אתר חדש לחברת כביש חוצה ישראל

מצב
הנושא נעול.

OMER G17

New member
כביש בשביל בית שמש זה נכון...

עומר , כמה דברים לתשומת ליבך.
הקו המהיר להערכתי הצנועה יפתח ב 2012 -2014 ואם תשאל את אביתר הוא ינקוב בשנת 2017 .זוהי הערכה ריאלית לטעמי. עד לפרק זמן זה הצפיפות בכביש 1 רק תגדל למימדים מזוויעים . חייבים לתכנן אוטוסטראדה נוספת לעיר עבור ערי הדרום ובית שמש עיר הלווין של הבירה שכבר היום מונה כ 75 אלף תושבים. למעשה כביש הרוחב 39 הינו הכביש האמור לקחת על עצמו תפקיד ראשי במילוי מטלה זו.
כביש בשביל בית שמש זה נכון...
הסתכלתי במפה וראיתי שהדרך שתושב בית שמש צריך לנסוע כדי להגיע לי-ם היא די מזעזעת ביחס לזה שבית שמש היא פרבר של ירושלים...אז ככה שכנראה אני בעד כביש 39 הזה...ביחס לקו המהיר יש לזרז את הקמתו ולא להכנע לזה שהוא יקום בשנת 2017..זה עוד מלא זמן! בקשר לכביש המהיר מהדרום..תתאר לי בבקשה מאיפה הוא יהיה ולאן בירושלים הוא יגיע...נשמע לי לא מציאותי...עדיף כבר ליישם את חלופה G ולדאוג לחיבור בין קריית גת לבית שמש...מה שייצור קשר מסילתי סביר..אני ממש לא השתכנעתי בצורך לכביש מהיר נוסף לי-ם..אולי צריך ליצור עוד כניסות סביב העיר...אבל כביש מהיר חדש? אני בספק...בכל מקרה הבעייה העיקרית של העיר היא כרגע לא התחבורה אלא העזיבה של חילונים משכילים...אני חושב שמי שנמצא בפורום הזה הוא בעל מודעות ציבורית ואזרחית גבוהה יחסית..אולי אני טועה..אני חושב שמוטלת על כולנו החובה לדאוג לעיר ולדימוי שלה....בגלל שזאת העיר הכי גדולה בארץ וגם הבירה שלנו...אסור לתת לה להיות עיר חרדית-ערבית...ואם כל הכבוד ובאתמ שיש כבוד לציבור הדתי-לאומי...גם הוא לא צריך להיות הרוב בה..חילונים צריכים לקחת על עצמם בתור משימה לגור בעיר לעבוד בה ולפתח אותה..לא יודע מאיפה זה בא לי אבל אני באמת מאמין בזה כבר הרבה זמן ואני אישית רואה חשיבות בלגור בעיר הזאת ואני כמעט בטוח שאבוא לגור בה..אגב זאת לא כזאת משימה קשה בשבילי כי אני באמת אוהב את העיר הזאת..טוב הוצאתי את זה..נקווה שזה לא נשמע מוזר
 

בועז ל

New member
נמשיך מחר אחי מאותה הנקודה.

כביש בשביל בית שמש זה נכון...
הסתכלתי במפה וראיתי שהדרך שתושב בית שמש צריך לנסוע כדי להגיע לי-ם היא די מזעזעת ביחס לזה שבית שמש היא פרבר של ירושלים...אז ככה שכנראה אני בעד כביש 39 הזה...ביחס לקו המהיר יש לזרז את הקמתו ולא להכנע לזה שהוא יקום בשנת 2017..זה עוד מלא זמן! בקשר לכביש המהיר מהדרום..תתאר לי בבקשה מאיפה הוא יהיה ולאן בירושלים הוא יגיע...נשמע לי לא מציאותי...עדיף כבר ליישם את חלופה G ולדאוג לחיבור בין קריית גת לבית שמש...מה שייצור קשר מסילתי סביר..אני ממש לא השתכנעתי בצורך לכביש מהיר נוסף לי-ם..אולי צריך ליצור עוד כניסות סביב העיר...אבל כביש מהיר חדש? אני בספק...בכל מקרה הבעייה העיקרית של העיר היא כרגע לא התחבורה אלא העזיבה של חילונים משכילים...אני חושב שמי שנמצא בפורום הזה הוא בעל מודעות ציבורית ואזרחית גבוהה יחסית..אולי אני טועה..אני חושב שמוטלת על כולנו החובה לדאוג לעיר ולדימוי שלה....בגלל שזאת העיר הכי גדולה בארץ וגם הבירה שלנו...אסור לתת לה להיות עיר חרדית-ערבית...ואם כל הכבוד ובאתמ שיש כבוד לציבור הדתי-לאומי...גם הוא לא צריך להיות הרוב בה..חילונים צריכים לקחת על עצמם בתור משימה לגור בעיר לעבוד בה ולפתח אותה..לא יודע מאיפה זה בא לי אבל אני באמת מאמין בזה כבר הרבה זמן ואני אישית רואה חשיבות בלגור בעיר הזאת ואני כמעט בטוח שאבוא לגור בה..אגב זאת לא כזאת משימה קשה בשבילי כי אני באמת אוהב את העיר הזאת..טוב הוצאתי את זה..נקווה שזה לא נשמע מוזר
נמשיך מחר אחי מאותה הנקודה.
ככה זה, הפרולטריון חייב להגיע רענן לעבודה. לילה טוב בינתיים.
 

mucool2

New member
גם לסלול כביש לוקח זמן

עומר , כמה דברים לתשומת ליבך.
הקו המהיר להערכתי הצנועה יפתח ב 2012 -2014 ואם תשאל את אביתר הוא ינקוב בשנת 2017 .זוהי הערכה ריאלית לטעמי. עד לפרק זמן זה הצפיפות בכביש 1 רק תגדל למימדים מזוויעים . חייבים לתכנן אוטוסטראדה נוספת לעיר עבור ערי הדרום ובית שמש עיר הלווין של הבירה שכבר היום מונה כ 75 אלף תושבים. למעשה כביש הרוחב 39 הינו הכביש האמור לקחת על עצמו תפקיד ראשי במילוי מטלה זו.
גם לסלול כביש לוקח זמן
 

IgKh

New member
NIMBY!

ולכן כביש 39 שהתכניות לגביו קיימות
כבר מספר שנים חייב להיסלל כבר עכשיו ויפה שנה אחת קודם...
NIMBY!
סתם, סתם... אם הבנתי נכון, אז כביש 39 הוא בעצם הרחבה ואיחוד של מסדרון הכבישים 383-38-375-60. לפי נסיוני, מסדרון זה מתמודד היטב עם עומסי התנועה הנעים עליו וגם ללא כביש מהיר בתוואי, זמני הנסיעה מכניסה המזרחית לבית שמש ועד ולכניסה לירושלים בשכונת גילו הם קצרים ביותר (סדר גודל של 35-40 דקות). הבעיות העיקריות בכבישים הקיימים הם העובדה שזהו ציר עיקרי למשאיות הנעות בין ירושלים לנמל אשדוד (אגב, סילוק המשאיות לא היה אחד מהסיבות הגדולות לחידוש מסילת והברזל?) והצומת הבעייתי משהו בין כביש 375 לכביש 60 (רמזור יפתור את הבעיה). אם כך, היתרון המובהק היחיד שאני רואה בתוואי של כביש 38 הוא היותו מחוץ לקו הירוק ולכן עתידו הפוליטי אינו מוטל בספק.
 

בועז ל

New member
מסכים עם רוב הניתוח פרט לכביש 38

NIMBY!
סתם, סתם... אם הבנתי נכון, אז כביש 39 הוא בעצם הרחבה ואיחוד של מסדרון הכבישים 383-38-375-60. לפי נסיוני, מסדרון זה מתמודד היטב עם עומסי התנועה הנעים עליו וגם ללא כביש מהיר בתוואי, זמני הנסיעה מכניסה המזרחית לבית שמש ועד ולכניסה לירושלים בשכונת גילו הם קצרים ביותר (סדר גודל של 35-40 דקות). הבעיות העיקריות בכבישים הקיימים הם העובדה שזהו ציר עיקרי למשאיות הנעות בין ירושלים לנמל אשדוד (אגב, סילוק המשאיות לא היה אחד מהסיבות הגדולות לחידוש מסילת והברזל?) והצומת הבעייתי משהו בין כביש 375 לכביש 60 (רמזור יפתור את הבעיה). אם כך, היתרון המובהק היחיד שאני רואה בתוואי של כביש 38 הוא היותו מחוץ לקו הירוק ולכן עתידו הפוליטי אינו מוטל בספק.
מסכים עם רוב הניתוח פרט לכביש 38
שאינו מצליח להתמודד עם עומסי התנועה . הכביש זה שלמעשה הינו הכביש הראשי והיחיד כמעט בו משתמשים להגעה לבית שמש (אלטרנטיבות גרועות) אינו מצליח להתמודד עם גודל האוכלוסיה של בית שמש והסביבה.
 

IgKh

New member
התכוונתי לקטע אחר

מסכים עם רוב הניתוח פרט לכביש 38
שאינו מצליח להתמודד עם עומסי התנועה . הכביש זה שלמעשה הינו הכביש הראשי והיחיד כמעט בו משתמשים להגעה לבית שמש (אלטרנטיבות גרועות) אינו מצליח להתמודד עם גודל האוכלוסיה של בית שמש והסביבה.
התכוונתי לקטע אחר
הקטע שהתכוונתי אליו בהודעה הוא הקטע הקצר בין צומת עזקה לצומת האלה (השייך למסדרון המתואר) ולא הקטע בין בית שמש לשער הגיא. את הקטע בין בית שמש לשער הגיא אפשר ורצוי להרחיב לארבע נתיבים, שכן אין אתרי טבע/עתיקות/מכשולים מיוחדים לאורך הקטע שיפריעו לעבודות (אולי פרט לחאן שבשער הגיא). ולגבי האלטרנטיבות הגרועות: כביש 375 לדעתי אינו רע במיוחד וכך גם כביש 44.
 

IgKh

New member
צ"ל 39 ולא 38 בסוף

NIMBY!
סתם, סתם... אם הבנתי נכון, אז כביש 39 הוא בעצם הרחבה ואיחוד של מסדרון הכבישים 383-38-375-60. לפי נסיוני, מסדרון זה מתמודד היטב עם עומסי התנועה הנעים עליו וגם ללא כביש מהיר בתוואי, זמני הנסיעה מכניסה המזרחית לבית שמש ועד ולכניסה לירושלים בשכונת גילו הם קצרים ביותר (סדר גודל של 35-40 דקות). הבעיות העיקריות בכבישים הקיימים הם העובדה שזהו ציר עיקרי למשאיות הנעות בין ירושלים לנמל אשדוד (אגב, סילוק המשאיות לא היה אחד מהסיבות הגדולות לחידוש מסילת והברזל?) והצומת הבעייתי משהו בין כביש 375 לכביש 60 (רמזור יפתור את הבעיה). אם כך, היתרון המובהק היחיד שאני רואה בתוואי של כביש 38 הוא היותו מחוץ לקו הירוק ולכן עתידו הפוליטי אינו מוטל בספק.
צ"ל 39 ולא 38 בסוף
 

בועז ל

New member
ברור , ולגבי הכבישים 44 ו 375 .

צ"ל 39 ולא 38 בסוף
ברור , ולגבי הכבישים 44 ו 375 .
44 הינו בהחלט כביש לא רע. הבעייה איתו הינה שסופו של כביש זה מסתיים בצומת שמשון (הרטוב לשעבר) שם ממתין לו כביש 38 הבעייתי. לגבי 375 , קיימות שתי בעיות לגביו: קטע מטע -ועד למפגש עם כביש 3855 הינו קטע מפותל צר ואינו עומד בדרישות של כביש ראשי נוסף המחבר לי"ם . בנוסף, כביש 3855 וכביש 10 החסום כעת ,זקוקים להרחבה מיידית וחיבור לכביש 38 .אגב העבודות על כביש 10 וחיבורו ל 38 החלו אך נפסקו משום מה. גם בשל בעיות הבטיחות בכביש וגם בשל סיבות נוספות. טוב, אני לא צריך להכביר במילים על ניהול תשתיות בארץ....
 

IgKh

New member
כביש 10 עירוני אינו חסום

ברור , ולגבי הכבישים 44 ו 375 .
44 הינו בהחלט כביש לא רע. הבעייה איתו הינה שסופו של כביש זה מסתיים בצומת שמשון (הרטוב לשעבר) שם ממתין לו כביש 38 הבעייתי. לגבי 375 , קיימות שתי בעיות לגביו: קטע מטע -ועד למפגש עם כביש 3855 הינו קטע מפותל צר ואינו עומד בדרישות של כביש ראשי נוסף המחבר לי"ם . בנוסף, כביש 3855 וכביש 10 החסום כעת ,זקוקים להרחבה מיידית וחיבור לכביש 38 .אגב העבודות על כביש 10 וחיבורו ל 38 החלו אך נפסקו משום מה. גם בשל בעיות הבטיחות בכביש וגם בשל סיבות נוספות. טוב, אני לא צריך להכביר במילים על ניהול תשתיות בארץ....
כביש 10 עירוני אינו חסום
על אף השלטים המזהירים, כל המחסומים הוסרו, ואף גופים כמו המשטרה משתמשים בכביש בקביעות. מה שכן, הכביש במצב נורא, אך כל תושבי האזור משתמשים בשל היותו חיוני.
 

בועז ל

New member
רשמית עדיין חסום. מעשית , לא חסום.

כביש 10 עירוני אינו חסום
על אף השלטים המזהירים, כל המחסומים הוסרו, ואף גופים כמו המשטרה משתמשים בכביש בקביעות. מה שכן, הכביש במצב נורא, אך כל תושבי האזור משתמשים בשל היותו חיוני.
רשמית עדיין חסום. מעשית , לא חסום.
 

barak67

New member
איפה ישימו 2 נתיבים בסיבוב מוצא

לא, לא הסירו אותם.
הכביש אמור להגיע במתכונתו הסופית עד הדסה עין כרם . הגשרים הצהובים שאתה רואה הינם הרחבה של כביש 1 עד למחלף מוצא שיגדל למימדים עצומים. התכנית המקורית דיברה על הוספת שני נתיבים בכל כיוון מקטע הגשרים הצהובים ועד למחלף מוצא. וכן, למיטב ידיעתי אמור להיות חיבור בין מערכת הגשרים החדשה למנהרה שכבר נחצבה.
איפה ישימו 2 נתיבים בסיבוב מוצא
על החביות של היין? פעם דיברו על הכניסה לעיר שתהיה כביש אגרה ולתח"צ אחרי שיפתחו כניסה חדשה מהכביש החדש לגולדה ,אגב כביש בגין עדיין נקרא כביש מס' 4?
 

בועז ל

New member
תאר לעצמך ברק שבתכנית המקורית

איפה ישימו 2 נתיבים בסיבוב מוצא
על החביות של היין? פעם דיברו על הכניסה לעיר שתהיה כביש אגרה ולתח"צ אחרי שיפתחו כניסה חדשה מהכביש החדש לגולדה ,אגב כביש בגין עדיין נקרא כביש מס' 4?
תאר לעצמך ברק שבתכנית המקורית
ישנה אף הוספה של 2 נתיבים בכל כיוון בקטע הקסטל - מחלף מוצא. כל זה אמור היה להתבצע באמצעות מערכת גשרים אדירה במימדיה שתתנקז למחלף מוצא. לגבי כביש 4 : זהו הכביש היורד מצומת הג. הצרפתית ועד למרגלות רמות.
 

barak67

New member
מה ? מי מתכנן את כל הפרוייקטים

תאר לעצמך ברק שבתכנית המקורית
ישנה אף הוספה של 2 נתיבים בכל כיוון בקטע הקסטל - מחלף מוצא. כל זה אמור היה להתבצע באמצעות מערכת גשרים אדירה במימדיה שתתנקז למחלף מוצא. לגבי כביש 4 : זהו הכביש היורד מצומת הג. הצרפתית ועד למרגלות רמות.
מה ? מי מתכנן את כל הפרוייקטים
המגאלומנים האלה טוב שלא רצו להעביר בין 2 הנתיבים גם איזה רק"ל למבשרת כפיצוי על זה שתוואי המסילה לא עובר אצלם. האמת אם זה היה חוסך את כל העיקולים המעצבנים הייתי בעד....
 

בועז ל

New member
תשובה :המתכנן של A1 ...

מה ? מי מתכנן את כל הפרוייקטים
המגאלומנים האלה טוב שלא רצו להעביר בין 2 הנתיבים גם איזה רק"ל למבשרת כפיצוי על זה שתוואי המסילה לא עובר אצלם. האמת אם זה היה חוסך את כל העיקולים המעצבנים הייתי בעד....
תשובה :המתכנן של A1 ...
 

mucool2

New member
כביש 4 הוא כביש בגין

תאר לעצמך ברק שבתכנית המקורית
ישנה אף הוספה של 2 נתיבים בכל כיוון בקטע הקסטל - מחלף מוצא. כל זה אמור היה להתבצע באמצעות מערכת גשרים אדירה במימדיה שתתנקז למחלף מוצא. לגבי כביש 4 : זהו הכביש היורד מצומת הג. הצרפתית ועד למרגלות רמות.
כביש 4 הוא כביש בגין
הקטע שמחבר את הגבעה הצרפתית ורמות הוא חלק מכביש מס' 9, זה שאמור להתחבר לסיבוב מוצא בהמשך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה