"באור הזרקורים"- פינה חדשה

"באור הזרקורים"- פינה חדשה

בכל פעם נדבר על מוסיקאי\להקה אחר\ת. כל אחד מוזמן לחלוק מחשבות, סרטונים, אולי אפילו חוויות אישיות (אם ישנן כאלו...), כל מה שעולה לכם לראש. הפינה תעלה בכל יום רביעי וכולכם מוזמנים לפתוח אותה... המוסיקאי הראשון שנדבר עליו הוא....! "האיש בשחור"- Johnny Cash יום טוב.
 
בתור התחלה- ג'וני ב"גראנד אול אופרי"-68'

מבצע את אחד השירים הכי ידועים שלו, שכתבה אישתו, ג'ון קרטר. במקור נכתב השיר לאחותה אניטה, אבל הגירסה של ג'וני הפכה להיות המפורסמת מביניהם. למרות זאת, ניתן לראות את בנות משפחת קרטר שרות שם מאחוריו. אז הנה אחד הביצועים הכי יפים לדעתי לשיר Ring of Fire http://www.youtube.com/watch?v=Y2iv_E-Fn9E
 

Kettercat

New member
אני אנצל את השרשור כדי לעשות סקר קטן -

מי פה ראה את הסרט Walk The Line ("הולך בדרכי", נדמה לי שזה נקרא בעברית), ומה חשבתם עליו?
 
ראיתי ו...

סרט חמוד! אבל מה, אני, בתור מעריצה ממש רצינית של ג'ון קרטר, די התאכזבתי מהגילום שלה. כן- היא הייתה חמודה ורחמנית כזאת בסרט. אבל לא היה שמה את ההומור המטורף והפלפל שלה. חואקין ניכנס לדמות די טוב לדעתי, אבל לפעמים הוא נתן מבטים די מפחידים שמה חחח באופן כללי, סרט לא רע. מה את חשבת עליו?
 

zek

New member
אני לא מסוגל לראות את הסרט

ג'וני קאש יש רק אחד ואני לא אהיה מסוגל להכנס לראש של הסרט. אותה תחושה היתה לי בסרט על "הדלתות"...
 

Kettercat

New member
טוב, תגובה מאוחרת...

אבל ללא ספק הסרט גרם לי להתעניין יותר בג'וני קאש אחרי שראיתי אותו. את ג'ון אני לא כ"כ מכירה, אבל רית' ווית'רספון גילמה אותה כל כך יפה - אפילו אם לא באופן מדויק - ואיזה קול מתוק יש לבחורה הזאת. ואגב קול, כמה שחואקין פיניקס הצליח לקלוע בול... מה שכן, אני זוכרת שהייתה לי הרגשה בסוף הסרט של - "מה, זהו?" - שחתכו אותו באמצע. (את הסרט של הדלתות דווקא אהבתי!)
 
מה שכן...

הפסקול של הסרט הזה הכיר לי את פרון יאנג. היה שם את השיר I miss you already שזה אחד משירי האהבה היפים ביותר לדעתי. אז חיפשתי עליו... וככה יצא לי להכיר. זה ממש מעניין גם איך כל המוסיקאים האלו קשורים והכירו אחד את השני!
 

Serpent Axis

New member
הוא האהוב עליי

אגב, מישהו יודע אם הוא באמת היה בכלא פעם או שזה סתם צץ אחרי Folsom Prison Blues?
 
למעלה