אפשר או אי אפשר להמיר ל PDF עם היפרטקסט

אביהו200

New member
לנדין

מי זאת TAMINOI ואיפה תשובה שלה?! אני מבין שגם אני כעורך ה PDF לא יכול לגעת/לשחק בו אחרי המרתו בו. נכון? אני שידרתי קובץ וורד 2003 למחשב עם וורד 2007. שם גם התקנתי את האופן אופיס:פתיחת המייל בדואק פופ אאוטלוק אקספרס. מלכתחילה סומן שם כנקלט עם ציורון בהודעת הדואר כאופן אופיס משום מה, וגם נפתח רק עי אופן אופיס-זו השתלטות? פתיחת המסמך כקובץ אופן אופיס רגיל שם(לא PDF) נפתחה עם אותן מסגרות הנ"ל על גבי הפסקאות (לא הופיעו ב PDF) אולי הרחבת העמוד תעזור...איך משנים הגדרת עמוד?
 

אביהו200

New member
ותוספת לנדין

אני רוצה לנעול את ה PDF נגד העתקות ,בצורה מירבית. איך אני מבטל את חלונות ההעתקה שם?
 

יאיר B

New member
הגנה נגד העתקות:

באופן אופיס, אתה בוחר קובץ > יצוא כ-PDF. בחלון שנפתח אתה בוחר את הלשונית האחרונה - אבטחה. שם יש אפשרות להגדיר סיסמא ולבחור את הפרמטרים הרצויים בהגנה. צירפתי צילום מסך שמדגים את התג הרלוונטי (אחרי הכנסת סיסמא).
 
הארה לגבי "הגנה"

שלום אביהו, שמתי לב (בפורום זה ובפורום אופיס) שאתה חרד מאוד לענין הגנות, ורציתי להפנות את תשומת ליבך למאמר שהצגתי לך בפורום אופיס, שכדאי שתהיה מודע לכך שאין הגנה אבסולוטית. כך, למשל, כל מי שיש לו סורק עם תוכנת OCR (שברבים מהמקרים מסופקת/סופקה עם הסורק) יכול לסרוק את המסמך המודפס שלך ולקבל אותו בגרסת 'וורד'. אם יש איורים - אז הם ייסרקו בנפרד. מוטב להביא בחשבון, שבימינו, כל חומר שאתה כותב, ייהפך לנחלת הכלל ובצורה קלה למדי.
 

יאיר B

New member
התשובה של TAMINOI

http://www.tapuz.co.il/Forums2008/V...29&MessageId=115470605&PageNumber=1&Archive=0 סימנת את שלוש הקופסאות בהתקנה של אופן אופיס (אלו ששאלו על שיתוף עם DOC/XLS/PPT)? אם כן, אז אכן האופן השתלט על הקבצים שלך (לא היית צריך לסמן אותם). אפשר לתקן את זה די בקלות בחלונות, כמו שכתוב בקישור למעלה. לגבי המסגרת: אולי אם תעלה צילום מסך של דוגמא כזאת ותסביר מה אתה עושה בדיוק (איזה קובץ אתה פותח? מאיפה הוא הגיע? עם איזה תוכנה נוצר?) יוכל לעזור. הגדרות עמוד באופן אופיס אפשר לשנות תחת עיצוב > עמוד הלשונית השנייה (עמוד).
 
שינוי הגדרות כשאופן אופיס פותח את מסמכי מיקרו

העתקת תשובה - שינוי הגדרות כשאופן אופיס פותח את מסמכי מיקרוסופט - לכי ללוח הבקרה, תבחרי הוסף/הסר תוכניות. חפשי את אופן, ולחצי על "שינוי". אחר כך לחצי על Modify (אני לא יודע איך זה מופיע בגרסה העברית. עברי את הטאב הראשון ואת מגיעה לטאב שנראה כך. בטלי את כל הסימונים, זה אמור לעשות את העבודה. 2 - מצאי קובץ DOC במחשב שלך, קליק ימני עליו ובחרי "פתח באמצעות.." שם את בוחרת MS אופיס ומסמנת למטה שזו תהיה ברירת המחדל. אחת משתי הדרכים האלו תעזור לך.
 
שמירת לינקים בPrimoPDF

בדקתי את 4 האפשרויות ליצירת PDF ב-PrimoPDF, והתוצאה היא זהה בכל האפשרויות: רק "קישור ישיר מלא" (כלומר, כתובת אינטרנט מלאה או כתובת מייל מלאה) נשמר בקובץ שנוצר (היפרטקסט של מילה, או תוכן ענינים מקוטשר, או הפניה מקושרת וכו' (של MS-WORD) אינ0 נשמירם.
 
למעלה