אפשר לשאול שאלה?

ריילי

New member
רונה רמון אמרה שהם חוזרים בסוף השנה

כשהילדים יסיימו ללמוד.
 

ריילי

New member
תראי....

אני לא מפקפקת במה שהיא אמרה! היא ואילן ז"ל תיכננו לחזור לרמת-חן שזה ברמת גן אני חושבת שהם עדיין יחזרו לשם!
 
אז

זה אומר שהם יחזרו או לא? אם הם נרשמו הם ישארו עד סוף הלימודים שלהם שם לא? כאילו עד י''ב
 
ועוד משהו..

אבישג25 את כל הזמן אומרת "בדוק" מאיפה מקורות? או איך את בטוחה כל כך כל הזמן?
 
תעשי לי טובה...

אני חושבת שזה כבר פשוט פטטי איך אנשים נכנסים להם לתחתונים!!! מה זה משנה איפה הם ילמדו ומה הם יעשו?!? מה זה קבינימט עניינכם...? זה פשוט כל כך אופייני לישראלי הטיפוסי. מה יתרום לה המידע הזה? אין לכם חיים?
 

r o n i1

New member
אבל

היא רק שאלה שאלה...... יכולת באותה מידה להגיד לה" זה עיינינם הפרטי" ולא להתנפל עליה ככה. סך הכל שאלה. גם את יכולת לא להגיב לה. אם כל כך מפריע יש גם מסרים. אני חושבת שבפורום הזה אנשים נמצאים כדי לדבר על אילן רמון ועל תרומתו לאנשים וכל הנוגע בכך. אז אנשים באים לשאול שאלות. אז למה לתקוף? את צודקת בהחלט לא צריך להכנס לתחתונים אבל תסכימי איי שיכולת באותה מידה להגיד את זה בצורה אחרת.
 

r o n i1

New member
אה וגם.

מה זה משנה במה יעזור לה המידע היא שאלה וזהו... לא כזה לא ביג דיל מה את מוציאה עצבים?"זה כל כך אופייני לישראלי הטיפוסי" ואת לא ישראלית? אותך זה לא עניין בהתחלה?? אולי יתרום לה ואולי לא.. את זה לא את תחליטי.. ומה הקשר אין לכם חיים? אם כל כך מפריע לך מה שכותבים פה את מוזמנת ללכת או לא להגיב להודעה ההיא. זה שמעניין אותנו זה כי אנחנו סקרנים .. זה לא פשע! את יודעת.. כשאני נכנסת לפורום הזה זה בכדי להוציא רגשות ושאלות. אני חושבת שיש עוד שעושים את זה. ולא את ולא אף אחד יחליט מה לעשות כי הרי שכחת משהו.. לא את המנהלת ואם למנהלת זה יפריע היא תמחוק ת'הודעה
 
זה פורום על אילן רמון

ולא על הפנטזיות של ילדות קטנות על נער בן 15 שלעולם לא יסתכל לכיוון שלכן...
 

r o n i1

New member
מה הקשר???

מישהו אמר שמפנטזים עליו? אמרו שרוצים לדדבר איתו. סליחה שלגברת זה לא מתאים אבל את לא קובעת על רצונות של אנשים. אם הן ירצו הם יכתבו כאן שהם רוות להפגש איתם מה אכפת לך. ה לא החלטה שלך מה אנשים יחשבו כאן. את לא זאת שתגידי "הפנטזיות של ילדות קטנות על נער בן 15 שלעולם לא יסתכל לכיוון שלכן... " כי לעולם לא תדעי למה רוצים להפגש או גם אם כן לא תדעי מה העתיד צופן .
 
יש לי רעיון...

תפתחו פורום חדש ותקראו לו אסף רמון ואז אף אחד לא יפריע לכן לקשקש עליו כמה שאתן רוצות מתי הוא יחזור לארץ ואיפה הוא יגור ואיפה הוא ילמד.... תכנסו לו לורידים כמה שאתן רוצות ולך רוני, תתבגרי ומהר!!!!
 

r o n i1

New member
מה הפאקינג קשר??????

אנשים מתעניינים.. אנשים בעולם סקרנים מה הקשר לישראלים? מה את לא ישראלית? מה הקשר......"תפתחו פורום חדש ותקראו לו אסף רמון ואז אף אחד לא יפריע לכן לקשקש עליו כמה שאתן רוצות מתי הוא יחזור לארץ ואיפה הוא יגור ואיפה הוא ילמד.... תכנסו לו לורידים כמה שאתן רוצות" כן הוד רממותה.. עוד משהו? אוקיי אןם את רוצה להמשיך זה למסרים לא לכל הפורום.. אני מבקשת מהמנהלת למחוק את החלק הזה של השירושור כי הוא סתם פוגע בשאר אווירת הפורום ולא מתאים
 

אבישג25

New member
עדי מתוקה אני מבינה את הכעס שלך

אבל תביני שכל אחד שואל פה מהמקום שהוא מתעניין יותר, בסך הכל בסופו של דבר הכל קשור לאילן, אין צורך לכעוס ולריב. פצצה או איך שלא יקראו לך יש לי את המקורות שלי שקשורים למקום העבודה שלי (ולא אני לא מעוניינת לשתף אותך או את האחרים בו) ולכן אני יודעת מה שאני כותבת, אך למרות זאת אין לי כוונות להיכנס להם לורידים , הפורום אכן נועד לכבד ולהוקיר את אילן ואת פועלו, את בני משפחתו כדאי שנעזוב לנפשם.
 

r o n i1

New member
***

את צודקת. "הפורום אכן נועד לכבד ולהוקיר את אילן ואת פועלו, את בני משפחתו כדאי שנעזוב לנפשם. " באמת מסיכמה איתך אבל מה שעדי כתבה הרתיח אותי מי היא שתגיד "תפתחו לו מועדון מעריצות אין סיכוי שהוא יסתכל עליכם" מה הקשר אנשים רוצים לדבר מה הקשר למעריצות??? "פצצה או איך שלא יקראו לך יש לי את המקורות שלי שקשורים למקום העבודה שלי (ולא אני לא מעוניינת לשתף אותך או את האחרים בו) ולכן אני יודעת מה שאני כותבת,." את צודקת בהחלט! זוכתך לשמור על מקורות ופרטיותך ולך פצצה אני רק מקווה שתביני שכאן מדברים על אילן רמון ז''ל לא על המשפחה ואם באמת מעניין אותך אילן רמון ז''ל את מוזמנת לכאן אם לא. חבל
 

A d i 23

New member
ממש לא!!!

אני לא מחפשת פובוקציה. אני פשוט חושבת שהן "קצת" נסחפו ברמת ההתעניינות שלהן... ואני חושבת שאין כל רע בלהביע את דעתי. זה שהיא לקחה את זה בפרופורציות המוזרות שלה זו הבעיה שלה שהיא לא יודעת לקבל ביקורת!
 
למעלה