אשכול פתח תקווה-

מצב
הנושא נעול.
זהו

זהו
אשמח לדעת איזה אוטטובוס זה ואיפה הוא שירת ובאיזו חברה.
ולגבי הרציפים בת''מ פ''ת
הם כעבר ז''ל.צילמתי אותם לפני כשנה (העליתי תמונה אחת מתוך 3 שהיו ברשותי+מידע על רציף 1).השלטים נעקרו בשל עבודות להכנת הרכבת הקלה ואנשים שלא ממש אוהבים היסטוריה וביקשו לעוקרם כי ''זה מבלבל''.לא יכלו לכתוב למעלה ''מיצג מוזיאוני,אין כבר כאלה קווים כאן''?
כיום השריד היחיד שנותר מתקופת דן הוא מידיבוס מושבת (מסומן בחץ כחול) ושלט רציף 1 מסומן בשחור.
רק לסבר את האוזו,כל המתחם השתנה פחות או יותר והיום החניון הוא משטח חול וכניסת הולכי הרגל היא צמודה ממש למידיבוס
 
תודה על התמונה! יש לך עוד תמונות מהתקופה ההיא

זהו
אשמח לדעת איזה אוטטובוס זה ואיפה הוא שירת ובאיזו חברה.
ולגבי הרציפים בת''מ פ''ת
הם כעבר ז''ל.צילמתי אותם לפני כשנה (העליתי תמונה אחת מתוך 3 שהיו ברשותי+מידע על רציף 1).השלטים נעקרו בשל עבודות להכנת הרכבת הקלה ואנשים שלא ממש אוהבים היסטוריה וביקשו לעוקרם כי ''זה מבלבל''.לא יכלו לכתוב למעלה ''מיצג מוזיאוני,אין כבר כאלה קווים כאן''?
כיום השריד היחיד שנותר מתקופת דן הוא מידיבוס מושבת (מסומן בחץ כחול) ושלט רציף 1 מסומן בשחור.
רק לסבר את האוזו,כל המתחם השתנה פחות או יותר והיום החניון הוא משטח חול וכניסת הולכי הרגל היא צמודה ממש למידיבוס
תודה על התמונה! יש לך עוד תמונות מהתקופה ההיא
מפתח תקווה?
 
יש לי תמונות שצילמתי בשנים האחרונות

תודה על התמונה! יש לך עוד תמונות מהתקופה ההיא
מפתח תקווה?
יש לי תמונות שצילמתי בשנים האחרונות
וכמו כן אני יודע איפה יש שרידי עמודי תחנות מתקופת דן.
הנה למשל אחת,זה המקום האהוב עלי ביותר מבחינת שרידים.מישהו מזהה (ובכוונה אסתיר את מספר הקו)
לא כל התמונות שהיו עד עכשיו שלי:הרציפים חוץ מ5 הם מהאלבומים.אולי אני אעלה את התמונות האלו לאלבום הזה (אני רק צריך ללמוד איך)
 
והנה עוד תמונה

יש לי תמונות שצילמתי בשנים האחרונות
וכמו כן אני יודע איפה יש שרידי עמודי תחנות מתקופת דן.
הנה למשל אחת,זה המקום האהוב עלי ביותר מבחינת שרידים.מישהו מזהה (ובכוונה אסתיר את מספר הקו)
לא כל התמונות שהיו עד עכשיו שלי:הרציפים חוץ מ5 הם מהאלבומים.אולי אני אעלה את התמונות האלו לאלבום הזה (אני רק צריך ללמוד איך)
והנה עוד תמונה
את תמונות השלט עם הקו אעלה רק אחרי שיזהו את המיקום.והנה בינתיים מאן EL מאזור ''מחלפון גרינשפן
 
3?

יש לי תמונות שצילמתי בשנים האחרונות
וכמו כן אני יודע איפה יש שרידי עמודי תחנות מתקופת דן.
הנה למשל אחת,זה המקום האהוב עלי ביותר מבחינת שרידים.מישהו מזהה (ובכוונה אסתיר את מספר הקו)
לא כל התמונות שהיו עד עכשיו שלי:הרציפים חוץ מ5 הם מהאלבומים.אולי אני אעלה את התמונות האלו לאלבום הזה (אני רק צריך ללמוד איך)
3?
 
יפה

יפה
אחת מתחנות קו 3 בכפר סירקין.
אני אצא בימים הקרובים לצלם את שלטי התחנות הישנים והמפות הידועים לי
 
יש שלט ישן של קו 51 ככה עם אדום

יפה
אחת מתחנות קו 3 בכפר סירקין.
אני אצא בימים הקרובים לצלם את שלטי התחנות הישנים והמפות הידועים לי
יש שלט ישן של קו 51 ככה עם אדום
במצבה בפתח תקווה (ואם אני לא טועה גם נשאר עליו עוד אחד מהקווים הישנים אולי 3 או 4)
יש מפות ישנות של קו 4 ושל קו 20 בתחנת קו 4/166/99 מכיוון עמישב ברחוב שלום צלח 39
 
נכון

יש שלט ישן של קו 51 ככה עם אדום
במצבה בפתח תקווה (ואם אני לא טועה גם נשאר עליו עוד אחד מהקווים הישנים אולי 3 או 4)
יש מפות ישנות של קו 4 ושל קו 20 בתחנת קו 4/166/99 מכיוון עמישב ברחוב שלום צלח 39
נכון
עד לפני שנה היו ברחובות כנסת ישראל,רות,מיכה ויונה בשעריה מפות של הקווים 1 ו11 ואם זוכר אני נכון נשאר רק במיכה
לגבי 2 יש במינץ
3 כל כפר סירקין מלא במפות כאלו (+עמוד התחנה שבתמונה+עוד אחד בשיכון בלינסון)
4 יש במצבה ובצלח שלום
5 כנראה שקיים אחד בביטרמן-הפוך,רואים רק את האחור
8-יש שלט תחנה בסגולה ובשטמפפר
9 אין שום דבר
10 שלט תחנה ברח' גורדון 6
12 היו מפות בדנקנר\ז'בוטינסקי ובכץ במרכז המסחרי
14 שלטי תחנות בגורדון,חזון אי''ש ושטמפפר.
18 אין שום דבר חוץ משלט תחנה ריק לגמרי של דן מהתקופה ההיא בבגין\הענבל (קניון [בדיחה טובה] הדר גנים)
20 צלח שלום
39 בתחנת סונול ע''י המצבה
76 ברוטשילד\פיק''א ובדגל ראובן 12
 
מצאתי מידיבוס דומה בשרשור האוטובוסים הגדול

זהו
אשמח לדעת איזה אוטטובוס זה ואיפה הוא שירת ובאיזו חברה.
ולגבי הרציפים בת''מ פ''ת
הם כעבר ז''ל.צילמתי אותם לפני כשנה (העליתי תמונה אחת מתוך 3 שהיו ברשותי+מידע על רציף 1).השלטים נעקרו בשל עבודות להכנת הרכבת הקלה ואנשים שלא ממש אוהבים היסטוריה וביקשו לעוקרם כי ''זה מבלבל''.לא יכלו לכתוב למעלה ''מיצג מוזיאוני,אין כבר כאלה קווים כאן''?
כיום השריד היחיד שנותר מתקופת דן הוא מידיבוס מושבת (מסומן בחץ כחול) ושלט רציף 1 מסומן בשחור.
רק לסבר את האוזו,כל המתחם השתנה פחות או יותר והיום החניון הוא משטח חול וכניסת הולכי הרגל היא צמודה ממש למידיבוס
מצאתי מידיבוס דומה בשרשור האוטובוסים הגדול
 

דניאל 130

New member
מטרודן קיימת רק בבאר-שבע

אם אני זוכר נכון
שמואל רפאלי מנכ''ל דן אמר שזו הייתה טעות לצאת מפ''ת.בכל מקרה,לפחות שיכניסו את מטרודן.שנראה קצת דן בעיניים בפ''ת....
מטרודן קיימת רק בבאר-שבע
והיא תתפרק,מכיוון שהשותפות בין דן למטרופולין התפרקה,והיא תסתיים רשמית
בתום פעילותה של מטרודן בבאר-שבע.
על פי ההסכם החדש שנחתם בין דן למשרד התחבורה,על חברות בנות של דן יאסר
להתמודד בכל מכרז תחבורה,שיתקיים בשנים הקרובות באיזור המרכז,וזה כולל את פתח-תקווה
גם.
בינתיים תתענג על נוכחותה המכובדת גם כיום של דן בפתח-תקווה עם קווי הסעות ההמונים
שלה לתל-אביב.
רק הקווים הפנימיים של פתח-תקווה הם סחורה בעיניך?
ומה עם 51/66/82/166/366/49/466/350/50/150?
אלה הקווים ה"כבדים" באמת של דן לפתח-תקווה,וגם להם יש חתיכת היסטוריה וים של נוסטלגיה.
 
דוגמה להיסטוריה ונוסטלגיה:

מטרודן קיימת רק בבאר-שבע
והיא תתפרק,מכיוון שהשותפות בין דן למטרופולין התפרקה,והיא תסתיים רשמית
בתום פעילותה של מטרודן בבאר-שבע.
על פי ההסכם החדש שנחתם בין דן למשרד התחבורה,על חברות בנות של דן יאסר
להתמודד בכל מכרז תחבורה,שיתקיים בשנים הקרובות באיזור המרכז,וזה כולל את פתח-תקווה
גם.
בינתיים תתענג על נוכחותה המכובדת גם כיום של דן בפתח-תקווה עם קווי הסעות ההמונים
שלה לתל-אביב.
רק הקווים הפנימיים של פתח-תקווה הם סחורה בעיניך?
ומה עם 51/66/82/166/366/49/466/350/50/150?
אלה הקווים ה"כבדים" באמת של דן לפתח-תקווה,וגם להם יש חתיכת היסטוריה וים של נוסטלגיה.
דוגמה להיסטוריה ונוסטלגיה:
בעבר הרחוק, לפני עידן 82 ומסוף בית רבקה, היה קו 62 (לא הקו של היום) מתחנה מרכזית פתח תקוה לאזור הכרמלית (אז לא היה מסוף כרמלית) בתל אביב. באותו עידן, נקודת הקצה של קווים 66 ו-49 לא הייתה התחנה המרכזית בפתח תקוה, אלא תחנה ברחוב חיים עוזר סמוך לעיריית פ"ת.
אני לא זוכר את המסלול של 62 בתל אביב, אבל בפתח תקוה הוא נסע דרך בר כוכבא, חיים עוזר, ההסתדרות, פרנקפורטר, ארלוזורוב, קפלן, ז'בוטינקי ומערבה. ברמת גן הוא המשיך בז'בוטינסקי עד אזור הבורסה (ולא פנה לביאליק כמו 66).
לאחר מכן, 62 הפך למספרו של קו בין תל אביב לבני ברק ונולד קו 82 ממסוף בית רבקה לתל אביב. וגם נקודת המוצא של קו 50 שונתה בהדרגה (בהתחלה כחלופה ולאחר מכן כל האוטובוסים בקו יצאו מבית רבקה).
הרפורמה בשנה שעברה מחקה את המספר 62 ממצבת קווי דן לחלוטין.

אגב, ברשימה שלך שכחת את קו 38.
לפרק זמן קצר, עם יצירת קו 38 היה גם קו 39 שעשה מסלול דומה. נקודת המוצא של שניהם הייתה בקרית אריה. אף פעם לא הבנתי מדוע היה צורך בשני קווים כה דומים. רק מאוחר יותר נקודת המוצא של 38 שונתה להדר המושבות החדשה.

גם הרשימה הזו תשתנה ללא הכר כאשר יתחיל לפעול הקו האדום.
 
אני אסביר למה היה צריך את 38,39

דוגמה להיסטוריה ונוסטלגיה:
בעבר הרחוק, לפני עידן 82 ומסוף בית רבקה, היה קו 62 (לא הקו של היום) מתחנה מרכזית פתח תקוה לאזור הכרמלית (אז לא היה מסוף כרמלית) בתל אביב. באותו עידן, נקודת הקצה של קווים 66 ו-49 לא הייתה התחנה המרכזית בפתח תקוה, אלא תחנה ברחוב חיים עוזר סמוך לעיריית פ"ת.
אני לא זוכר את המסלול של 62 בתל אביב, אבל בפתח תקוה הוא נסע דרך בר כוכבא, חיים עוזר, ההסתדרות, פרנקפורטר, ארלוזורוב, קפלן, ז'בוטינקי ומערבה. ברמת גן הוא המשיך בז'בוטינסקי עד אזור הבורסה (ולא פנה לביאליק כמו 66).
לאחר מכן, 62 הפך למספרו של קו בין תל אביב לבני ברק ונולד קו 82 ממסוף בית רבקה לתל אביב. וגם נקודת המוצא של קו 50 שונתה בהדרגה (בהתחלה כחלופה ולאחר מכן כל האוטובוסים בקו יצאו מבית רבקה).
הרפורמה בשנה שעברה מחקה את המספר 62 ממצבת קווי דן לחלוטין.

אגב, ברשימה שלך שכחת את קו 38.
לפרק זמן קצר, עם יצירת קו 38 היה גם קו 39 שעשה מסלול דומה. נקודת המוצא של שניהם הייתה בקרית אריה. אף פעם לא הבנתי מדוע היה צורך בשני קווים כה דומים. רק מאוחר יותר נקודת המוצא של 38 שונתה להדר המושבות החדשה.

גם הרשימה הזו תשתנה ללא הכר כאשר יתחיל לפעול הקו האדום.
אני אסביר למה היה צריך את 38,39
מעבר לכך ש-38 באמת משרת את קרית אריה:
בהתחלה (ביומיים הראשונים של קווים 1.4 ו-2.4.- ימים מאוד ארורים, עם איחורים של שעות!!! לעבודה) לדן היה אסור לקחת נסיעות פנימיות בפתח תקווה. כך שקווים כמו 51,66,82 היו להעלאה בלבד מפ"ת ולהורדה בלבד מת"א. דן קיצצו מהקווים האלה ונתנו במקום זה נסיעות לשני קווים עם מסלול ממש קטן בפתח תקווה, וכך לדן היה נוצר רווח כלכלי (על הפרסומת שהיתה בעיתונים של קווים 38 ו-39 עוד היה כתוב בשיא החוצפה- "שיפור לתושבי פתח תקווה" או משהו בסגנון).
ביום שלישי ה-3.4 משרד התחבורה הבין שיש פה גזירה שהציבור אינו יכול לעמוד בה, ונתן הוראה מיידית להרשות לדן לעשות נסיעות פנימיות בפתח תקווה (אלא שמבחינת כרטיסים, כרטיסיות וחופשי יומי לא זכרו לעדכן זאת). וכך לדן היה שווה יותר לבטל את 39 ולהעביר את נסיעותיו חזרה ל-51 שיעשה נסיעות פנימיות עם רווח גדול בפתח תקווה (ויעידו על כך מספר האנשים הרב שעולה על כל 51 אחה"צ-ערב בז'בוטינסקי פ"ת, בבילינסון וכו' לכיוון המצבה, השוק ותחנה מרכזית).
קו 39 היה לא מוכר, וגם כשהאריכו אותו לתחנה מרכזית פתח תקוה אנשים לא הכירו אותו, בקושי מישהו עלה עליו, אז היה עדיף לתגבר את 51 (וכשאני אומר לתגבר, זה לא פרס, אלא להחזיר את 51 לנסיעות המקוריות שלו).

כתבת: "גם הרשימה הזו תשתנה ללא הכר כאשר יתחיל לפעול הקו האדום. ". ידועה לך הרשימה?
 
לא ידועה לי הרשימה,אבל לא צריך

אני אסביר למה היה צריך את 38,39
מעבר לכך ש-38 באמת משרת את קרית אריה:
בהתחלה (ביומיים הראשונים של קווים 1.4 ו-2.4.- ימים מאוד ארורים, עם איחורים של שעות!!! לעבודה) לדן היה אסור לקחת נסיעות פנימיות בפתח תקווה. כך שקווים כמו 51,66,82 היו להעלאה בלבד מפ"ת ולהורדה בלבד מת"א. דן קיצצו מהקווים האלה ונתנו במקום זה נסיעות לשני קווים עם מסלול ממש קטן בפתח תקווה, וכך לדן היה נוצר רווח כלכלי (על הפרסומת שהיתה בעיתונים של קווים 38 ו-39 עוד היה כתוב בשיא החוצפה- "שיפור לתושבי פתח תקווה" או משהו בסגנון).
ביום שלישי ה-3.4 משרד התחבורה הבין שיש פה גזירה שהציבור אינו יכול לעמוד בה, ונתן הוראה מיידית להרשות לדן לעשות נסיעות פנימיות בפתח תקווה (אלא שמבחינת כרטיסים, כרטיסיות וחופשי יומי לא זכרו לעדכן זאת). וכך לדן היה שווה יותר לבטל את 39 ולהעביר את נסיעותיו חזרה ל-51 שיעשה נסיעות פנימיות עם רווח גדול בפתח תקווה (ויעידו על כך מספר האנשים הרב שעולה על כל 51 אחה"צ-ערב בז'בוטינסקי פ"ת, בבילינסון וכו' לכיוון המצבה, השוק ותחנה מרכזית).
קו 39 היה לא מוכר, וגם כשהאריכו אותו לתחנה מרכזית פתח תקוה אנשים לא הכירו אותו, בקושי מישהו עלה עליו, אז היה עדיף לתגבר את 51 (וכשאני אומר לתגבר, זה לא פרס, אלא להחזיר את 51 לנסיעות המקוריות שלו).

כתבת: "גם הרשימה הזו תשתנה ללא הכר כאשר יתחיל לפעול הקו האדום. ". ידועה לך הרשימה?
לא ידועה לי הרשימה,אבל לא צריך
לדעת אותה בשביל להבין שקווים כמו 51, 50, 150, 66, 166, 82, 38 וגם 251 לא יישארו כפי שהם לאחר הפעלת הקו האדום.
הקו האדום נועד, בין השאר, להחליף אוטובוסים קיימים.
כפי שהרק"ל בירושלים החליפה קווי אוטובוס וכפי שהמטרונית בחיפה תחליף קווי אוטובוס קיימים, כך גם הקו האדום יחליף קווי אוטובוס שנוסעים כיום חלק נכבד מדרכם על ציר ז'בוטינסקי בפתח תקוה, בני ברק ורמת גן.

מדוע מקימים את המסוף המשולב ליד הקניון הגדול? על-מנת שיהווה נקודת קישור בין קווים פנימיים בפתח תקוה לבין הקו האדום.
 

אשרי1987

New member
קו 51 יבוטל ואולי גם קוים 40,50,240

לא ידועה לי הרשימה,אבל לא צריך
לדעת אותה בשביל להבין שקווים כמו 51, 50, 150, 66, 166, 82, 38 וגם 251 לא יישארו כפי שהם לאחר הפעלת הקו האדום.
הקו האדום נועד, בין השאר, להחליף אוטובוסים קיימים.
כפי שהרק"ל בירושלים החליפה קווי אוטובוס וכפי שהמטרונית בחיפה תחליף קווי אוטובוס קיימים, כך גם הקו האדום יחליף קווי אוטובוס שנוסעים כיום חלק נכבד מדרכם על ציר ז'בוטינסקי בפתח תקוה, בני ברק ורמת גן.

מדוע מקימים את המסוף המשולב ליד הקניון הגדול? על-מנת שיהווה נקודת קישור בין קווים פנימיים בפתח תקוה לבין הקו האדום.
קו 51 יבוטל ואולי גם קוים 40,50,240
השאלה היא האם קוים 38,82 יעברו לאבא הלל ודרך אם המושבות ולאן יוסט קו 166 ?
 

Dannycom

New member
51, 40, 240 יבוטלו

קו 51 יבוטל ואולי גם קוים 40,50,240
השאלה היא האם קוים 38,82 יעברו לאבא הלל ודרך אם המושבות ולאן יוסט קו 166 ?
51, 40, 240 יבוטלו
כמו גם 50 ו- 150. ככל הנראה יבוטל קו 70. קו 68 עתיד להישאר במסלולו. קו 66 לא יבוטל נכון להיום אך מסלולו אמור להשתנות ולא ברור איך. גם קו 82 בשלב זה לא מתבטל. אין מידע לגבי הגורל של 166. הנתונים התקבלו ממקורות המעורבים בנושא אך ההחלטה עדיין לא סופית ואין לקחת אותם כנתונים רשמיים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה