shay08

New member
AG עכשיו רק מתחיל לטפס ולטפס..

המחשבה שלכם היא שאם מוציאים שיר תוך יומיים הוא מצליח והופך להיות להיט זה ממש לא ככה....הוא צריך לאט לאט לטפס באירפליי, ברדיו ובהורדות והוא מתקדם באופן מעולה...
 

lirongogo1

New member
ALREADY GONE מקום 94 באייטונס..

http://www.doipod.com/itunes-chart/top-100-itunes-songs-usa.html
 

shay08

New member
הטעות שלה היא..

שהיא מופיעה בטלויזיה עם כמה שירים ולא שמה דגש על AG שזה הסינגל החדש... היא צריכה להופיע רק איתו וכך הוא גם יצליח
 

my kelly

New member
האמת באמת הפורום ממש יבש...

אני מקווה מאוד שהפורום לא ייסגר :( :( :(
 

Jessica82

New member
אפשר לנסות לפרסם את הפורום בפורומים אחרים..

אולי זה יעזור טיפה..
 

BrokenDream103

New member
אני קורא פה מדי פעם

ואני ממש לא רוצה שהפורום ייסגר.. אני אשתדל לכתוב פה לעיתים קרובות! ALREADY GONE
 

YugiBoy

New member
אני אשתדל להגיב יותר, אני קורא פה לפעמים../images/Emo13.gif

בתקופת NA הייתי קורא פה המון(=
 
למעלה