ארנבון, שרקן, אוגר- מי מהם הוא הכי

gesus

New member
ארנבון, שרקן, אוגר- מי מהם הוא הכי

ידידותי? אני מתכוון במובן של לשחק איתו מחוץ לכלוב. אני מתקשה לבחור בין אחת האופציות כי אני לא רוצה סתם בע"ח שאני אסתכל עליו בכלוב. אם הייתי רוצה דבר כזה ממזמן היה לי תוכי...
 

Sweet Fantasy

New member
לדעתי ארנבון או שרקן

אבל יותר ארנבון (כי השרקן קצת מרעיש) הארנבונים מקסימים ברגע שהם מתרגלים לבעלים שלהם הם ממש מתקשרים לדעתי, אני ראיתי בעבר ארנבונים ידודתיים ממש כמו כלבים קטנים, משוחררים בבית כל הזמן בסבבה שלהם, באים להתטלף וכאלה. זאת דעתי בכל אופן.
 

gesus

New member
ועוד 2 שאלות...

1. אם אני משחרר ארנבון או שרקן בדירה, הוא יעשה את צרכיו איפה שבא לו או שהוא יתרגל לעשות את זה בכלוב שלו? 2. קצת קשה לי לשים חיה שכזו בכלוב. יש איפשהו הוראות לבניית כלוב קצת יותר סימפטי לכאלו חיות?
 

Sweet Fantasy

New member
תשובות

1. שרקן יעשה איפה שבא לו, ארנבון לפי מה שהבנתי יכול ללמוד לעשות בפינה אחת, כמו חתול, אבל שוב זה רק ממה ששמעתי לא מניסיון אישי. 2. מה ההבדל בניית כלוב לבד או קנייה?
אתה יכול לקנות כלוב גדול ונוח אם מפריע לך לשים חיה בכלוב יותר קטן, או אפילו רק לבחור שטח בבית ו"לגדר" אותו באופן כזה שאין לו תקרה רק תיחום.
 

gesus

New member
בעניין הכלובים

הכוונה שלי בכלוב HOME MADE זה משהו כמו שהצעת, שטח מגודר ולא כלוב סורגים. במה את ממליצה לרפד את רצפת השטח הזה בהנחה שצריך להחליף את המצע מדי יום-יומיים?
 

gesus

New member
מה זה משנה כמות החומר בין סוגי

הכלובים? את מתכוונת ששטח שאכין הוא יהיה כנראה יותר גדול משטח של כלוב? אין לי בעיה של מקום. יש לי בית גדול ושטח חצר ענק.
 

Sweet Fantasy

New member
אממ..

"את מתכוונת ששטח שאכין הוא יהיה כנראה יותר גדול משטח של כלוב?" כן לזה התכוונתי, ככל שהשטח גדול יותר, צריך לשים יותר חומר (נסורת או כל דבר אחר) יותר נסורת, יותר להחליף, יותר לשים, יותר כסף, זאת הכוונה. :)
 

gesus

New member
קראתי את המאמר ואני אשתמש בבדים

אני חושב שזה יהיה קל יותר פעם ביום להחליף את הבדים מאשר להתבלגן עם נסורת שתלכלך את הבית.
 

gesus

New member
כן, אבל קודם כל צריך למצוא איפה

לקנות... אוף טופיק קטן, החתימה שלך ממש מגרה ויכוח שלא שייך לפורום הזה.
 

A l a n i s

New member
אין קשר..

ואני בטוחה שהיא לא רוצה סתם לעורר ויכוחים, זו זכותה לשים איזה חתימה שבא לה.. בכל מקרה, אני מגדלת ארנבונים ואכן הם ידידותיים וחמודים מאוד :)
 

gesus

New member
לאיזה גודל הם מגיעים בבגרות?

באיזה כלוב את משתמשת ואיך את מרפדת אותו? הצלחת לאלף אותם לצרכים ולהגיע אלייך בקריאה?
 

A l a n i s

New member
../images/Emo203.gif../images/Emo214.gif

ארנבונים רגילים מגיעים לגודל דיי גדול.. כמעט כמו חתול חח יש לי כלוב בגודל 70\170, אבלללללל--> קיבלתי את הארנבונים שהייתי קטנה ולא הייתי מודעת לנושא שזה לא ממש טוב לקנות מחנויות ולשים בכלוב, לדעתי הכי טוב אם תגדר להם פינה, ושלא תקנה אותם מחנות.. אני משתמשת בנסורת.. לא ניסיתי לאלף אותם לצרכים ולהגיע אלי בקריאה, פעם אחת קראתי לארנבון אחד והוא בא אלי, אולי זה היה במקרה..
 
למעלה