באורנג´ יש Sim חדש!

3310 4ever

New member
באורנג´ יש Sim חדש!

לא יודע אם שמעתם או לא (כבר רציתי לכתוב על זה מזמן וכל פעם זה פרח מזכרוני). דרכים לבדיקה אם יש לכם את ה-Sim החדש: כמה זכרונות יש לכם? 120- הכרטיס הישן, 160- הכרטיס החדש. האם יש לכם תפריט Applications? זה קמת בעייתי כי לא כל המכשירים תומכים בו. אם יש לכם- זה הכרטיס החדש. אם לא- תבדקו את הדרך הבאה. מה כתוב על הכרטיס שלכם? Orange- הכרטיס הישן, Simple- הכרטיס החדש. איך להשיג את ה-Sim החדש?: אם אתם ממש רוצים את ה-Sim החדש תחסמו את ה-Sim שלכם @סופית@ ותלכו למרכז שירות לקוחות(לא לאנשי מכירות ליד סופר-פארם וכאלה, למרכז שירות לקוחות!). וזה לא בא ממני! מובן? <-----> Enjoy
 

1אריאלה

New member
יש לי שני סימקרדים

אחד של סלקום ואחד של BTCELLNET של אורנג´? אני עדיין לא צריכה.....
 

m e i r

New member
BTCELLNET ../images/Emo6.gif../images/Emo3.gif

בטח מאוד יעיל בארץ. ההבדל בינינו זה שאני מכיר את כל הרשתות לפני ולפנים כי השתמשתי בכולם (חוץ מאמיגו אני מודה) ואילו את מכירה רק את החברה בה את עובדת ולכן כל מה שתא אומרת נובע מתוך היותך חלק מהמתחרה, גם כשמדובר בפלאפון ובעיקר במה שנוגע לפרטנר, ובמיוחד בהתחשב בכך שהמנכ"ל שלכם סימן את פרטנר בתור המתחרה העיקרית.
 

צלצלן

New member
עוד פעם אתה ?

לפני שאתה מתחיל שוב להתלהם תקשיב ותלמד: 1. ה SIM שהיא מדברת עליו זה הכרטיסים שבאמצעותם סלקום מאפשרת נדידה באירופה. (ייתכן שאריאלה עובדת במרכז שרות ????) 2. מה שאריאלה אומרת זה מה שהיא יודעת. אתה לעומת זאת מדבר גם על דברים שאתה לא יודע !
 

m e i r

New member
צלצלן? רוח וצלצולים

מה שהסתתר בדבריי הוא שמי שלקוח בorange לא צריך עזרה של חברה אחרת או כרטיס נפרד כדי לטוס לחו"ל אלא הוא משתמש בכרטיס החכם שלו ובדרך כלל גם באותו מכשיר.
 

3310 4ever

New member
יחסית לSim הקודם הוא חדש!

ויש הרבה אנשים שלא יודעים על קיומו. חוצמזה- את בסלקום לא? מה זה התמיכה הזאת באורנג´?
 

oleg_kh

New member
מה בגלל שהיא עובדת...

בסלקום אז זה אומר שהיא צריכה לצאת ביציאות כמו "איכס איזה חרא הסים הזה אל תקנו אורנג´ סלקום הכי טובים!!"..?? מטרת הפורום היא לשתף מידע ולעזור אחד לשני. לא להכפיש או לפרסם את החברה ממנה אתה בא או משהו בסגנון.
 

m e i r

New member
לא הבנת, היא לא תמכה.

היא לא הביעה תמיכה בorange. כל מה שהיא רצתה להגיד, בדרכה שלה, זה שלא מדובר בחידוש בorange אלא משהו ישן, ושכנראה רק בסלקום יש חידושים מגניבים ולכן כולם לעבור לסלקום מייד.
 

m e i r

New member
לא לא אל תחסמו!!!!

הכרטיס החדש נקרא STK. אם אתם רוצים אותו אל תחסמו את הכרטיס שלכם כי הזכרונות יימחקו לכם וחבל על המאמץ לכתוב מחדש את הזכרונות לא? orange ישמחו להחליף לכם את הכרטיס (הם שמחו להחליף לי). כל מה שצריך זה שיהיה לכם מכשיר תומך, שזה כל המכשירים החדשים ולא כולל את הסטארטק ו5110. אתם מתקשרים לשירות לקוחות, מבקשים להחליף את הסים לSTK והם יפנו אתכם לנק´ שירות להחלפה. בהחלפה בנק´ שירות גם יעתיקו את הזכרונות שלכם לכרטיס החדש. והמחיר- ללא תחרות. (חינם!!!) נשמע מצויין.
 

m e i r

New member
לא הם לא הולכים

תקרא מה שכתבתי קודם. יש להם מכשיר, הם שמים בו את הסים, מעבירים את הזכרון למחשב (יכולים להדפיס לך אם תרצה) ואז שמים את הסים החדש, ומעתיקים. אז לא כדאי סתם לחסום- מיותר, ומונע ממך לקבל שיחות ולהוציא, כלומר אתה לא זמין.
 

oleg_kh

New member
meir איזה מחשב?

הם לוקחים את הסים, שמים אותו בנוקיה 6150 של מרכז השירות, מעתיקים את הזכרונות של הכרטיס הישן למכשיר, שמים את הכרטיס החדש ומעתיקים אליו את הזכרונות. לא יודע על איזה מחשב אתה מדבר ובטח שאף אחד לא הציע לי להדפיס שום דבר.
 
כי בב"ש זה בחוואה ../images/Emo6.gif

באמת יש להם מתקן שהם מעבירים את הזכורונת למחשב ומהמחשב לכרטיס החדש. בב"ש אין כזה אז עושים קומבינות
 

oleg_kh

New member
ומה שמצחיק אורי

שאני נאלצתי להסביר לה איך להעביר ת´זכרונות.. איזה פוסטמות יש פה אתה לא רוצה לדעת..
 

idan3k

New member
ואללה? אבל בקניון איילון זה לא מרכז

אורנג´, זאת נקודת שירות סה"כ, רק קצת יותר גדולה - אין שם מעבדה. המרכז הקרוב ביותר לשם זה ביד אליהו...
 

מ ס ט י ק

New member
אז אני יכולה להחליף סים....

בקניון איילון? אני פשוט לא רוצה לנסוע עד יד-אליהו. אתם בטוחים שאני יכולה להחליף סים ביד אליהו?
 
למעלה