אפשר להיות לסבית .. מבלי ...

special someone

New member
אפשר להיות לסבית .. מבלי ...

אפשרי להחליט שאת לסבית מבלי נסיון כשלהו עם גבר .... אני חדשה בעולם הנשים .. עם חברה ראשונה מעל שנה ןמעולם לא היה לי חבר , נשיקה עם בחור וכו ... חייבים לנסות את שני המינים כדי להחליט ? האם צריך להחליט ? כדי לא ל"עבוד" על אף אחד ועצמך ?
 

פצקרשת

New member
ממש לא חייבים לנסות את שני המינים.

(או שבעת המינים. עוד מעט סוכות
) הרי רוב הסטרייטים מתנסים רוב חייהם עם אנשים מהמין הנגדי בלבד, ואף אחד לא מפקפק בכך שהם סטרייטים. וחוץ מזה, את לא חייבת להוכיח כלום לאף אחד. אם את מרגישה טוב עם נשים, ומרגישה שמצאת את המקום שלך, אני לא רואה סיבה לצאת בכוח עם גברים רק כדי להוכיח למישהו שזה לא מתאים לך. אם את בעצמך מרגישה צורך לנסות, זה משהו אחר. אבל אל תתני לאנשים אחרים לקבוע מה את "צריכה" לעשות, אחרי הכל כל אחד יודע הכי טוב מה טוב בשביל עצמו
 

dify

New member
אפשר להיות סטרייטית מבלי לנסות קודם נשים?

אפשר לבחור בן/בת זוג מבלי קודם להתנסות עם כל שאר האנשים בעולם? זה עניין של הלב... אף אחד לא מצפה מסטרייטים לבדוק גם את האופציה הלסבית/הומואית לפני שהם מתקבעים... אומר לך מה שהייתי אומרת לכל אדם שנמצא בקשר רציני ראשון שלו- אם זה מרגיש לך נכון, עושה לך טוב, את מאושרת- לכי על זה! אני יכולה לספר לך, על עצמי, שכן הייתי עם גברים, רק אחרי שבעצם הבנתי שאני לסבית, שמתי לב שתמיד הלכתי על גברים מאד נשיים... שבעצם תמיד חיפשתי את הצד הנשי הזה. אני גם יכולה להגיד לך שהבנתי סופית שאני לסבית לא בזוגיות עם הבחורה הראשונה שלי (אז עוד חשבתי שזה זמני...) אלא דווקא אחרי שניפרדתי ממנה והגעתי פעם ראשונה לאיזה ערב הרצאה שקשור לנושא לסבי, וישבתי שם ופשוט ידעתי שזה נכון לי, שזה בדיוק המקום שלי. ככה פתאום זה קרה. אצל כל אחת זה קורה אחרת, אם בכלל יש רגע כזה... העיקר, לדעתי, זה שתלכי עם הלב שלך. אם טוב לך- תשארי. זה הרי לא מחייב :)
 
למעלה