אתם מוכנים להסביר לי את המטרה של הפ

rainbowgirl

New member
אתם מוכנים להסביר לי את המטרה של הפ

הפורום? כי לא ממש הבנתי....
 
בתור העדין של הפורום

אני אנסה. אפי, לא להתעצבן עליי, מטרותיי טהורות: קודם כל יש הודעת מנהלת (ותיזהרי ממנה, אם תפסת אותה ביום נוירוטי, אין גבול להשתלחות). אם יש לך בעיה, כמו כל הבעיות שאת יכולה לראות שהופיעו, תשלחי אותה. ואפי, יחד עם כולנו (גם אנחנו יודעים כמה דברים על החיים) ננסה לפתור לך אותה או שנגיד לך מה אנחנו חושבים שאת צריכה לעשות. לאיודע מה הבעיות שלך, אבל כמו שלי יש, ולך יש, יש לכולנו. אפי, איך הייתי?
 
שברת היקר

אתה נפלא,משב רוח מרענן, שכיית חמדה, נר דולק ברוח הסוחפת !!! אני חושבת שמגיע לך אמוטיקון (רגע, מחפשת - מצאתי)
אני חושבת שהצגת יפה את רוח הפורום, רק שכחת לציין שכולם מוזמנים להגיב, לענות, למתוח ביקורת (אם צריך), כי אם אני לא במצב נפשי של לענות בצורה בוגרת (כדוגמת עכשיו) - אתם תצילו את המצב. ועל זאת גאוותי, ועל זאת תקוותי. ולקשת בענן היקרה: הבעיות שמועלות פה יכולות להיות בין בני זוג, חברים, משפחה, ילדים, אנשי שררה למיניהם, וגם בעיות שנתקלים בהם ביום יום (כמו למה טום קרוז לא מבין כשאני אומרת ש"נגמר זה נגמר"). בטוחני שיש עמדך בעיות שכאלה - אנא חלקי אותם למען נשכיל, נלמד ונוכל לחזור הביתה בשלום.
 
את לא חושבת

שרצוי וראוי לדווח אמת, לפחות בהתחלת הפורום? זה שטום קרוז ביקש ממך שתפגשו שוב זה לא אומר שהוא רוצה לחזור, בסך הכל הוא היה צריך את הטלפון של מיישר השיניים שלך, כי אבדה לו הפלטה החדשה. נא לא לעוות עובדות
וכמובן שאין בהודעה זו אפילו שמץ קטנטן של רמז שאת צריכה ישור שיניים (לא שזה נורא כל כך)
 
שאלה מצוינת שאלת

ולמה, לעזאזל, את לא קוראת הודעת מנהלת וכרטיס אישי??? בשביל מה טרחתי, ואפילו ביטלתי תור אצל הפסיכיאטר, כדי לכתוב את החומר הנ"ל??? ואם יורשה לי להעיר, במצב שבו המדינה נמצאת, אין זה הזמן להתעסק בזוטות (לא חס וחלילה שאני זוטא, נהפוך הוא), אלא שמדור ההמשך של המדינה (הווה אומר, את), אני מצפה לאחריות לאומית ולהתגייסות כללית להצלת המצב. ואם נירגע קמעה (היה יום קשה, הנוירומטר השתגע): אני בסה"כ אישה חביבה, בעלת תחומי עניין רבים ואהבת הזולת. מטרתי בחיים היא לעזור לאנשים להגיע את האושר האמיתי - והוא: לחשוב בהגיון, להתנהג כמו בני אדם, ואם אפשר, לא להתלבש כמוני. אנא חזרי אלינו אחרי שתתעדכני למה אנחנו פה, מה מטרת הפורום, ומי היה השחקן הספרדי הדביל שהצליח לפספס פנדל ולהעלות את דרום קוריאה (אני חוזרת, דרום קוריאה) לחצי הגמר במונדיאל !!!!
 
למעלה