באיזה גיל התחלתם לתת מוצרי חלב לתינוק?

מצפה ל

New member
באיזה גיל התחלתם לתת מוצרי חלב לתינוק?

הבן שלי בן 8 חודשים, הוא בקושי אוכל מרק ופירות או שבעצם הוא לא אוכל בכלל!!! מסרב בכל תוקף למרות נסיונות בלתי פוסקים שלי ושל המטפלת. אני רוצה לנסות לתת לו עוד דברים, ואני יודעת שמוצרי חלב צריך לתת מגיל 9 חודשים בלבד, השאלה האם אפשר כבר לתת לו? האם היו עוד בנות שנתנו בגיל כזה? תודה.
 

violet78

New member
מגיל 9 חודשים

לעט לעט הכנסתי למוצקים גם דיברי חלב. אבל לא לפני גיל 9 חודשים.
 

רונית י

New member
אבל הוא מקבל תמ"ל או הנקה לא?

ממש לא כדאי לחשוף מוקדם מדי לחלב פרה בשום צורה כי חשיפה מוקדמת עלולה לגרום לאלרגיה. יש עוד מספיק דברים אחרים שאת יכולה לתת.
 

מצפה ל

New member
כן הוא מקבל

גם תמ"ל וגם הנקה בלילה, אבל זהו הוא לא מוכן לאכול מרק או פירות בשום צורה. איזה דברים אפשר עוד לתת??
 
יש הרבה דברים

הנסיכה שלי תהיה בשבוע הבא בת 9 חודשים ואתמול התחלנו עם קוטג'. חוץ מזה היא אוכלת ירקות, פירות (לא טרופיים ולא אפרסק), עוף, הודו, בקר, אורז,ממרח תמרים, טחינה, קורנפלקס, לחם, אפונה, שעועית ירוקה, חיטה, עדשים, כוסמת בקיצור הרבה מאוד ומגוון מאוד. היא עדיין לא אוכלת ביצים, דגים, דבש, תותים, פירות טרופים. עכשיו שהתחלנו מוצרי חלב נתחיל לתת לה יוגורט, אשל וגבינה לבנה.
 
אני התחלתי לפני כמה ימים....

עם מוצרי החלב,והקטן עוד שלושה שבועות בן שנה.......... והוא לא אוכל,ביצים,דבש,ודגים,ותותים...
 
בגיל 8 חודשים לא חייבים שום דבר מעבר

לחלב אם/תחליף, אם התינוק לא מגלה ענין באוכל אחר.
 

מצפה ל

New member
../images/Emo105.gif מקפיצה לעוד דעות ורעיונות

אשמח לשמוע עוד.....
 

muppetshow

New member
שוב מנחמת...

גם הבת שלי בת 8 חודשים וגם היא לא אוהבת לאכול כמעט כלום... אני לא נלחמת בה. מציעה לה, וברגע שהיא מפנה את הראש מפסיקה. שום שכנועים, שום שירי אוירון, שום דחיפות כפית. את יכולה לנסות לתת עוד דברים כמו דייסה (סולת, שיבולת שועל) על בסיס תמ"ל או חלב אם. אפשר לטחון לבד חומוס/ שעועית/ עדשים מבושלים וגם לטחון עם אורז או קינואה. אני מחכה עם מוצרי החלב ל-9 חודשים. לא שווה להסתכן באלרגיה בגלל שקשה לחכות או שהתינוק לא אוכל מספיק. את אמא לשלושה לא? את הרי יודעת שבסוף כולם אוכלים אם מניחים להם. אז תניחי לו והוא יאכל יותר כשיהיה מוכן לכך.
 

מצפה ל

New member
תודה

אכן אני אמא לשלושה, אני אכן לא דוחפת אוכל או מנסה כל מיני שיטות לדחוף אוכל הוא בקושי אוכל שתי כפיות וברגע שהוא סוגר את הפה אני עוזבת. רציתי לשמוע עוד דעות ורעיונות, עברו שלוש וחצי שנים מאז הבת האמצעית אז כבר שכחתי הכל...... תודה
 
למעלה