אZ הנה חזרנו הביתה - עם המצלמה....

dafgol

New member
אZ הנה חזרנו הביתה - עם המצלמה....

והנה כמה תמונות מהיום בגינה אצל סבא וסבתא.... אנחנו בהרכב מלא ( כמעט , ניקו לא בא איתנו )....
 
חחחחח, גם לנו יש כזו בדיוק

שמאיה לא ממש מתענינת בה. טוב אולי כי יש לה אח גדול הישר לוקח לה את הציפור, אבל גם מציע לה משהוא אחר בתמורה
ברבר מקסים. יפיוף קטן.
 

dafgol

New member
אנחנו מאוד מרוצים מצ'יקו

ועכשיו אפילו יותר כשלא צריך ת'אמבטייה... שמים ת'סלקל על הטיולון ומגן שמש....והיידה לטיול.... בנסיעות מקפלים את הטיולון בבאגז' בר והסלקל מקדימה לייד הנהג. ( ויש לנו
קאקמייקה קטן , לפעמים אני לא מבינה איך הכל נכנס.....)
 

lovely2

New member
איפה הפיצוחים../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif ../images/Emo6.gif

איזה ברבורון מתוק!
 

yaelli10

New member
אחלה גבר! ברצ'וק נראה כזה מרותק

תמונות מקסימות מקסימות
 
איזה מתוק בר! ממש גבר קטן!

גם לוטן מכניסה את היד שלי לפה שלה כל הזמן, וגם נושכת. זה נורא משעשע אותה. וגם לנו יש סלקל של צ'יקו ואנחנו מרוצים! למרות שהוא לא נכנס למושבים האחוריים של מכוניות קטנות מאוד.
 

dafgol

New member
הי שרונס ../images/Emo24.gif

גמנחנו מאוד מרוצים מהצ'יקו . לנו יש אוטו קאקמייקה וקטן ( סוזוקי ישן נושן ) ,אנחנו שמים את בר עם הסלקל מקדימה לייד הנהג ,מאחורה אין פשוט חגורת בטיחות לקשור אותו אבל יש מקום לסלקל מאחורה. וכשאני נוהגת לבד עם בר אני מעדיפה שבר יראה אותי ולא ת'חלון ... איזה אוטו יש לכם ?
 
בקשר לצ'יקו

שאלתי אותך עליו קודם כי גם לנו יש אותו (בדיוק עם אותה דוגמא כמו של בר) אבל הסלקל נורא צפוף ,לאביתר ממש לא נוח להיות בו חוץ מזה הידית אחיזה לא נוחה-היא מכאיבה ביד. אני ממש לא מרוצה. דרך אגב שרון ודפנה-השתמשתן כבר בטיולון??
 

dafgol

New member
הסלקל ....

האמת שהסלקל כבד אז אני משתדלת כמה שפחות להרים אותו עם בר בפנים...אלא לשים כמה שיותר על הטיולון. בר לפעמים " מתלונן " על הסלקל , ומחליק למטה , אבל מבחינת גודל , בנתיים הוא עוד טוב. הידית לא הכי נוחה אבל מסתדרים. לגביי הטיולון.....עוד לא חנכנו אותו ....אומנם בר כבר מתרומם לישיבה קצת אבל נראה לי שעוד מוקדם קצת.
 
ללוטן לא צפוף ואפילו יש עוד מקום

אבל היא די רזה. ידית האחיזה באמת לא נוחה... אין לנו טיולון, קנינו רק את הסלקל. יש לנו עגלת בייבי טק ולוטן מבסוטה ממנה בינתיים, עד שתשב.
 
אין לנו...

אבל כבר נתקלנו בכמה מכוניות שהרווח בין המושב של הנוסעים לזה של הנהג אינו גדול והסלקל נכנס שם בצורה די עקומה ולא בטיחותית בכלל. ביניהן הסובארו ג'אסטי של אחי.
 
למעלה