אשמח לשמוע על פירוש השם אמיתי

Maya Lev Ari

New member
ואם מחליפים את הא' בע' - עמיתי?

ואם מחליפים את הא' בע' - עמיתי? מה משמעות השם? זה נכון שרצוי לבוא ליעוץ אישי לתינוקרק לאחר הלידה, ע"מ שיהיה תאריך?
 

doingood

New member
עמיתי

א - יותר רוחניות ופתיחות, במובן הזה גם יותר רכות. ע - יותר יציבות ועשיה. עמיתי (שדומע לעמית) הוא שם של חברות (בדומה לאמיתי), אך גם של מנהיגות עשייה והצלחה חומרית.
 

Maya Lev Ari

New member
המון תודה על תגובותיך המהירות, עוד שאלה אחת

קראתי בכמה מקומות שהשם עמית לא מומלץ. מתחבר עם מחשבות אפלות, קשיים רגשיים, ייאוש מתוך תיקון של יצירת ענווה. נשמע לי מאוד מאיים, ולכן לא הייתי שוקלת את השם עמית בשום אופן. דברים אלו כתובים על הרבה שמות שמתחילים בע' - הסזיפיות שבחיים, האפשרות ללקיחת אחריות על החיים של אחרים, תחושת גלות בכל מקום, חוסר חיבור וייאוש קוסמי. מעין נעשה ונשמע. מפחיד אותי. מצד שני, לפני יומיים בארבע לפנות בוקר הרגשתי שהשם עמיתי עולה לי. אז בכלל לא ידעתי שאתקשה למצוא אותו באיות זה, ושבכל מקום הוא מופיע באיות עם א'. ברור לי גם שעמיתי בע' נותן מספר נומלרולגי גבוה יותר - 9, ואמיתי נותן -2. האם זה בכרח אומר שנתיבי השפע של עמיתי הם גדולים יותר? או שהם פשוט אחרים? נומרולוגית אני לא אהיה, אבל כן חשוב לי לקחת החלטה שקולה.
 

doingood

New member
בבקשה

לא מאמין בשמות לא מומלצים באופן כללי. כל שם והייחוד שלו, האופי שלו והמטען שלו. מה שטוב בשביל האחד, לא מתאים לאחר ולהיפך. להבנתי נתיבי השפע של עמית יותר פתוחים מנתיבי השפע של אמית, וכן עמיתי ואמיתי.
 

GOZAL9

New member
אז עמיתי פתוח ומלא שפע יותר מאמיתי

אני מבינה שעמיתי פתוח ומלא שפע יותר מאמיתי. המון תודה. האם תאריך הלידה יכול להפוך את המלצתך, או שאין לכך קשר?
 
למעלה