אפי היקרה, עזרה בבקשה:

EMMA1

New member
אפי היקרה, עזרה בבקשה:

איך, איך, משכנעים את הבעל היקר שהגיע הזמן להרחיב את התא המשפחתי, או יותר נכון להקימו? או לחלופין איך מבינים אותו? הבעל היקר טוען שהוא לא מוכן עדיין, אך גם לא רואה מתי באופק בשנתיים הקרובות זה יקרה. והוא כבר עבר את גיל 30. אני מצד שני מאוד מאודרוצה כבר תינוק/ת ולהיות אמא. אך בו בזמן רוצה גם כמובן שזה יהיה מתוך רצון מלא ומשותף של שנינו? יש עצה? תודה
 
להכריח אי אפשר

לכפות זה יותר הגיוני. ליבי עליך, יקירתי, ואני חוששת שאת היא זו שתמתיני עד כלות עד שבעלך יתבגר, (וזה עשוי לקרות ב 5-10 השנים הקרובות). סביר להניח שיום אחד הוא יבין שאולי החלפת חיתול מלא קקי, לילות ללא שינה (אומרים שזה מסתדר עד גיל 12), והיכרות מעמיקה עם עולם המוסיקה העשיר של אורנה ומשה דץ עדיף מלצפות בקרב עקוב-הדם בין ברזיל ואנגליה או להעביר ערב מלא תוכן בהשוואת הספק המנוע של הלנד רובר החדש מול דגם השטח של טויוטה לשנת 2003 . עצתי היא, אנא רשמי לפנייך, היא פשוט לחכות. הרי לא "תיכנסי" בטעות להריון ואז תשלמי על זה מחיר כבד מנשוא, ובמקביל הפגישי אותו עם תינוקות שעשית עליהם בדיקה מוקדמת וידוע לך שהם שובים במתיקותם, הגייניים ובשלב פוסט-הפליטות. אנא גם הדריכי את הוריהם לספר לו כבדרך אגב, על האושר הגדול, הלילות המלאים שינה, ועל עצם העובדה שהם יוצאים פעמיים בשבוע לפחות (בקיצור - שלמי להם שישקרו). בהצלחה, ולא לפנות אליי כשאין לך בייביסיטר - יש גבול גם למסירות שלי !
 
כמה זמן אתם נשואים?

וכמה זמן אתם ביחד? אולי הוא מרגיש שהוא לא רוצה להכניס מישהו נוסף למערכת לפני שתיהנו אחד מהשניה? אפשר להבין את החששות שלו מהשינוי הדרסטי בחיים. חזקי ואמצי.
 

EMMA1

New member
נשואים שנתיים (כמעט), ביחד כבר

חמש שנים תודה על העידוד
אפי, לפחות צחקתי...
 
זה יבוא לו יותר מהר ממה שאת חושבת

וזה לא נכון שצריך לכפות. אם זה יגיע מוקדם מדיי הוא יהיה מלא כעסים וזה בטח לא בריא לחיי הנישואים שלכם. אנחנו חיכינו עד שידענו ששנינו מוכנים (דווקא היא לא רצתה), והיום יש כבר 2 ילדים מקסימים ואהובים. תמשיכי להנות מהזמן שיש לך איתו לבד, כי זה אף פעם לא יחזור אחרי שיהיו הילדים.
 
למעלה