BlackSmoke
New member
18 הפך לקו איטי ולא יעיללא הראירגון הרג את המיפרקיות ואת קו 18...
במקרה זה חברת דן עשתה זו, דן הפעילה שיקול לא טוב ווים 18 ו25 נסעו לפני הראירגון ועדיין נוסעים במיפרקיות, היא הייתה צריכה להיערך אליו, היא עשתה זאת מצוין עם המיניבוסים, אילו הייתה מפעילה מיפרקיות בלבד בקווים 18 ו25, היינו רואים עליה בכמות הנוסעים והקלה בקווים אחרים, הראירגון מצוין, הוא מחלק את הקווים למטרופוליני, עירוני ומקומי, עירית תל אביב בכל בקשת שינוי מצהירה שהיא יכולה לעשות זאת רק בהסכמת חברת האוטובוסים ומשרד התחבורה, כל הקלפים היו לדן. אילו הייתי אמור לייעץ לדן לגבי הפעימה הראשונה נכון לעכשיו, זה היה כך א. החלפת המסלול בין קווים 18 ו82 בקטע וייצמן דוד המלך. ב. הפעלת הקווים 18 ו25 בקווים מפרקיים בלבד מהנסיעה הראשונה ועד האחרונה + תדירות גבוהה בשעות שיא. ג. הטמעת הכריזה והכתוביות בכל הקווים של הפעימה הראשונה קרי רגילים ומיפרקיות. לאחר היישום לצאת אל הציבור ובמקביל לפנות לעריית תל אביב ומשרד התחבורה ליצירת נתצ"ים. ערית תל אביב תבין שהיא צריכה להשלים עם מס' קווים מפרקיים ברחובות אלנבי, בן יהודה, קינג ג'ורג ואבן גבירול ושהנוסחה של הראירגון היא בסיס לתחבורה ציבורית ראויה במטרופלין ובעיר. עירית תל אביב מעוניינת להוציא את המפרקיות ממרכז העיר, היא תתפשר למס' קווים שיערכו בהם התאמות מסלול לנוע במיפרקיות, אני חושב שהבסיס הוא על תוואי (עם התאמות) של 1 10 16 (הארכה עד לרידינג או עתידים וביטול קו 4) 18 25 40 61 63 (תיקון מסלול קיים בגבעתיים: החלפת רמב"ם בכצנלסון ועליית הנוער ודרך מנחם בגין) 82 קווים אילו אינם נעים על צירים של רחובות קטנים, הקווים האלו בתוך שנה יהפכו לפופולריים ומבוקשים ויחסכו אלפי כניסות של רכבים לעיר ויהיו כלכליים לחברה.
הקטע מהכרמלית לשדרות ירושלים לוקח לעתים חצי שעת נסיעה