באמת הפורום היה חסר בתפוז...

sigaliot

New member
באמת הפורום היה חסר בתפוז...../images/Emo127.gif

המון בהצלחה לאביבה...בקרוב נתחיל להציף בשאלות!
 

sigaliot

New member
טוב , כבר שאלה ראשונה...

יש למישהו מתכון להכנת עיסה משבבי עץ? קניתי עציץ חמוד שעשוי מעיסת שבבי עץ טחונים דק דק , ממש טקסטורה יפה...ניסיתי פעם לעשות עיסה כזו עם שאריות שלקחתי ממפעל לעיבוד עצים וערבבתי בדבק פלסטי עם קצת מים....יצא קצת גס ולא התחבר... מה הסוד
 

av_i_va

New member
ברוכה הבאה../images/Emo24.gif

מכירה רק עיסה העשוייה מנסורת דקה, כזו המתקבלת בשרוול של המסור. מצרפת קובץ עם הוראות הכנה אני מציעה לך להתבסס על אחד המתכונים המצורפים ולהתנסות עם שבבים. כולנו נשמח לשמוע מה התקבל ואם התוצאה אכן לשביעות רצונך? שבת מקסימה.
 

sigaliot

New member
תודה ו......שאלה נוספת ../images/Emo3.gif

בקרוב אני מתכוונת להתחיל ולעצב את החדר לתינוק המיועד (אני בהריון). חשבתי לצייר על הקיר במקום להדביק בורדר (פס טפט) שזה הרבה פחות מקורי. בקיצור , שמעתי שיש איזה חומר שאפשר לצייר איתו על הקיר והוא יוצר תבליט , יכול להיות אחלה לכבשים.....מכירה?
 

av_i_va

New member
מכירה../images/Emo140.gif

משחת עיצוב. את קונה (אבל עדיף להכין) שבלונה, בדגם הרצוי לך. ממלא את המקום הריק במשחת עיצוב על ידי טיפוף קל של החומר ומסירה מיד את השבלונה. נותנת לזה להתייבש היטב ולאחר מכן צובעת בצבעים אקריליים. מישהו הציע לערבב צבע לתוך משחת העיצוב, לקבל משחה צבעונית. אישית לא התנסיתי. למען האמת גם לא נראה לי הגיוני במיוחד מאחר והצבע מדלל מאוד את מירקם במשחה, אבל, כל עוד לא אתנסה לא אוכל להביע דעה. בהצלחה רבה
 

Y A E LY

New member
ראיתי מי שעשה משהו דומה

עם עיסת שבבי עץ- הכניס לשבלונה הדביק טוב ונתן לזה להתייבש.
 

shlulit

New member
כדאי משחת עיצוב חולית כמובן.

אחרי שהחומר מתייבש אפשר לצבוע. אני עובדת אחרת, במקום טיפוף קל אני מורחת את החומר בעזרת מקל ארטיק שכבה אחידה ולא מאוד דקה או מאוד עבה.
 
למעלה