אתם מגלים פה איך עושים קסמים?

אתם מגלים פה איך עושים קסמים?

כי קסם אחד שאני כבר שנים מת לדעת איך עושים אותו. איך הקוסם מצליח לחתוך גוף של בן אדם, עם הקסם הזה שהאדם נכנס לקופסא ולפעמים ההקוסם מחדיר חרבות לשם אבל זה לא חייב, והפאנץ' זה שהוא מפריד את החלקים של הקופסא והבן אדם מתחלק ל-3 חלקים. איך איך איך?
 
זה היופי בקסמים לא ?!

היופי בקסמים זה המחשבה שמדובר בבלתי אפשרי. אם יגלו את הקסמים בכל העולם התחום הזה פשוט ייעלם. כאשר רואים קסם טוב ומפתיע, כל הכיף זה המחשבה עליו. ברגע שמגלים למישהו את סוד הקסם, הקסם מאבד מהערך שלו וברוב הפעמים נהפך לסתמי. אפשר להשוות את זה לשף במסעדה שמכין מנה מאוד מיוחדת-אם הוא יגלה איך הוא מכין את המנה הזאת לכל אחד, המנה שלו לא תיהיה יותר מיוחדת ומפתיעה. בכל מקרה, היה פעם שידור בטלוויזיה של קוסם במסיכה שחשף המון אילוזיות וביניהם גם את זה...נסה לבדוק מה אתה יכול למצוא עליו.
 

12ShakirA12

New member
יוו אני זוכרת../images/Emo2.gif

הקוסם במסיכה
יש לי קלטת שלו.. הקלטתי אותו כמה פעמים
לראות ולא להאמין
מסכימה איתך על העניין שברגע שיודעים את הקסם הוא מאבד מהערך שלו.. זה כ"כ נכון
 
אצלי זה לא ככה

אם אני יסתקרן על קסם ויגלו לי איך הוא נעשה, הערך של הקסם בכלל לא ירד אצלי. אבל בתכלס, זה הקסם היחידי מכל הקסמים שפשוט בא לי לדעת איך לעזעזל עשו אותו??????? גוף של בן אדם נחצה ל-3 חלקים, פאקינג שיט מה הולך פה?
 
כי יש הרבה שזה מעניין אותם!

קסמים זה לא רק לגלות איך עושים.. זה גם איך מתחילים להיות קוסמים, המלצות, ביקורות, דעות, פסיכולוגיה, מאמרים, חווויות-ועוד ועוד ועוד.... ככל שפורום יתקדם, כך נגלה. דאוס.
 
נמחקה כאן כבר הודעה....

אני מזכיר לכם שאנחנו לא חושפים כאן קסמים! מילא לשים קישור שמוביל לסרטון שכבר חשף בעבר והוא נגיש, אבל נא לא לשים תמונות או ציורים של חשיפת קסמים! תודה.
 
די עלוב

יש קסמים דומים שבהם את הקופסא הזאת מתחלקת ל-3 חלקים אבל כשיש חלקים לצדדים. למשל הרגליים לצד ימין, הגוף לצד שמאל והראש נשאר באמצע והקוסם פותח כדי להראות את האיש שבפנים והאיש מזיז את רגליו וידיו ואת ראשו והראש בכלל לא נמצא למטה אלא למעלה, ככה שעניין הדלת הנסתרת למטה לא יכול להתקיים.
 
למעלה