אסלה תלויה עם ניאגרה סמויה - כן או לא?

newJvm

New member
אסלה תלויה עם ניאגרה סמויה - כן או לא?

כיום זה ממש סטנדרט והאדריכל מתחנן שנשים אסלות תלויות עם ניאגרה סמויה. מבחינת תחזוקה שוטפת וטיפול בתקלות לי זה ניראה ממש כמו להכניס הביתה סוס טרויאני. אם ישנה נזילה במנגנון הסמוי של הניאגרה - זה ניראה לי סיפור מההפטרה או שצריך להזמין ממש אנסטלטור מהנדס כדי להתמודד עם תקלות. אשמח לחוות דעתכם מנסיוכם בנושא.
 

יוספה 51

New member
אין לי חוות דעת ונסיון

רק רוצה להסכים עם הרעיון שמדובר בעשייה די מטורפת, אנחנו גם עשינו אסלה סמויה כי 'אי אפשר אחרת היום', וכשהבנו מה זה אומר נלחצנו. נראה באמת סיפור לא הגיוני לנסות לתקן את האסלה הסמויה. יש אגב מספיק פתרונות יפים אחרים לדעתי. וגם יותר זולים אני חושבת.
 

גלמיש1

New member
מקובל מאד, ולא אמור להוות בעיה.

כמו בכל דבר אחר בחיים - השאלה לא מה, אלא איך. אם מתקינים בצורה רשלנית - עדיף לוותר על אסלה לגמרי (ולחפור בור בגינה). אם מתקינים כראוי לא צריכה להיות בעיה.
 

רוני1955

Active member
ניאגרה סמויה

אני יכול להביע דעה מהצד של מי שמטפל בזה. לעומת ניאגרה רגילה, זה סיוט. כל התיקון נעשה דרך הפתח מאחורי הלחצנים. וזה מאד צפוף. מאד קשה לטפל. אם אפשר להימנע, מומלץ.
 
האדריכל גם ישלם את ההפרש ?

בהנחה שיש לכם לפחות 3 אסלות בבית , מקלחת הורים , מקלחת ילדים ושירותי אורחים ההפרש הוא 7500 ש"ח - 3 יחידות של מונובלוק לבין 3 יחידות של אסלה תלויה . התחזוקה זה פחות חשוב , ממילא אתם תזמינו בעל מקצוע בשני המקרים ניאגרות סמויות יותר אמינות מהרגילות
 

thener

New member
הסברים ?

OK , עכשיו אני חייב להבין איך ההפרש ל 3 יחידות הוא 7500 ש"ח... נ"ב , אני הייתי נזהר מלקבל תשובה מאחד שקורא לעצמו "טימטום ישראלי " , אבל אולי רק לי זה נשמע מוזר.....
 

niv gelb

New member
גם אני רוצה בסברים ?

אני בעד אסלה תלויה. בבית חדש צריך אביזרים חדישים !
 
אל תאמין בסוף אתה תשלם את הסכום

אני לא קורא לעצמי "טימטום ישראלי " פשוט הישראלים לא יודעים שיש כזה דבר עלות של אסלה + ניאגרה , מונובלוק במקרה היקר 600 ש"ח התקנה 300 ש"ח עלות של ניאגרה סמויה + אסלה תלויה מינימום 1200 ש"ח עלות התקנה 1500 ש"ח על חיפוי ההתקנה הרצפים גם גוזרים קופון כי זה עם גרונגים . עוד 300 - 500 ש"ח וכאן המלכודת , כאשר קונים מתלהבים ולא יודעים את עלות ההתקנה . אז מה היה לנו ? 900 ש"ח במקסימום - מונובלוק מול 3000 ש"ח במינימום - אסלה תלויה עם ניאגרה סמויה . 2100 - 2500 הפרש
 

גלמיש1

New member
הגזמת . מונובלוק המינימום 600 שח

ויש גם במחירים פי 3. אסלת מונובלוק גם דורשת התקנה - לא כן ? אם מתקינים אסלה תלויה בנפרד בנית הבית - יתכן ואלו יהיו מחירי ההתקנה. כשמדובר בבנית בבניה, ההפרש בין התקנת אסלה סמויה לרגילה לא גבוה כל כך. לגבי החיפויים - מי קבע שזה עם גרונג ? אתה מכיר את הבית? ובכלל כשמדובר בבניה חדשה חיפוי חדר רחצה קומפלט הוא חיפוי קומפלט. אם יהיו הפרשים הם יהיו רחוקים מאד ממה שציינת.
 

thener

New member
עלות אמיתית

אז סיימתי בדיוק לבנות לפני חודשיים ולהלן המחירים האמיתיים : אסלה תלוייה + ניאגרה סמויה = 1100 ש"ח . התקנה = 300 ש"ח בלבד ! ריצוף, ביטון , חיפוי וכל מה שצריך כ-300 ש"ח לאסלה . את ההפרש תעשה לבד.
 
או אתה או האינסטלטור שלך לא מבינים משהוא

התקנת הניאגרה = שעתיים ( לפעמים יש בעיה בהתאמה של הצינור 4 צול אז גם יותר ) בניית הכיסוי וביטון ( גבס/ בלוקים ) שלש שעות . המשך בניית הכיסוי וסגירה שעתיים חיפוי + גרונגים שעתיים התקנת האסלה לסיום , חצי שעה ( אולי אתה מתכוון לסעיף הזה בלבד ) לא נדבר על כך שזה מתחלק לפחות ליומיים בתאריכים שונים אפילו פועל מהצומת דורש יותר מ 300 ש"ח ליום עבודה , לא כל שכן אינסטלטור מקצועי
 
אתה מתכוון שאם לא הכניסו את האלמנט

בסעיף של האסלות אז הכניסו אותו באחד האלמנטים האחרים מתוך הצעת מחיר של 50000 ש"ח ?
 
אין שום בעיה

כל מי שאומר אחרת או שהוא לא מכיר באמת וסתם גיבש דעה בלי לבסס אותה על כלום, או שהוא מקובע ושבוי בכל מיני קונספציות לא רלוונטיות. יש לזה המון יתרונות בעיקר במישור האסתטי וגם הפונקציונאלי (הרבה יותר קל לנקות איזור של ניאגרה סמויה עם אסלה תלויה) ורק חסרון כספי שגם הוא לא דרמטי. אין צורך בשום "אנסטלטור מהנדס", רק אחד שיודע את העבודה שלו.
 

רוני1955

Active member
מה אתה אומר?

מכיוון שאני כתבתי שאני מתנגד לניאגרות סמויות, אני מרגיש שבתגובה שלך התיחסת למה שכתבתי. איזה שטויות כתבת. אני מתנגד לניאגרות כאלה, לא בגלל שאני לא מכיר, ואני לא מקובע ולא שבוי בשום דבר. יש אצלי כ 300 ניאגרות גלויות, וכ 15 ניאגרות סמויות. אני מדבר אך ורק מתוך נסיון, ומשריטות בידיים. לגבי היתרון של ניקוי, זו נכון. אבל, אפשר להרכיב אסלה תלויה עם ניאגרה גלויה. בצורה כזו יש גם את היתרון של ניאגרה גלויה, וגם את הקלות של הנקיון.
 

גלמיש1

New member
אבל אז חצי מהעבודה ממילא צריכה להיעשות

לא כן ? לכניס חיזוקים לקיר, לבטן את האסלה התלויה. למה הביקורת שלך, לתחזוקה בתיקונים? או להתקנה של המיכל ?
 

רוני1955

Active member
תשובה

ההתקנה היא חד פעמית, ואין עם זה בעיה. הטיפול אחר כך, הוא לא פשוט. ברור שכל אחד יעשה את מה שנראה לו, ויעשה לעצמו את החשבון. מה שהפריע לי בתגובה שלו, שהוא לא מוכן לקבל דעה כמו שלי, שלא מתאימה למה שהוא חושב. העניין הוא שהדעה שלי לא באה סתם, אלא מעבודה בשטח עם הניאגרות האלה. אני משוכנע, שרובם המכריע של המעצבים או האדריכלים שמציע להרכיב ניאגרות סמויות, לא התעסק אף פעם עם תיקון שלהן, ועם נסיון להחליף חלקים שם. דוגמה קטנה: קורה שמגיעים עם המים חתיכות לכלוך, שנתקעות בכניסה וחוסמות את כניסת המים. פרוק ברז המילוי, זה בלגן. צריך לעבוד עם שתי ידיים, ובקושי יד אחת שלי נכנסת לשם.
 
למעלה