אפקטיביות של כרטיס ביקור

R1E2V3I4

New member
אפקטיביות של כרטיס ביקור

אני נמצאת בשלב שבו אני רוצה להכין לעצמי כרטיס ביקור ויש לי כמה שאלות לא דווקא בנוגע לעיצוב אלה בנוגע לאפקטיביות של הדבר. קראתי מאמר משעשע על מישהי שהשיגה את רוב לקוחותיה מהאתר/ פה לאוזן/ קשרים ואז לא היה לה מה לעשות עם הכרטיס המושקע (לא נותנים אותו למישהו שהוא כבר לקוח) כמובן שאני לא מסכימה עם כל מה שנכתב שם. ברור לי שכרטיס ביקור נועד לחלוקה לכל אחד, שהרי כל אחד יכול להיות לקוח ביום זה או אחר. אבל מה, נותנים אותו לכל אחד העיקר שיהיה לו כרטיס?? רק כשמישהו מתעניין בשירות שאת נותנת? אשמח לשמוע איך אתם מתנהלים עם כרטיסי הביקור שלכם והאם לדעתכם זהו מצרך חובה לעסק קטן.
 
כרטיס ביקור

מנסיוני לכרטיס ביקור יש ערך אבל מועט. אי אפשר בלעדיו. אני אישית לא עוברת ברחוב... ומחלקת כרטיסים אני מכירה כאלו שבכל הזדמנות דוחפים את הכרטיס, לדעתי פח האשפה סופג הכל.... מצד שני אני כן נותנת למאומנים שלי כרטיס ביקור, עליו יש את כל הפרטיים שלי מייל, פלאפון האתר. אינפורמציות שתמיד רצוי שיהיו מרוכזות. העלות ממש מזערית לדעתי ל 1000 כרטיסים 240 ש"ח. לסכום אני כן ממליצה לך לעשות כרטיס ביקור בפעם הראשונה להשקיע בעיצוב לטעמך, האינפורמציה שאת מעוניינת לתת. בהצלחה. ערב נפלא
 
ראשית, ../images/Emo140.gif

הרבה לפני שאת מחלקת את כרטיס הביקור, כדאי לתכנן מה יהיה כתוב בו, איך ייראה, מה המסר שיעביר. אין טעם לקמצנות בכל הנוגע לחלוקת כרטיסי ביקור, הואיל ולעולם אינך יודעת לאן יגיע ולמי יעבור ממי שלקח/ה אותו ממך וגם מתי.
 

matal girl

New member
רויטל בוקר טוב../images/Emo13.gifשלחתי לך מסר אתמול

בבוקר אודה להתייחסותך
 
למעלה