ארבע קושיות בקשר לרומנטיקה

ארבע קושיות בקשר לרומנטיקה

לא, לא כושיות, למי שכבר דמיין לעצמו איזו אורגיה רבת משתתפות... קושיות...
יש לי חברה חדשה וזה העלה לי בראש כמה תהיות... 1 - כשבאים לבקר פעם ראשונה אצל ההורים, כמה נפוץ הוא המנהג להביא פרחים או בונבוניירה? האם אני אפתיע את ההורים שלה ואביך אותם עם מנהגים מוזרים? או שמא אני אהיה גס וקמצן אם לא אביא? 2 -יש איזשהם מנהגים אחרים שקשורים בביקור אצל ההורים שלה ורצוי לדעת? 3 - בדייטים, איך מחליטים מי משלם (הג'נטלמן הOld fashioned או הבחורה של שנות האלפיים)? היא קצת מרגישה מובכת או לא נוח כשאני מציע לשלם אבל מצד שני לרוקן לה את הארנק זה לא בדיוק מה שהיה לי בראש... 4 - איך להגיב לשאלות מביכות מצד המשפחה שלה?
 
סורי דארלינג ../images/Emo25.gif

הַמוֹרָה שוּלָה יצאה לנופשון קטן (גדול) בלי מחשבים ובחוסר נימוס משווע אפילו לא הודיעה לכם .(זה כדי שלא תבואו להציץ לה איפה שהיא הלכה) , אבל עכשיו כשבדיוק חזרתי , אני כ"כ הרוסה שאפילו אין לי כח לקרוא מה כתבת. הולכת לשטוף את המלח (מיממלח כמובן
) ואחזור מחר בגדול (לאחר 12 שעות עבודה בטח , שמצפות לי. א-טוט-אלר (א-תות הנח המון) (אם תהיו טובים הַמוֹרָה שוּלָה אפילו תספר איך אמרה הערב ברוב חן לאיזה טרחן זקן "קפוץ לי" ! )
 
מה נשתנה ?

בדור הזה (של הדייטים) מהדור שלי? - זה אני עונה לך בתור "ההורים"
1. זה כנראה משנה אם אתה בשלב של "להכיר" את ההורים או סתם מגיע אליה הבייתה "בשוטף". אני לא ציפיתי לקבל איזו תשורה מבני/בנות זוגם של צאצאי כשנפגשנו לראשונה , כי היה בנסיבות טבעיות ולא באיזו היכרות רשמית. הענינים התפתחו באופן טבעי . אבל אם יש בחיקך איזו הזמנה רשמית להיכרות - פרחים יכול להיות מחווה נחמדה . 2. לא. תהיה אתה (נראה לי שזה יספק אותם בהחלט
) 3. לא יודעת. איך שיוצא אולי? בכולופן מנומס מצידך להציע לפחות בפעם הראשונה ומנומס מצידה לא לתת לך לשלם או לפחות לעשות מחווה של רצון לתשלום ולא לקבל את הצעתך כמובן מאליו. אם שניכם עובדים או בעלי מקורות פרנסה כזו או אחרת (ההורים) רצוי שתתחלקו. או חצי חצי בכל פעם או פעם אתה ופעם היא. חברות היא עניין נפשי לא עניין בנקאי . 4. היו שאלות מביכות? מה למשל? מה כבר יכוליות מביך? ואם מביך תנסה לענות בתשובה שמסיטה את הנושא למשו אחר. דוגמא: ש': היי Rogue כמה פעמים ביום אתה מתקלח? אתה מבזבז הרבה מים ? ת': שולה , שולה , שולה , ראית איזה יופי עלה מפלס הכינרת השנה?
אה.....ומזל"ט ורוב ברכות על ההתחברות החדשה. נאחל לך המון אהבה וחברות טובה לאורך זמן (רב)
 

Rene2

New member
תשובות

1 - כשבאים לבקר פעם ראשונה אצל ההורים, כמה נפוץ הוא המנהג להביא פרחים או בונבוניירה? האם אני אפתיע את ההורים שלה ואביך אותם עם מנהגים מוזרים? או שמא אני אהיה גס וקמצן אם לא אביא? שבאים לבקר פעם ראשונה אצל ההורים, אם אתה רציני ונורא אוהב את הבחורה ואתם יוצאים כבר הרבה זמן, נחמד מאד להביא פרחים. אם זאת היכרות פעם ראשונה, או שאת עדיין לא ממש בקשר רציני זה גם מיותר. 2 -יש איזשהם מנהגים אחרים שקשורים בביקור אצל ההורים שלה ורצוי לדעת? אין שום מינהגים, יש מנהגים של ארץ ישראלי ואתה צבר ואתה לא צריך להרשים את כל העולם תתנהג כמו שאתה. תהיה נחמד ואדיב, זה יקנה לך נקודות זכות. 3 - בדייטים, איך מחליטים מי משלם (הג'נטלמן הOld fashioned או הבחורה של שנות האלפיים)? היא קצת מרגישה מובכת או לא נוח כשאני מציע לשלם אבל מצד שני לרוקן לה את הארנק זה לא בדיוק מה שהיה לי בראש... בדייטים ראשונים, משלמים את החצי שלך. בלי להרגיש עם זה אי נוחות. 4 - איך להגיב לשאלות מביכות מצד המשפחה שלה? אייך שאתה מגיב לשאלות בדרך כלל אבל עם יותר אורך רוח, יותר נחמדות, בקיצר תהיה אתה עצמך.
 
למעלה