אפקטיביות של כרטיס ביקור
אני נמצאת בשלב שבו אני רוצה להכין לעצמי כרטיס ביקור ויש לי כמה שאלות לא דווקא בנוגע לעיצוב אלה בנוגע לאפקטיביות של הדבר. קראתי מאמר משעשע על מישהי שהשיגה את רוב לקוחותיה מהאתר/ פה לאוזן/ קשרים ואז לא היה לה מה לעשות עם הכרטיס המושקע (לא נותנים אותו למישהו שהוא כבר לקוח) כמובן שאני לא מסכימה עם כל מה שנכתב שם. ברור לי שכרטיס ביקור נועד לחלוקה לכל אחד, שהרי כל אחד יכול להיות לקוח ביום זה או אחר. אבל מה, נותנים אותו לכל אחד העיקר שיהיה לו כרטיס?? רק כשמישהו מתעניין בשירות שאת נותנת? אשמח לשמוע איך אתם מתנהלים עם כרטיסי הביקור שלכם והאם לדעתכם זהו מצרך חובה לעסק קטן.
אני נמצאת בשלב שבו אני רוצה להכין לעצמי כרטיס ביקור ויש לי כמה שאלות לא דווקא בנוגע לעיצוב אלה בנוגע לאפקטיביות של הדבר. קראתי מאמר משעשע על מישהי שהשיגה את רוב לקוחותיה מהאתר/ פה לאוזן/ קשרים ואז לא היה לה מה לעשות עם הכרטיס המושקע (לא נותנים אותו למישהו שהוא כבר לקוח) כמובן שאני לא מסכימה עם כל מה שנכתב שם. ברור לי שכרטיס ביקור נועד לחלוקה לכל אחד, שהרי כל אחד יכול להיות לקוח ביום זה או אחר. אבל מה, נותנים אותו לכל אחד העיקר שיהיה לו כרטיס?? רק כשמישהו מתעניין בשירות שאת נותנת? אשמח לשמוע איך אתם מתנהלים עם כרטיסי הביקור שלכם והאם לדעתכם זהו מצרך חובה לעסק קטן.