אתר המשחקים איטי מאוד ביומיים האחרונים, הודעה

אתר המשחקים איטי מאוד ביומיים האחרונים, הודעה

נשלחה להנהלה. ובנושא משחקים לפי רמות, לא מספיק ברור באילו טורנירים בדיוק מדובר, מתמלאים? אחד מול השני? בכסף שאפו? בכסף אמיתי? תשתדלו להסביר בבקשה. גם שאלה זו נשלחה להנהלה. צ'או
 

AG151

New member
מדובר על האתר

בכלל ולא טורניר ספציפי . זו הודעה לגולשים החדשים שמצטרפים כל הזמן . הידיעה השנייה זה על טורנירים מסויימים... בהצלחה ! :)
 
לכולם - הנה תשובה "מכובדת וחכמה" של צוות שאפו

היי כתוב בדיוק על אילו טורנירים מדובר! וכתוב שהם על שקל אחד בודד יש יותר מובן מזה? צוות שאפו > האתר כבר יומיים איטי להחריד. > בנוסף, לגבי ההודעה האחרונה של הטורנירים לפי רמות, באילו טורנירים בדיוק מדובר? מתמלאים, זוגות, על כסף שאפו, כסף אמיתי. > זה מאוד נחמד לחדש ויותר נחמד להעביר את המסרים ברור. > (מי שמדברת) > הנה, גם אתם לא יודעים להעביר מסרים ברורים, תעשו את זה. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ואני שוב שואלת את השאלה עליה כלל לא קיבלתי תשובה, פירסמתם ב"חדשות שלכם" שתי הודעות. אחת מהן דיברה על טורנירים לפי רמות, שאלתי היתה אך ורק לגבי הנושא הזה!!! קרא ולמד ואז אשב: בהודעה כתוב: "כל אחד יכול לזכות! אצלנו כל אחד יכול לזכות. כל הטורנירים מחולקים ל-4 רמות שונות וכו'..." על אילו טורנירים מדובר? האם זהו הודעה 2 המסבירה על טורנירים בשקל, הם הטורנירים? האם מדובר בטורניר מתמלא? אחד מול השני? לא יקרה כלום אם תסבירו את עצמכם ברור יותר ולא זה לא ברור!
 
תקשיבי...

הם כתבו באופן כללי שכל טורניר מחולק ל 4 טורנירים לפי רמות. למשל מישהו שהוא רק מתחיל, גם הוא יכול לזכות, מפני שיש טורניר ברמת מתחיל, והוא לא צריך להתחרות במצטיין.
 
פעם שניה: האתר איטי!

כבר מספר ימים. באתרי משחקים אחרים או סתם אתרים ברשת הכל כרגיל, לדעתי, בידקו אל תתעלמו. ב) "טורנירים לפי רמות" - מה עד עכשיו חייתי בפלנטה אחרת? כי כאן לא מצאתי את טורנירים לפי רמות. ג) בהתחלה, פירגנתי, התאהבתי באתר, אהבתי את היחס הנעים והאישי. ועכשיו זה שונה, למה? אשמח אם תחזרו להיות האתר הנחמד ומסביר הפנים שהיה.
 
חמודה...../images/Emo13.gif תנשמי עמוק...

א. תבדקי את ההגדרות שלך, אצלי המהירות לא השתנתה. ב. לא הבנתי את הבעיה, אנא הסבירי. ג. מה היה קודם ומה יש עכשיו? לא רואה שינוי.
 
היי אירנוששש..... היום אני, מחר את :)

א. כתבתי אחרי בדיקת ההגדרות וכו'. האתר עולה לאט. לאחר תום משחק האתר עולה לאט בצורה מרוחה לאורך המסך. ב. הסברתי ב-א' ג. לא יודעת לגבייך, אבל פעם כשהאתר היה חדש, גם אם לא הבינו בדיוק את הבעיה, ידעו לנסות ולהבין בכדי לטפל בבעיה בכל דרך אפשרית, למען האתר.
 

AG151

New member
היי אליסיה

איך אני יכול לעזור לך בעניין מהירות המחשב? אני לא חושב שזו בעיה גורפת אלא בעיה ספציפית . אני אעשה הכל ע"מ שיהיה לך יותר טוב :) ! ! !
 
../images/Emo51.gif AG151

אני בודקת וממשיכה לבדוק האם באמת זו בעיה ספציפית. דווקא באתר השכן - למשחקים בעברית, הבעיה הזו אינה קיימת, היא הופיעה כאן בשבוע שעבר, ובאותו היום שלחתי הודעה. יום טוב
 
לא הסברת את ב' ב א'

את לא אמורה לראות את כל הרמות, אלא רק את הטורנירים ברמה שלך.
 

aaa123

Member
את יכולה לראות גם טורנירים שאת לא משתתפת

כשאת משתתפת בטורניר יש לך בלינק למעלה מספר טורניר. אם תגדילי אותו ב1 או תקטיני אותו ב1 יש לך סיכוי סביר לראות טורניר אחר. אני מעריך שהטורנירים בשקל ברמות השונות נפתחו בערך באותו זמן כך שאם את משתתפת באחד מהם אז סביר שאת יכולה לראות גם אחרים על ידי שינוי קטן במספר הלינק. אני אגב לא משתתף בטורנירים שצריך לשלם כסף כך שאני לא משתתף באף אחד מהם.
 
למעלה