אפשר להצטרף?

הדור

New member
כל הכבוד לך,רק אנו יודעות כמה עבודה וכמה

סבלנות עבודה זו דורשת.
 
מדהימה ,איזו עבודה יפיפיה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כל הכבוד ועוד את מכינה הכל בעבודת יד כמו שאני אוהבת.
 

ohio star

New member
שאלה לגבי הJoseph's Coat ודגמים מסורתיים

רציתי לדעת אם אפשר לתפור את הדגם הזה גם במכונה? הבנתי שהוא מורכב משתי צורות מעוגלות. ואשמח לקבל עצות לגבי הכנת שמיכה. תודה תודה, שרון
 

justmom

New member
את הדגם הספציפי הזה

לא הייתי ממליצה לתפור במכונה, לא רק בגלל הקווים המעוגלים, אלא ובמיוחד בגלל השפיץ המאוד דק שמפריד בין כל שני "פלחים" - קשה מאוד להביא את כל הקצוות להיםגש יחד בלי שייווצר חור, ובלי שיהיה עיוות בגלל תפירה לא ישרה. זה די קשה גם בתפירה ידנית, ובמכונה גם, אני מניחה. זו אחת הסיבות שהדוגמה הזו לא פופולרית (כי היא קשה) ורוב השמיכות העתיקות בדוגמה הזו אכן תפורות ביד. כאן יש הוראות ל-curved piecing במכונה.
 

ohio star

New member
אני אשמח לתפור ביד את הדגם

קודם כל, תודה על התגובה המהירה והקישור. ממבט כללי, ניסיתי להבין את מארגנים את כל החלקים: קודם כל יוצרים פרח על ידי חיבור חרוט למשולש? ואחר כך? אולי אחרת?
 

justmom

New member
כן. מחברים לפרחים.

אבל למען האמת לא הייתי מתחילה דווקא מדוגמה כל-כך קשה. רצוי קודם להתאמן על תפרים מעוגלים עם יותר "מרווח לטעות", כמו למשל משהו כזה.
 

ohio star

New member
מה השם של הבלוק הזה?

מאוד יפה, אני מתחברת לכיון הזה. בשמיכת Joseph's Coat לא הבנתי אם עובדים אחר כך על שורות, על רביעיות - תני טיפ, זה מאוד יעזור. יכול להיות שהדוגמא נקראת גם tea leaves block? הדוגמא שצירפת עכשיו, נראת באמת יותר פשוטה. חן-חן שרון
 
למעלה