ארוחת הערב היום פה בביתנו..

ארוחת הערב היום פה בביתנו..

לוּצ´קוֹס קפוסטה....יאמייייייייי ארפי עכשיו מכין איזה ריחות..פשוט פשוט.... מי נמצא כאן לשיחה קלילה?...
 
הנה המתכון הספונטני של ארפי../images/Emo41.gif

המצרכים: בצל בשר בקר חתוך לקוביות שום פלפל גרוס פפריקה מתוקה עגבניה סלרי פלפל ירוק עלי דפנה כרוב כבוש חתוך (אתם יודעים בקופאת שימורים) אופן ההכנה: מטגנים בצל שמים את הפפריקה שהבצל מזהיב מעט ואז שמים את קוביות הבשר מוסיפים את הסלרי החתוך, שמים פלפל ירוק חתוך את העגבניה החתוכה את השום את המלח לפי הטעם את הפלפל האנגלי את עלי הדפנה ורבע כוס מים ומבשלים על אש קטנה עם מיכסה. חייב להשגיח שיהיה רוטב, ובסוף כשזה מוכן מוסיפים את הכרוב הכבוש לעוד חמש דקות בישול. לאילו שלא שומרים כשרות להגשה: ניתן להוסיף על האוכל שמזוג לצלחת קצת שמנת חמוצה עם פטרוזיה חתוכה ליופי. מבטיחה לצלם המצלמת הנט את הצלחת שזה יהיה מוכן. נ.ב למי שיש פריקה מהונגריה זה מוסיף לטעם להשתמש בה.
 
ועוד אחת חמודים..נו מזהים כבר טומי

וינונה מזהים........... טוב זהו הולכת לאכול הריר נוזל אני רעבה...
 

B T1

New member
מזהים. הרבנות משתוללת.

רואים את השמנת על הבשר. חילול קודש. לפי ההלכה צריך לחכות 6 שעות בין החלבן לקצב.(או להיפך)
 
אוח זה חוסל והשמנת על הבשר...

חייבת לציין היה כל כך טעים פשוט לא יאמן.... יאלה מי רוצה צלחת ארפי מגיש
 

קרן משם

New member
חייבת לציין ש....

המאכלים עם השמנת פשוט הורסים אותי!
חולה על כל אחד ואחד מהם! *סקייקאפוסטה! *נוקדלי+קורקבנים ושמנת *מרקים למינהם (שועית, כרובית ועוד) ועוד ועוד ועוד! אגב הזכרת לי ת´רבנות, אני התחתנתי פעמיים! אחת בישראל ברבנות ולאחר חודש בהונגריה חתונה אזרחית בעיריה (את האישור לרווקותי הבאתי להונגריה לפני שנשאתי בארץ כמובן!) אז כשאני אוכלת מאכלים לא כשרים אני מקסימום נזכרת שהחתונה של הרבנות זה שייך לשם<------ולא לאויפה שאני כעת:))
 
מממ.. אצלנו עושים את זה אחרת

בלי עגבניות ופלפלים אני חושבת, עם הרבה הרבה צלעות ושאר בשרים (כולל סוגי נקנינקים) וקרוי בפשטות- קאפוסטאש
. בדיוק לפני שבוע היה כאן מעדן שכזה, כרגיל נטרף יחד עם מה פרוסות טובות של לחם ופירה אלוהי.. ד"א, עצת סבתא לגבי הפירה: בישול תפה"א בחלב (במקום המים) לקבלת מרקם קרמי וכמעט נוזלי!
 

טומי*

New member
האמת שאני מבית דתי....../images/Emo6.gif

עד גיל 15 בשנת 1964 הייתי דתי,לא ממש דוס כזה חלשלוש.כנראה זאות הסיבה שאין לי מושג על מה אתם מדברים.לא שאני לא מכיר מאכלים לא כשרים אבל את המאכל הזה לפחות בשם הזה בחיי לא ראיתי וגם לא שמעתי עליו. מעניין שעד היום אני לא מסוגל לאכול חלבי ובשרי יחד על אף שאני כבר עשרות שנים לא דתי,ולא שומר כשרות
 

טומי*

New member
לא ממש לא...

כרגע דיברתי עם גרושתי הונגריה גם והיא אמרה את כל סוגי הקאפוסטה היא מכירה את ה LUCSKOS KAPOSZTA מה שאת כתבת זה סוג של כרוב אחר כזה מחוספס לא אהבתי את זה אף פעם.הכי טעים (לי) זה הכרוב ממולא
 
למעלה