אשמח לשמוע היכן מומלץ ללדת..

אשמח לשמוע היכן מומלץ ללדת..

שלום לכולם, אני כרגע בשבוע 29 עם תאומים, מהמרכז, ומאוד מתלבטת היכן ללדת, מצד אחד מעוניינת במקום שמעודד לידה טיבעית ולא ממהר לנתח.. מצד שני, מחשש ללידה מוקדמת מעוניינת בפגיה טובה מאוווד.. אשמח לשמוע מנסיונכם. תודה!
 
תחושת הלב

לא נראה לי שמשהי תיקח על עצמה אחריות מלאה להמלצה.
את צריכה ללכת איפה שהלב אומר לך.
רק תפילות
 
הסבר לשאלת ההמלצה שביקשתי וקודם כל תודה על התגובה..

ורק רציתי לדעת אם יש מישהי שעברה חווית לידה טובה.. ושממליצה על הפגיה שיצא לה להיות בה ויכולה להגיד שהרגישה שהיא מקצועית.. אני האמת מתלבטת בין תה"ש לאסף הרופא לבילינסון.. רק ששמעתי שבלינסון ממהרים בדכ לנתח ולא נותנים כמעט צ'אנס ללידה רגילה
 

mitmit11

New member
למה לא איכילוב?

אסה"ר נחשבים מאוד התערבותיים, לפחות בהריונות עם עובר אחד, אז אני מניחה שבתאומים זה לא יותר מוצלח.
 
אני חושבת שבהריונות תאומים רוב בתיה"ח לא יזרמו איתך
פשוט כי זה הריון ולידה שיש בהם יותר סיכון וסיבוכים פוטנציאליים.
איכילוב לא יוצא דופן מבחינה זו - ובהריונות תאומים אין כמעט סיכוי שהם ישתפו פעולה עם כל מה שהוא אפילו מעט חורג מפרוטוקול הטיפול.
יחד עם זאת, מנסיוני האישי, הפגייה שם מצויינת. אמנם לנו היתה שם רק שהייה קצרה, ורק אחת מהשניים נזקקה לשהות בפגייה (השני "בילה" בתינוקייה") - אבל הצוות שם היה נפלא וללא כל ספק הציל את חייה.
כשאני מסתכלת על זה בדיעבד - הפגייה היא קריטריון חשוב יותר בעיני מאשר מהלך הלידה עצמה, כי אם חו"ח הלידה מסתבכת או שיש בעיה עם אחד העוברים - חשוב שהתינוקות יהיו בידיים טובות. רופאי חדר לידה הם מיומנים בכל בתי החולים שציינת, אבל לא כל הפגיות מוצלחות באותה מידה, ולכן זה השיקול המכריע בעיני.
 
מעייני הישועה

ילדתי שם לידה טיבעית מדהימה! אין לי ניסיון עם הפגיה אבל הבנתי שממש טובה. יכולה להמליץ לך על המיילדת שילדה אותי. יש לה המון נסיון עם תאומים
 

shuly44

New member
לא ללדת שם תאומים

הבנתי שאם מסתבך הם לא יודעים לטפל ומפנים לבית חולים תל השומר. הריון ולידת תאומים זה סיכון
 
מה זה הבנתי? ממקור ראשון? לפני כמה שנים?

הנסיון שלי היה מאוד מוצלח! כל יום נולדים שם כמה זוגות תאומים. כולל פגיה בעת הצורך. נראה לי שהמידע שלך לא מהימן או לא עדכני!
 

נעה851

New member
מעניין אותי לשמוע על מעייני הישועה, ילדת שם טבעי תאומים?

ילדתי שם פעמיים וב"ה היה לי טוב פחות או יותר, כן הבנתי שאין שם אפשרות לטיפול נמרץ בילודים ומטיסים במקרה הצורך לא עלינו לתל השומר. אבל לגבי הפגיה שמעתי המלצות דווקא.
אשמח אם תוכלי לפרט איך היה לך אח"כ בתנוקיה עם תאומים? הם עוזרים? נותנים למישהו להשאר לעזור לך? בלידה יולדים בחדרים הרגילים או בחדר ניתוח?
ובעיקר.. מה זאת אומרת להמליץ על מיילדת? יש אפשרות להזמין משהו כזה?
 
לידה טבעית מדהימה

כן. ילדתי במעייני הישועה לידה טבעית מדהימה. שעתיים סה"כ בבית חולים כל אחד שלוש לחיצות הפרש בינהם שמונה דקות! באמת סייעת דשמיא גדולה! קודם כל בשביל לידה טבעית בתאומים חייבים בבית חולים ראשון מצב ראש. למרות שיש לי חברה שילדה באמבולנס תאומות עכוז! בעקרון בכל בתי החולים מעבירים לחדר לידה כאשר מגיעים לפתיחה מלאה אבל אצלי לא הספיקו כי כשהיתה פתיחה מלאה מהר מאוד הראש היה בחוץ... נראה לי שבכל בית חולים יש אפשרות למיילדת פרטית. שלי גם קרובת משפחה ובאה בשבילי , כמו פרטי... בתינוקיה די עזרו לי. נתנו אפשרות לקחת ולהחזיר מתי שרציתי כך שהיו ליידי הרבה ויכולתי להניק מתי שרצו וגם שמרו לי על אחד או שניים כשרציתי לנוח או להיות עם אחד שהתקשה יותר לינוק. יש שם יועצת הנקה מדהימה שמאוד עוזרת ולא עוזבת אותך עד שאת מצליחה להגיע למה שרצית. היא מגיעה גם לחדרים אם צריך. אני לא הייתי זקוקה שישארו איתי שם אבל גיסתי תמיד נמצאת שם עם עוד מישהו למרות שהם לא כל כך אוהבים את זה...
 

נעה851

New member
נשמע מדהים, היו לי גם חוויות טובות מהלידות עצמן

והנטיה שלי לחזור לשם רק שאני חוששת שעם תאומים שנחשב כסיכון גבוה יוכלו פחות להתמודד במקרה של ח"ו סיבוך.
התחושה שלי שבקטע של הלידה הטבעית והפחות התערבותית הם מצויינים ומאוד פתוחים, ובקטע המקצועי קצת פחות, היו לי חוויות טובות מהלידות עצמן כי ב"ה לא היה שום סיבוך וזרם טבעי וטוב, החשש שלי הוא ספציפי להפעם ביחס למקצועיות הרופאים, אבל מבינה שיש לך פחות נסיון בתחום הזה מולם למרבה השמחה ולא תוכלי לומר לי איך זה שם..
 
ממליצה על בלינסון

אולי לא תצטרכי פגיה, לי היתה חווית לידה טובה מאד בבלינסון לא הייתי צריכה פגיה ילדתי קיסרי כי במקרה שלי לא היתה ברירה הייתי בקיסרי דחוף כי הייתי עם רעלת הריון ועוד הייתי בטיפול נמרץ בגלל הרעלת אבל סך הכל היתה לי חוויה של לידה טובה
 
למעלה