אשמח לקרוא את דעתכם

Big Al

New member
אשמח לקרוא את דעתכם../images/Emo40.gif

אני גרה בישוב מאוד קטן ומרוחק בצפון הארץ. אך למרות זאת יש לנו שני בתי ספר שלהם אנחנו יכולים לשלוח את ילדינו. ילדתי הבכורה עולה לכיתה א', אני והורי הגן שילדהם עולים לכיתה א' מאוד מתלבטים לאן לשלוח את הילדים וזאת בגלל שיש חמשה בנים מאוד אלימים ושש בנות מאוד עדינות. יש כאלה בקבוצת הילדים העולים לכיתה א' שאומרים שכדי לפצל אותם בגלל האלימות, ויש כאלה שאומרים שלא כדי כי זה יגרום לפילוג במושב. מה אתם חושבים? אשמח לשמוע תגובות.
 
תראי, אצל הגדולה שלי יש 14 בנים

ו-6 בנות. הבנים שנתיים ראשונות היו אלימים ומגעילים. השנה מחנכת אחרת ופתאום הם לא מציקים ולא מרביצים לבנות. עד שלא יתחילו את ביה"ס לא תדעו איך הם, לפעמים המחנכת עושה את כל ההבדל, לפעמים המעמד ולפעמים כלום לא יעזור. שלחתי לך מסר
 

אורנה ב2

New member
5 בנים מאוד אלימים??? לטפל בילדים

קודם כל. מה יעזור לפצל אותם? שתהיה אלימות בשני בתי- ספר??
 
שאלה מוזרה מאוד, חשבתי

שעידן הקומונה והשיוויוניות המזוייפת פס מהעולם. מזכיר את ימי הפילוג הגדולים ב'יבוצים (על רקע דומה: לינה משותפת). אני מניח שבתור אמא את רוצה שלביתך יהיה דה'בסט ולכן לא מבין איך אפשר לשקול את תחושתה/תחושתך למען גורל מפוקפק של חבורה אלימה. אם הם כל-כך חרדים לפילוד ואחדות שירביצו תורה ודרך ארץ בילדיהם.
 
אני חושבת שבטיחות הילדות

קודמת לכל, אבל, בגן האלימות שלהם לא מפריעה? ומה אם ילדים אחרים שיהיו אלימים בכל ביה"ס שתשלחו אליו את בתכם? ולצערנו האלימות נמצאת בכל מקום כמעט. כלומר צריך לטפל באלימות כבר עכשיו. אני הייתי שולחת אותה עם החברות שלה. סליחה שלא עודדתי על הבוקר.
 

חני ב

New member
לפצל את מי? את הבנות

או את הבנים? אני בכל מקרה הייתי רוצה שהבת שלי תעלה עם החברות שלה, ושהמערכת תטפל בילדים האלימים. השאלה אם זה תלוי באיזור רישום או לא, גם אם יש רק 2 בי"ס, יכול להיות שזה לא תלוי בבקשה שלכם אלא ברחוב בו אתם גרים.
 
לדעתי כדי לא לפצל את המושב כדאי

לנסות ולפתור את בעיית האלימות. ולא רק מהסיבה הזו. אין להמתין לכיתה א'. כבר בגן לטפל בה.
 
למעלה