אשכול פתח תקווה-

מצב
הנושא נעול.

droriko

New member
עוד מעניין מארכיון דן

קו 66 היה קו פנימי בר"ג ולא בת"א, ומרבית
המסלול חפפה ל- 67, ולכן איחדו את שניהם לקו 67
עוד מעניין מארכיון דן
מדברים על איחוד אפשרי בין דן לאגד

תאמין לי מטומטמים שניהם שהם לא הלכו עם זה עד הסוף. היו יכולים להיות היום כמו רכבת ישראל, מי בכלל היה מעז לדבר על הפרטת קוים.
 

alantan

New member
מעניין מאוד, הדברים הגיעו עד להסכם, תודה לך

עוד מעניין מארכיון דן
מדברים על איחוד אפשרי בין דן לאגד

תאמין לי מטומטמים שניהם שהם לא הלכו עם זה עד הסוף. היו יכולים להיות היום כמו רכבת ישראל, מי בכלל היה מעז לדבר על הפרטת קוים.
מעניין מאוד, הדברים הגיעו עד להסכם, תודה לך
על הבאת המסמך.
 

אוהד11

New member
אכן זו היתה טעות שלא התאחדו, בלי קשר

עוד מעניין מארכיון דן
מדברים על איחוד אפשרי בין דן לאגד

תאמין לי מטומטמים שניהם שהם לא הלכו עם זה עד הסוף. היו יכולים להיות היום כמו רכבת ישראל, מי בכלל היה מעז לדבר על הפרטת קוים.
אכן זו היתה טעות שלא התאחדו, בלי קשר
"לרפורמה" בתח"צ. בכלל הגישה של משרד התחבורה, שלפיה נאסר על אגד ודן להשתתף במכרזים, בעוד לחברות או לשותפויות של עפיפי מותר להשתתף, אינה יכולה להחשב תחרות, משום שתחרות אמורה להתיר לכל מי שעומד בתנאים הבסיסיים לגשת למכרזים. אבל זו השיטה אצלנו, לא רק בנושא התח"צ כי אם בהרבה תחומים שבהם, כביכול, מתקיימת תחרות
 

alantan

New member
מציע שתעיין במאמר הבא על ניהול מכרזים

אכן זו היתה טעות שלא התאחדו, בלי קשר
"לרפורמה" בתח"צ. בכלל הגישה של משרד התחבורה, שלפיה נאסר על אגד ודן להשתתף במכרזים, בעוד לחברות או לשותפויות של עפיפי מותר להשתתף, אינה יכולה להחשב תחרות, משום שתחרות אמורה להתיר לכל מי שעומד בתנאים הבסיסיים לגשת למכרזים. אבל זו השיטה אצלנו, לא רק בנושא התח"צ כי אם בהרבה תחומים שבהם, כביכול, מתקיימת תחרות
מציע שתעיין במאמר הבא על ניהול מכרזים
ממשלתיים:
http://www.business.curtin.edu.au/files/05_3.pdf

בייחוד, שים לב לנאמר בעמוד :

The first hurdle for the contracting of services is to have a sufficient supply of private
providers that can compete for public contracts (Hefetz and Warner, 2004; Savas, 1987;
Sclar, 2000). If there are only a few providers, the public purchaser’s freedom to choose
among many good providers will be limited.

כפי שנכתב כאן כבר מספר רב של פעמים, המטרה היא להגדיל את מספר המפעילים בשוק, והשתתפותם של אגד ודן עדיין פועלת נגד המטרה הזו. כשנתח השוק של כל אחד מהם ירד לאיזור ה-15 עד 20 אחוז, הדבר צפוי להשתנות.
 

אוהד11

New member
החלטת הממשלה המקורית דיברה על ירידה נפח

מציע שתעיין במאמר הבא על ניהול מכרזים
ממשלתיים:
http://www.business.curtin.edu.au/files/05_3.pdf

בייחוד, שים לב לנאמר בעמוד :

The first hurdle for the contracting of services is to have a sufficient supply of private
providers that can compete for public contracts (Hefetz and Warner, 2004; Savas, 1987;
Sclar, 2000). If there are only a few providers, the public purchaser’s freedom to choose
among many good providers will be limited.

כפי שנכתב כאן כבר מספר רב של פעמים, המטרה היא להגדיל את מספר המפעילים בשוק, והשתתפותם של אגד ודן עדיין פועלת נגד המטרה הזו. כשנתח השוק של כל אחד מהם ירד לאיזור ה-15 עד 20 אחוז, הדבר צפוי להשתנות.
החלטת הממשלה המקורית דיברה על ירידה נפח
הפעילות של אגד ב- 40 אחוז וירידה בנפח הפעילות של דן ב- 25 אחוז.
דן כבר הגיע לקו המטרה זה. בכל מקרה לדבר על תחרות ולמנוע מגופים פעילים להשתתף במכרזים זה תרתי דסתרי
 
רגע אם דן כבר הגיעו לזה למה עומדים

החלטת הממשלה המקורית דיברה על ירידה נפח
הפעילות של אגד ב- 40 אחוז וירידה בנפח הפעילות של דן ב- 25 אחוז.
דן כבר הגיע לקו המטרה זה. בכל מקרה לדבר על תחרות ולמנוע מגופים פעילים להשתתף במכרזים זה תרתי דסתרי
רגע אם דן כבר הגיעו לזה למה עומדים
לקחת לדן את עבר הירקון ומכריחים אותם לצאת מעוד אזור?
 

אוהד11

New member
גם לי לא ברור, כי בהודעת משרד התחבורה נאמר

רגע אם דן כבר הגיעו לזה למה עומדים
לקחת לדן את עבר הירקון ומכריחים אותם לצאת מעוד אזור?
גם לי לא ברור, כי בהודעת משרד התחבורה נאמר
שדן ירדה ב- 25 אחוזים, ואשכול עבר הירקון יעביר עוד למעלה מ- 11 אחוזים, כך שמגיעים ל- 36 אחוזים.
 

alantan

New member
כמה אחוזים מחזיקה דן מנפח השוק?

החלטת הממשלה המקורית דיברה על ירידה נפח
הפעילות של אגד ב- 40 אחוז וירידה בנפח הפעילות של דן ב- 25 אחוז.
דן כבר הגיע לקו המטרה זה. בכל מקרה לדבר על תחרות ולמנוע מגופים פעילים להשתתף במכרזים זה תרתי דסתרי
כמה אחוזים מחזיקה דן מנפח השוק?
 
צודק אבל

דוגמה להיסטוריה ונוסטלגיה:
בעבר הרחוק, לפני עידן 82 ומסוף בית רבקה, היה קו 62 (לא הקו של היום) מתחנה מרכזית פתח תקוה לאזור הכרמלית (אז לא היה מסוף כרמלית) בתל אביב. באותו עידן, נקודת הקצה של קווים 66 ו-49 לא הייתה התחנה המרכזית בפתח תקוה, אלא תחנה ברחוב חיים עוזר סמוך לעיריית פ"ת.
אני לא זוכר את המסלול של 62 בתל אביב, אבל בפתח תקוה הוא נסע דרך בר כוכבא, חיים עוזר, ההסתדרות, פרנקפורטר, ארלוזורוב, קפלן, ז'בוטינקי ומערבה. ברמת גן הוא המשיך בז'בוטינסקי עד אזור הבורסה (ולא פנה לביאליק כמו 66).
לאחר מכן, 62 הפך למספרו של קו בין תל אביב לבני ברק ונולד קו 82 ממסוף בית רבקה לתל אביב. וגם נקודת המוצא של קו 50 שונתה בהדרגה (בהתחלה כחלופה ולאחר מכן כל האוטובוסים בקו יצאו מבית רבקה).
הרפורמה בשנה שעברה מחקה את המספר 62 ממצבת קווי דן לחלוטין.

אגב, ברשימה שלך שכחת את קו 38.
לפרק זמן קצר, עם יצירת קו 38 היה גם קו 39 שעשה מסלול דומה. נקודת המוצא של שניהם הייתה בקרית אריה. אף פעם לא הבנתי מדוע היה צורך בשני קווים כה דומים. רק מאוחר יותר נקודת המוצא של 38 שונתה להדר המושבות החדשה.

גם הרשימה הזו תשתנה ללא הכר כאשר יתחיל לפעול הקו האדום.
צודק אבל
39 החל בת''מ ואם הוא החל בקריית אריה,איך יש שלט תחנה ע''י תחנת הדלק של סונול (כבר לא עובדת) בתחילת ז'בוטינסקי סמוך לשוק 39
 
אני לא בטוח, אבל נדמה לי שבתחילה הוא החל

צודק אבל
39 החל בת''מ ואם הוא החל בקריית אריה,איך יש שלט תחנה ע''י תחנת הדלק של סונול (כבר לא עובדת) בתחילת ז'בוטינסקי סמוך לשוק 39
אני לא בטוח, אבל נדמה לי שבתחילה הוא החל
בקרית אריה (כמו 38) ולאחר מכן נקודת הקצה שלו שונתה לתחנה המרכזית. אבל ייתכן שאני טועה.
לגבי לא מעט קווים נקודות הקצה שונו - על 49 ו-66 כבר כתבתי, גם על 38 (שונה מקרית אריה להדר המושבות החדשה). נקודת הקצה של 50 שונתה - בעבר היו לו נקודות קצה בחובבי ציון / רוטשילד (כמו 150 של היום) ובתחנה המרכזית ובמהלך הזמן נקודת הקצה שונתה לבית רבקה. כך ששרידי תחנות מן העבר לא בהכרח מעידים על מסלול הקו בכל נקודת זמן.

בכלל לגבי השרידים הללו, נשאלת השאלה מדוע לא מסירים אותם. לא מדובר באיזה מוצג אמנותי שמוסיף חן ויופי או במונומנט היסטורי שיש טעם לשמר. בדרך כלל זה מעיד פשוט על הזנחה.
 

אוהד11

New member
39 נסע מלכתחילה בפ"ת עד התחנה המרכזית

אני לא בטוח, אבל נדמה לי שבתחילה הוא החל
בקרית אריה (כמו 38) ולאחר מכן נקודת הקצה שלו שונתה לתחנה המרכזית. אבל ייתכן שאני טועה.
לגבי לא מעט קווים נקודות הקצה שונו - על 49 ו-66 כבר כתבתי, גם על 38 (שונה מקרית אריה להדר המושבות החדשה). נקודת הקצה של 50 שונתה - בעבר היו לו נקודות קצה בחובבי ציון / רוטשילד (כמו 150 של היום) ובתחנה המרכזית ובמהלך הזמן נקודת הקצה שונתה לבית רבקה. כך ששרידי תחנות מן העבר לא בהכרח מעידים על מסלול הקו בכל נקודת זמן.

בכלל לגבי השרידים הללו, נשאלת השאלה מדוע לא מסירים אותם. לא מדובר באיזה מוצג אמנותי שמוסיף חן ויופי או במונומנט היסטורי שיש טעם לשמר. בדרך כלל זה מעיד פשוט על הזנחה.
39 נסע מלכתחילה בפ"ת עד התחנה המרכזית
 
לדעתי את השלטים בת''מ

אני לא בטוח, אבל נדמה לי שבתחילה הוא החל
בקרית אריה (כמו 38) ולאחר מכן נקודת הקצה שלו שונתה לתחנה המרכזית. אבל ייתכן שאני טועה.
לגבי לא מעט קווים נקודות הקצה שונו - על 49 ו-66 כבר כתבתי, גם על 38 (שונה מקרית אריה להדר המושבות החדשה). נקודת הקצה של 50 שונתה - בעבר היו לו נקודות קצה בחובבי ציון / רוטשילד (כמו 150 של היום) ובתחנה המרכזית ובמהלך הזמן נקודת הקצה שונתה לבית רבקה. כך ששרידי תחנות מן העבר לא בהכרח מעידים על מסלול הקו בכל נקודת זמן.

בכלל לגבי השרידים הללו, נשאלת השאלה מדוע לא מסירים אותם. לא מדובר באיזה מוצג אמנותי שמוסיף חן ויופי או במונומנט היסטורי שיש טעם לשמר. בדרך כלל זה מעיד פשוט על הזנחה.
לדעתי את השלטים בת''מ
כן היו צריכים לשמר.זו היסטוריה של העיר (או לפחות במוזיאון דן,כשיקום...)
 
בדיוק לפני 3 שבועות ניפצו ושברו תחנה

לדעתי את השלטים בת''מ
כן היו צריכים לשמר.זו היסטוריה של העיר (או לפחות במוזיאון דן,כשיקום...)
בדיוק לפני 3 שבועות ניפצו ושברו תחנה
ברחוב ז'בוטינסקי פינת יצחק שדה, תחנה של 49-66-166 לפני שהם פונים ליצחק שדה. שברו את התחנה לרסיסים, ואת כל הרסיסים שמו בצד, את דגל התחנה העירייה לקחה וכנראה זרקה. את המפות שהיו גם שברו (המפות המפורטות והטובות של דן). רק היום שמו דגל לתחנה, בלי פירוט סתם כתוב שם 49,66,166 אין מפות, התחנה לא עוזרת משמש, ובקושי מקום ישיבה ל-2 אנשים. לפחות את דגל התחנה היו לוקחים למוזיאון.
 
החל בקרית אריה, לאחר מכן הועבר לתחנה מרכזית

צודק אבל
39 החל בת''מ ואם הוא החל בקריית אריה,איך יש שלט תחנה ע''י תחנת הדלק של סונול (כבר לא עובדת) בתחילת ז'בוטינסקי סמוך לשוק 39
החל בקרית אריה, לאחר מכן הועבר לתחנה מרכזית
 

אוהד11

New member
62 נסע בת"א דרך רכבת ארלוזרוב, ארלוזרוב,

דוגמה להיסטוריה ונוסטלגיה:
בעבר הרחוק, לפני עידן 82 ומסוף בית רבקה, היה קו 62 (לא הקו של היום) מתחנה מרכזית פתח תקוה לאזור הכרמלית (אז לא היה מסוף כרמלית) בתל אביב. באותו עידן, נקודת הקצה של קווים 66 ו-49 לא הייתה התחנה המרכזית בפתח תקוה, אלא תחנה ברחוב חיים עוזר סמוך לעיריית פ"ת.
אני לא זוכר את המסלול של 62 בתל אביב, אבל בפתח תקוה הוא נסע דרך בר כוכבא, חיים עוזר, ההסתדרות, פרנקפורטר, ארלוזורוב, קפלן, ז'בוטינקי ומערבה. ברמת גן הוא המשיך בז'בוטינסקי עד אזור הבורסה (ולא פנה לביאליק כמו 66).
לאחר מכן, 62 הפך למספרו של קו בין תל אביב לבני ברק ונולד קו 82 ממסוף בית רבקה לתל אביב. וגם נקודת המוצא של קו 50 שונתה בהדרגה (בהתחלה כחלופה ולאחר מכן כל האוטובוסים בקו יצאו מבית רבקה).
הרפורמה בשנה שעברה מחקה את המספר 62 ממצבת קווי דן לחלוטין.

אגב, ברשימה שלך שכחת את קו 38.
לפרק זמן קצר, עם יצירת קו 38 היה גם קו 39 שעשה מסלול דומה. נקודת המוצא של שניהם הייתה בקרית אריה. אף פעם לא הבנתי מדוע היה צורך בשני קווים כה דומים. רק מאוחר יותר נקודת המוצא של 38 שונתה להדר המושבות החדשה.

גם הרשימה הזו תשתנה ללא הכר כאשר יתחיל לפעול הקו האדום.
62 נסע בת"א דרך רכבת ארלוזרוב, ארלוזרוב,
שלמה המלך, פרישמן, בן יהודה וימינה לאלנבי עד בית האופרה המקורי
 
למה אתה מתכווין ב"קווים כבדים"?

מטרודן קיימת רק בבאר-שבע
והיא תתפרק,מכיוון שהשותפות בין דן למטרופולין התפרקה,והיא תסתיים רשמית
בתום פעילותה של מטרודן בבאר-שבע.
על פי ההסכם החדש שנחתם בין דן למשרד התחבורה,על חברות בנות של דן יאסר
להתמודד בכל מכרז תחבורה,שיתקיים בשנים הקרובות באיזור המרכז,וזה כולל את פתח-תקווה
גם.
בינתיים תתענג על נוכחותה המכובדת גם כיום של דן בפתח-תקווה עם קווי הסעות ההמונים
שלה לתל-אביב.
רק הקווים הפנימיים של פתח-תקווה הם סחורה בעיניך?
ומה עם 51/66/82/166/366/49/466/350/50/150?
אלה הקווים ה"כבדים" באמת של דן לפתח-תקווה,וגם להם יש חתיכת היסטוריה וים של נוסטלגיה.
למה אתה מתכווין ב"קווים כבדים"?
 

alantan

New member
תודה על התרומה המעניינת לפורום ובייחוד

אשכול פתח תקווה-
נושא מוכר אבל החלטתי להעלות את מה שתיכננתי לי בראש:
הכל כמובן בסיטואציה שדן-היא היא שתפעל בעיר ולא קווים
23=1
25=2
91=3
99=4
31=5
6-קו מראש העין לשוהם
7=7
62=8
16=9 אבל יפעל רק כחלופה שלא עוברת בתחנה מרכזית
10 מתחנה מרכזית במסלול קו 9
פעם 21 היה=11 אבל מסלולו שונה בגלל העובדה שהרסו את גשר קיש מעל מכבית,חבל,אחרת 11 היה נשאר בדיוק אותו הדבר
גם 24 היה פעם=12 שיכול להחליף היום חלק ניכר מ53
5=13 מכיוון שהמספר 5 תפוס לנווה עוז אז 13 יהיה קו פ''ת-כפר קסם.אם כי קו 4 ראה''ע-כפר קסם גם לא יפריע במיוחד.
14 של דן אבל קצת יותר מתוגבר.במסלול הבא (החלקים שבהם אני לא בטוח מסומנים בסוגריים):מנחם בגין,הענבל (שם מצאתי שרידי צבע של תחנות האוטובוס באבני שפה,בשני אזורים משני הכיוונים ברחוב=4 תחנות),צלח שלום,ועד 4 ארצות,עין גנים,גורדון (שם בבירור וגם בחזון איש יש תחנות מסומנות על 14+ההוכחה היחידה שעוד נשארה לקיום קו 10 ל''נווה כיבוש''),חזון איש,שטמפפר,(ירקונים),רכבת סגולה.כיוון ב':רכבת סגולה,(ירקונים),שטמפפר,(מכבים,ת''מ,בר כוכבא,חיים עוזר,אוסישקין,הס,וולפסון חיים עוזר [קטע זה הוא בגלל תמונה מפוברקת לעניות דעתי של עמוד תחנה באלבום 'היום האחרון לפעילות דן בפ''ת'],שטמפפר),חזון איש והמשך כבהלוך להדר גנים.
10=15 שהיה פעם קו של קווים מקביל פחות או יותר לקו 16 ובוטל לאחר זמן מה
67=16 עם כל הכבוד ל14 צריך קו מהיר מת''מ לרכבת סגולה אבל הפעם בתדירות נורמלית
17=17
97=18
98=19 ע''פ המספור של דן
96=20
22 יבוטל ומחליפו 26
26 הקו של קווים שבוטל פעם רק שעכשיו יוארך לרכבת קריית אריה.משניידר יפנה לז'בוטינסקי,משה דיין,שנקר,השפלה,אם המושבות.
27=27
30 שבוטל יוחזר.
קו 11 של מטרופולין יוחזר לדן וייקרא 31
חלופת 99 תקרא 34 (שילוב בין הקווים 3 ו4 כמו שכתוב במפת 3 שנשארה עוד בכפר סירקין)
38=38
41 יבצע את מסלולו הסיבובי כשירות לרכבת הקלה בתחנת 'בית שוימר' וכן יהיה שירות לרמת סיב ''43'' בתוואי הבא:ת. רקל''ה בית שוימר,הסיבים,הביטחון,התוכן,הסיבים,דרנגר,השחם,ת. מרקל''ה השחם.וכן חזור בלי הביטחון והתוכן.
44=44
46 שניידר,הרב מלכה,המר,אם המושבות,רכבת קריית אריה.לדעתי,ניתן לעשות ברחובות הרב מלכה,המר,אם המושבות בקו 46 את האפשרות לעצירה בהנף יד ועצירה בבקשה מהנהג.
49=49
50=50
51=51
53=ת''מ-העצמאות,העצמאות,יפה נוף,הצייר צבי שור,קפלן,הרב מלכה,מחלפון גרינשפן (יציאה מגרינשפן להרב מלכה לטובת תושבי נווה גן),סיבוב בהדר המושבות,רכבת קריית אריה.
61 מרכבת קריית אריה לגבעת שמואל ד. הדר המושבות,הנשיאים,כפ''ג,רבין ואונ' בר אילן.
62 קו 62 במסלול 62 מכניסת קווים (שאח''כ שונה למסלול קו 8 המקורי) למסוף החרש
63 כפר הבפטיסטים-רכבת ירקונים.
65 לנווה עוז ד. חיים עוזר וההסתדרות.
66=66
76=76
78 התהפכו היוצרות.חלופת 78=78.78=חלופת 78 ד. שטמפפר.פעם בכמה שעות ייכנס לבארות יצחק\מגשימים בהתאמה לכיוון.
82=82
83 לג'לג'וליה ושדי חמד
84=84
84 א מנחם בגין,מחלפון עמישב,נחלים.
85=85
87=87 במסלולו המקורי
92=92 בתדירות יותר נמוכה וכנ''ל לגבי 192 ו292
89=93
136=136
127=127
150=150
159=159
164=164
165 אקספרס= מבצע יפתח,דרך אם המושבות,ז'בוטינסקי,נתיבי איילון,431,וייצמן עד לרחובות
166=166
187 במסלולו המקורי מתקופת דן (לכפ''ג יש את 287)
200 יועבר לדן וכן 202 שיעבור ע''פ המלצות הדו''ח שאיליה העלה מקודם ליד אונ' בר אילן,ובשעות 600,700,800,900,1600,1700,1800,1900,2200 יעבור בכפר דניאל וגמזו (לאחר שיחה עם כמה מתושבי כפר דניאל על כך שאין להם תח''צ ואל תתחילו להגיד לי על קו 21)
217=217
243 יקוצר עד לשיבא ולא לבית עלמין ירקון
249 יועבר לדן
250=250
251=251
266 (דמיוני לגמרי-עד שהמקומות שלא קיימים והתשתיות יוקמו),מסלול קו 4,הענבל,בגין,חזן,כביש 40 עוקף פ''ת,גליס,ד. אם המושבות,בחיבור עם מסלול 66 ימשיך כמותו.
287=287
316=316 מאיפה הוא נסע לאשדוד ומה היה מסלולו?ע''פ שלט ז''ל בת''מ פ''ת
2 החלופות שהוצעו בדו''ח על התח''צ בתל השומר-327 ו337 האעטרקטיבית וזאת שתיבחר בתדירות שהומלצה,והשנייה בתדירות נמוכה
ואחרון חביב:
492-זה שישלים את כל ה92,192,292 שהונמכה תדירותםמחלפון עמישב,471,4,מחלף אם המושבות,ישר ישר ו..מסוף קניון איילון.
זהו אלה קווי אשכול פ''ת מבחינתי וכעת אתם מוזמנים לדון


נ.ב
במפת קו 3 בכפר סירקין מצויין קו 74,אינני זוכר באיזה הקשר.האם מישהו יודע מה היה מסלולו,שעות פעילותו ותדירותו?
תודה על התרומה המעניינת לפורום ובייחוד
על התמונות הנדירות!
 
רבה

תודה על התרומה המעניינת לפורום ובייחוד
על התמונות הנדירות!
רבה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה