אתם פורום חדש? שיהיה לכם בהצלחה!

אתם פורום חדש? שיהיה לכם בהצלחה! ../images/Emo13.gif

הנושא מעניין אותי גם מכיוון הגימלאים עצמם - וגם מהפן התקשורתי. מחזיק לכם אצבעות.
 

Ziv Mizrahi

New member
תודה רבה לך על המילים החמות ../images/Emo13.gif

מוזמן להעלות כאן כל שאלה שעולה על דעתך...
 

יוליקה

Member
מנהל
ברכות על פתיחת הפורום היה כבר מזמן מקום

לפורום כזה. אני מנהלת את פורום "גימלאים יוצאים לדרך" ואני יכולה להעיד על השאלות הרבות שהופנו אלינו בעבר בנושאים הרלוונטיים לפורום שלכם. בהצלחה רבה הן למנהלים והן לגולשים. הכנסתי הודעה אצלנו בפורום - כדי שידעו על פתיחת הפורום שלכם.
 

Ziv Mizrahi

New member
תודה לך, יוליקה!

אכן, מטרתנו היא לספק מידע מהימן ונהיר באשר לזכויות גמלאים וניצולי שואה. אזרחים ותיקים ובני משפחותיהם מוזמנים להעלות כאן את שאלותיהם, גם אם מדובר בעניינים אישיים, ולקבל מענה פרטני ומעמיק מאת מומחי המשרד. מי שחושש להזדהות בפורום, מוזמן לפנות למוקד המידע הטלפוני של המשרד, במספר 8840* (מענה אנושי ניתן בימים א'-ה', בשעות 08:00-20:00) שוב תודה לך!
 

הרבי 101

New member
ערב טוב, ומזל טוב על פתיחת הפורום החדש ../images/Emo140.gif

שאולי לי כבן 63 ובפאישה מוקדמת עדיין לא אקטואלי ... אבל אם אחזיק מעמד עוד 3 שנים, אז זה בהחלט יהפוך לאקטואלי ... ובאמת, באותה ההזדמנות, כמו שאומרים, רציתי באמת לשאול אם ידוע למומחים שבכאן, אם אני בתור גמלאי בפרישה מוקדמת ובגיל 63 מגיע לי כאן בארץ זכות כלשהי כגמלאי, או שעל פי חוק האזרחים הותיקים, לא מגיע לי עדיין שום זכות, למרות שאני עובד בסה"כ 10 שעות שבועיות עם נכה צה"ל, ובעצם אני חי מהפנסיה שאני מקבל ???
 
לפני גיל הפרישה

שלום, אזרח ותיק הוא מי שהגיע לגיל הפרישה. אני מציעה לך לבדוק את זכויותיך כיום, כמי שטרם הגיע לגיל הפרישה, במוסד לביטוח לאומי. ככלל אנו מציעים, לשם הדוגמא, לנכים, לבדוק האם הם ממצים את זכויויתיהם בביטוח הלאומי לפני גיל הפרישה, זאת משום שיש זכויות שקבלתן מותנית בהגשת בקשה לפני גיל הפרישה (כמו למשל גמלת ניידות). אתה גם יכול לבדוק האם הנך עומד בתנאים לקבלת קצבת השלמת הכנסה. תוכל לפנות אלינו ולספק לנו פרטים מלאים יותר אודותיך, ואז נבצע עבורך בדיקה של מכלול זכויותיך כמי שמתקרב לגיל הפרישה.
 

הרבי 101

New member
תודה, באמת אולי אפנה אליכם טלפונית עם

פרטים מלאים יותר אודותיי, ואז נדע אם מגיע משהו או שהגבולות ברורים וקשוחים ...
 
למעלה