אתן מכורות? ל-
כמובן.

תאירU4

New member
אתן מכורות? ל- ../images/Emo44.gif כמובן.

כרגע אני צופה בכל הסידרה של גיבורים, סיימתי כבר את ד"ר האוס (לפחות את כל הפרקים שהיה לי ) סיימתי את האוריקה (את כל הפרקים שהיו לי) כרגע כאמור אני בגיבורים ואחרי זה מתחיל את כל הסידרה של האנטומיה של גרייס.
 

nlyyln

New member
אין זמן לזה, אני מעדיפה לקרוא... למרות ש

די התמכרנו, בעלי ואני, לעקרות בית נואשות.
 

lilend

New member
לצערי כן. במיוחד עכשיו בחופשת הלידה

עם יס מקס....מקליטה כל תוכנית נחמדה שיש ומבלה לילות לבנים בצפיה.
 

הילהל

New member
לא ממש

רואה "מלון בבילון" ו"שד' מדיסון" באקסטרה הוט יש מיליון שידורים חוזרים אז כמעט תמיד תופסת אחד בשבוע פרט לזה אין ממש משהו טוב לטעמי כרגע אני מתעבת תוכניות ריאלטי ואני נרדמת מוקדם שזה פאדיחה אז מי רואה משהו? עכשיו בעלי נשבר והשיג לי את "עקרות בית נואשות" אז אני משלימה פערים בקצב אבל זה לא בדיוק TV.. אני רואה את עונה 2
 
בקושי יוצא לי לראות טלויזיה

אפילו תוכניות שאני רוצה לראות, כמו השרדות או נולד לרקוד, אני לא מספיקה. לפעמים אני מצליחה להציץ קצת בתוכנית של ליאור שליין, שניה לפני שהעיניים נעצמות.
 

chili3

New member
אנחנו רק עם ערוץ 1 -2 כך שאין הרבה למה להתמכר

מעדיפים לחסוך את 200 ש"ח בחודש
הילדונת רואה אחה"צ DVD אנחנו בערב כמעט לא רואים כלום. מקסימום "החיים זה לא הכל" ומונית הכסף בחדר כושר יוצא לפעמים לראות קצת. אבל לא משהו ספציפי
 
ועכשיו - תגידי את האמת!

את מכורה לטלויזיה ולכן את מכורה גם להליכון בחדר הכושר
 

chili3

New member
הלוואי שזה היה מצליח להביא אותי יותר לשם ../images/Emo3.gif

 
לטלנובלות בעיקר לברזילאית

מאז שבני בכורי נולד (10) אני מתמכרת באופן קבוע לאיזשהי טלנובלה זה התחיל עם הארגנטינאיות והיום זה לברזילאיות בגלל שאני ביס אז אני מורידה את בובות שזו הטלנובלה הישראלית בהוט ואני מאוד אוהבת את הפורמט גיבורים מעולה נמלטים מעולה האנטומיה של גרייס, אין מילים לא מכירה את האוריקה? מה זה? שווה?
 

תאירU4

New member
זה נחמד מאוד

קצת כזה דימיוני אבל נחמד. אני מתה על גריי והכי הכי אהבתי ER! אני חייבת להשיג את כל ה-14 עונות שלהם!
 

ענבל30

New member
ממש לא מכורה...

יוצא לי לראות די הרבה טלויזיה, אבל אין לי בעיה לנטוש אותה לצורך שיטוט באינטרנט או קריאת ספר או עבודה מזדמנת.
 

שרונית28

New member
לרוב אני נרדמת בשעה 2000 מול הטלויזיה

אבל כרגע צופה בהוט 3 בבובות - לפעמים משלימה ב-VOD. צופה בטלנובלה בויוה שמשודרת מוקדם בבוקר וגם ככה זאת השעה שאני מתעוררת. נשארת תחת השמיכה וצופה בה בשקט. ובימי שישי ב-VOD צופה בסדרה "האי" של גיורא חמיצר התחלתי לצפות משעמום בזמן של חופשת מחלה והתמכרתי
.
 

Shampile

New member
תודה ל - YAS MAX שהביא אותי עד הלום

לא מכורה אבל כן נהינת ממספר סדרות שרצות עכשיו. מכיוון שאני בדרך כלל לא מספיקה לראות בזמן אני מקליטה: הישרדות מתי נתנשק נמלטים (מתי יבוא כבר ההמשך?!?!?!?) רקדן נולד וכן, גם דני הוליווד...כליל, נחמד ולא מאמץ את התאים האפורים שבשעת לילה מאוחרת לא אוהבים לעבוד שעות נוספות.
 

זריחה3

New member
טלביזיה זו לא אני... מעדיפה...

לקרוא ספרות, מגזינים או "לגלוש" באינטרטט... הטלביזיה פתוחה כשאני הולכת על ההליכון בשביל להעביר זמן, ואז גולשת ב.. איך לא? ערוץ האוכל או ערוץ ההורים.
 
למעלה