אפשר להציע שאלה לסקר?

אפשר להציע שאלה לסקר?

כמה מוציאה משפחה עם 4-5 ילדים על הקנייה השבועית בסופר? כולל הטיטולים, למי שעדיין יש תינוק בבית... תמיד נראה לי שאנחנו מבזבזים יותר מדי
אבל פתאום קראתי בעיתון שזה הממוצע למשפחה עם שניים!
 

ציפי ג

New member
אנחנו מוציאים לערך

3000 ש"ח לא כולל פירות וירקות שקונים בשוק ולא כולל חיתולים. שוק בערך 500 ש"ח לחודש.
 
טוב אז אנחנו פחות...

בערך 2500 כולל בשר, טיטולים ומכולת- לחם וחלב. אבל יש לנו פחות ילדים.
 

ציפי ג

New member
אנחנו כמעט לא קונים בשר

וזו ההוצאה העיקרית שלנו. אנחנו חולים על מוצרי חלב, והם מאוד יקרים.
 
אנחנו מהקניבלים../images/Emo21.gif

כל צהריים משהו בשרי, כמעט. שלא לדבר על שבתות. ובשר ועוף בהכשר מהודר יקר כמו זהב.
 

ציפי ג

New member
בשר בקר - רק בראש השנה ובפסח

בשר אחר - בודאי שלא בשבת. אני אוכלת עוף רק אם הוא יצא עכשיו מהסיר, ולא עשר דקות מאוחר יותר. היות ואני כ"כ מפונקת, אנחנו אוכלים בשר בערך פעמיים בשבוע, וגם זה רק כי אני חושבת שצריך לתת לילדים קצת ברזל. האמת שחשבתי עוד קצת ואז נזכרתי שאת השוק אנחנו עושים ביום שישי, אח"כ במשך השבוע אנחנו עושים השלמות של פירות בסופר - יקר פחד. אבל רק אני מוסגלת לאכול קילו ענבים. שלא לדבר על שזיפים, תפוחים, מנגו וכו'. אנחנו כולנו מאוד אוהבים פירות וירקות. וגם זה יקר.
 
יופי של שאלה - אני לא יודעת כמה

בחודש יוצא לי כי אני קונה כל כמה ימים לחם וחלב ודברים בסיסיים כשחסר ובסוף שבוע אני בודקת עוד דברים שחסרים כמו ירקות ופירות, קפואים ודברים לבשל לשישי-שבת. אני משתדלת לא לקנות דברים מיותרים כמו מעדנים, משקאות שונים אלא תרכיז 2 ליטר שמספיק כמעט לכל החודש. לפעמים אני מפנקת את הילדות בקולה ומעדן בסוף שבוע. פעם בכמה חודשים קונה גם חטיפים. הקניה בסוף שבוע יכולה להיות בין 100 ל- 300 שקלים. פעם בחודש יוצא לי קנייה קצת יותר גדולה של כמעט 600 שקלים כשזה כולל גם אבקת כביסה וחומרי ניקוי שונים, סבונים וכל מיני כאלה. אנחנו עם החיתולים גמרנו ופעם אחרונה שקניתי חיתולים היתה לפני חודש בערך. גם את הדייסות ותחליפי חלב הורדתי עוד לפני חודשיים בערך אבל במקום זה קונים תחליפי חלב למיניהם לדקל, שרגישה לחלב אז ככה שמהבחינה הזאת זה יוצא אותו מחיר כמו דייסות.
 

יעל של 4

New member
עד עכשיו כולם אכלו בבית ועלות

האוכל היתה בסיביבות 3500 שקל לאוכל, לא כולל טיטולים שהוריי המקסימים מושיטים לי יד ועוזרים, מה הייתי עושה בלעדייהם ? מה שכן אני לא מרבה בקניית פירות, הסכום כולל ירקות וחטיפים ואנחנו אוכלים הרבה אוכל מוכן שקיות של טבעול, שניצלים מוכנים, שניצל תירס, כרובית וכו'. אני לא אוהבת לשהות הרבה במטבח, בעיקר כשיש בבית שתי תינוקות בנות שנה ושבעה חו' שרוצים את תשומת הלב כל היום. אולם מעכשיו הילדים שלי הקטנות נכנסו למעון ונמצאות שם עד 16:00 והילד הבינוני גם נכנס לגן בקיבוץ עם הקטנות כך שההוצאות קטנו, אני עובדת ואין לי זמן להיות בסופר, אני חוזרת הרוגה ועייפה להיות עם הילדים שלי ובערב נופלת וכך יוצא שאני דוחה את הקניות וערכתי במהלך כל ה 3 שבועות האחרונים רק 1300שקל על אוכל לא כולל טיטולים. אבל זה ממש לא דוגמא טובה. בחודש הבא אני יוכל לאמר לכם כמה זה חסך. תחליפי חלב אנחנו רוכשים ישירות דרך רמדיה במחיר מוזל לחודש 7 קופסאות של קילו עולות לי 300 שקל.
 

mirisss

New member
../images/Emo3.gifאני לא יודעת כמה בדיוק

אבל יודעת שהולך לי המון כסף על אוכל זה הפך להיות מאוד מאוד יקר, וכן יש טיטולים לתאומים כך שההוצאה על זה היא גם מאוד יקרה, ויש לי להוסיף גם שאלה למה המטרנות ולא חשוב של איזה חברה כל כך יקרות מה תינוק יכול לאכול עוף??????????????? הריי זה האוכל היחיד שלו אז מה לא להביא תינוקות לעולם או שכולם בונים על הנקה?????????????? ואני בטוחה שאף אחד לא מבזבז יותר מדיי המחייה הפכה להיות סיוט יותר מדיי יקרה לצערי הרב, היום העבודה הקשה שלנו היא לרוב לאוכל, ולא מדברת על שאר הדברים, העיקר שלכולנו יהיה רק טוב. מירי אמא של ימית, מירב, דנה וארי.
 
אני מניקה... כמה זה חוסך?

אני לא מעודכנת במחירים. הייתי רוצה שתכתבו לי כמה אני חוסכת לבעלי בחודש, כדי שאדע להעמידו מול העובדות ולדרוש תוספת שכר
תודה!
 
../images/Emo9.gifבחיים הוא לא יוכל לשלם לך

חוץ מההנקה את כל מה שאת עושה בבית....
 
משהו כמו 32 ש"ח לקופסה

בשבוע צריך לפחות 3 קופסאות, מנסיון שלי. וכשהם מתחילים עם הדייסות בנוסף לתחליף חלב אם אז תוסיפי עוד 15 ש"ח לשקית/קופסה של דייסה וצריך בדרך כלל 2 כאלה לשבוע. בממוצע לשבוע צריך 150 ש"ח עבור אוכל לתינוק שלא יונק.
 

אמממאאא

New member
וואו! איזה חיסכון!

150 ש"ח בשבוע כפול 51 שבועות בשנה זה בערך כ7000 ש"ח .לכל תינוק בערך שנתיים כפול ארבעה ילדים 28,000 ש"ח נקי ממס! אז לא רק שזה בריא נקי קל זמין זה גם חוסך הון!! לכל ילד כמעט שנת אוניברסיטה...
 
בגלל שההנקה ../images/Emo6.gif

מעלה את האינטליגנציה את כבר שולחת אותם לאוניברסיטה?!
אני לא הנקתי עד היום אף אחד שנתיים, אבל גם שנה זה 28000 כי 7000 בשנה כפול 4 זה 28
אז אולי מזה אפשר ללמוד שההנקה מורידה את האינטליגנציה של האמהות?! סתאאאם!
 

אמממאאא

New member
זה לא ההנקות זה ההריונות שמכווצים

את השכל שלא חוזר למידותיו גם אחרי הלידה... גם אצלי אחת שנה ,שניים שנה וחצי וקטנונה בת שנה ו7 ועוד ה(ש)ד נטויה...אז כמה היה לנו?.... ואני ינקתי רק 3 חודשים בגלל זה אני לא כ"כ יודעת חשבון...
 

ציפי ג

New member
חברותי המיניקות

אל תסחפנה. בראשית חייו הילד ממש לא צורך כזו כמות של תמ"ל. תחשובנה בהגיון. (כנראה משום שינקתי 10 חודשים, הגיון זה כלי מועדף עלי). בכל מקרה, זה מאוד חסכוני להניק. לא רק בשל עלות התמ"ל, אלא גם הבקבוקים, החימום של המים, החיטויים למיניהם שאנשים מחטאית את הבקבוקים. שלא לדבר על השגת כיף שכזה, ותחושת היי שכזו, מבלי להוציא אגורה.
 
למעלה