אתם אנשים נפלאים

odavid101

New member
אתם אנשים נפלאים

לצערי מכל השובות שקיבלתי במקום להתיחס לגופו של עניין אלה תשובות של שונאי ישראל ואת זה אנו רואףים במערכת הבחירות שטוענים שזאת ממשלת זדון. כאשר אין תשובה עניינית דוחים אותך.
יש לי שאלה עניינית לגדול הדור : בערב כיפור אומרים לי שאלוקים סולח את העברות בין האדם למקום אך עבירות בין אדם לחברו אינו סולח עד שיבקש "סליחה" אני לא שמעתי שגדול הדור ביקש סליחה לפני יום הכיפורים מיוסי שריד או ממי שהוא אחר שהעליב במהלך השנה.
איך המכונה "גדול הדור" יכול לומר שהאל הביא צונמי לכושים שהרי כל אחד נברא בצלם.
אנא ממכם תתיחסו לגופו של עניין ולא אתה שונא ישראל או אתה כופר .
 

amiad21

New member
תודה!

אם אתה מחפש תשובה לגופו של עניין - אני מציע לך להיפגש עם האדם שלגבי הפעולה שלו יש לך תהיה ולשאול אותו.
דיי מצחיק לבקש מאדם אחד להסביר את מעשיו את אדם אחר. קל וחומר שזה עוד יותר מצחיק כאשר מתבססים על חלקי דברים ועל תקשורת שכל מטרתה היא לסכסך ולא ליישב את העניין (אם תהיה אמיתי עם עצמך - אז אתה יודע שגם אם בשלב מסויים מישהו שאל את הרב את השאלה הזו וקיבל תשובה - התשובה הזו לא קיבלה את אותו עוצמת הפירסום כפי שקיבלו הדברים שיצרו את השאלה (וזאת בהנחה שהם קיבלו פרסום כלשהו)).
בכל מקרה, כפי שאתה לא אחראי על מעשי אחרים ולא יכול לפרשם, וכמובן שגם לא היית רוצה שאדם שנעלב ממשהו שאולי אתה עשית \ אמרת יפנה לקבלת הסברים למישהו אחר מלבדך - אנא פעל בהתאם במקרה הזה ופנה לאדם שכלפיו השאלה שלך מופנית.
זאת כמובן אם אתה באמת מחפש ורוצה לדעת את התשובה.
כמובן שאם אתה לא באמת רוצה לדעת את התשובה אלא כל מטרתך היא להשמיץ - הרי שאתה יכול עכשיו לתרץ באלפי תירוצים שונים למה אתה לא יכול לבצע את מה שהוצע לך כדי לקבל את התשובה..
מה שכן, עכשיו אתה כבר תלוי בעצמך.
 
בימינו אף אחד לא 100% צדיק

אפילו לא "גדול הדור". כולנו בסך הכל בני אדם, ואת זה צריך להבין. לדעתי לפחות.
 
דוד101 אתה מתעלם מכה דברים חשובים מאוד

1. יכול להיות שהרב עובדיה ניסה ושלח אנשים לשריד יבקשו משריד שיבוא אל הרב כדי שהרב יתנצל בפניו, וייתכן ששריד סירב כמה וכמה פעמים(אם ניסית לפייס מישהו 3 פעמים והוא סירב אז למיטב הבנתי אתה פטור מבקשת הסליחה). ולא רק עם שריד אלא גם עם אנשים אחרים ייתכן ששלח אליהם אנשים כדי לנסות ולפייס אותם והם סירבו. ועשה זאת בשקט בצנעה ללא שהתקשורת תדע.

2. שים לב שבעצמך כתבת שצריך לבקש סליחה ממי שנעלב, ואותם אנשים שחורים שכונו "כושים" לא נראה לי בכלל שנעלבו מדבריו של הרב, וגם לא שמעו אותו אומר זאת ככה שהם לא נעלבו.

ואני ממליץ לך לא למהר לשפוט אחרים כי אתה לא יודע הכל, ובעיקר כדאי לך שתיזהר מלחשוב בכלל על לנסות לשפוט אדם כמו הרב עובדיה. והנה כמה דברים שאתה אולי לא יודע על הרב עובדיה.... הבן אדם כתב חיבור תורני בגיל 9, עסק ועוסק המון בתורה, הוציא פסקי הלכות שעזרו להמון אנשים(על פסק ההלכה שלו שהקל על ה..."ענוגות" ושינה את חייהן לטובה, שמעת בכלל?) ועשה עוד המון המון דברים טובים גם של בין אדם לחבירו. הרב עובדיה הוא איש צדיק גדול מאוד, ואם תקרא עליו טוב יותר אז תבין למה הוא מכונה גדול הדור(בלי המרכאות המיותרות שרשמת).
 

yb2011

New member
הוא לא צריך לבקש מחילה !!!

חד משמעית !! לא צריך לבקש מחילה מרשעי ישראל. אדם שיצא מכלל "עמך" כמו יוסי שריד [ואני מסתפק לגבי בנט] חובה להילחם בו.

לגבי מפלגת הבית יהודי שהוא כינה אותם "בית של גויים"? מסתבר שהוא צדק.
 
למעלה