בגלל שאני בעד העובדים , בניגוד לרוב פה בפורם

מצב
הנושא נעול.

oschlick

New member
בהחלט. גם ככה הם יבואו ארצה ויקבלו
את שכרם מחברת בומברדייה שתקבל את התמורה לעבודתם מהרכבת שתקבל את הכסף מהמדינה כך שאין הבדל וגם ככה הארץ הזו מלאה בעובדים זרים כיום כי הישראלי לא מוכן לעשות ערב רב של עבודות ולכן המדינה הולכת ונגמרת...
אז במקום לפתור את בעית העובדים הזרים
אתה מציע להביא עוד
 
אז במקום לפתור את בעית העובדים הזרים
אתה מציע להביא עוד
ממש לא. אני מציע לתת רק לישראלים את העבודה בר
ברכבת ולבטל כליל את מיקור החוץ. אך אני טוען שאם יבוצע מיקור החוץ ברכבת, הרי שהוא יוכל להיעשות בכל החברות במשקוהן אף תוכלנה לייבא תוצרת חוץ במקום תוצרות ישראליות. אם יכריחו את הרכבת לקבל מיקור חוץ, הרי שאגד צריכה להכריח את הממשלה להביא אוטובוסים מוגמרים גרמניים מדגמים יקרים ואיכותיים במקום אוסף הגרוטאות שמחזיקה כיום החברה. אם כבר, אז עד הסוף ובכל התחומים. אם לא מגנים על עובדי הרכבת, אין סיבה להגן על עובדי "הארגז" או על עובדי "מרכבים". שויון זה שויון. למה שהממשלה תפלה אותם לטובה מול עובדי הרכבת??? ולמה לא לבצע מיקור חוץ במע' החינוך? למה לא להביא מורים גרמנים וצרפתים צעירים מאירופה כדי לתחזק את התלמידים? מי צריך מורים ישראלים כאשר חלקם לא יעיל???
 

oschlick

New member
ממש לא. אני מציע לתת רק לישראלים את העבודה בר
ברכבת ולבטל כליל את מיקור החוץ. אך אני טוען שאם יבוצע מיקור החוץ ברכבת, הרי שהוא יוכל להיעשות בכל החברות במשקוהן אף תוכלנה לייבא תוצרת חוץ במקום תוצרות ישראליות. אם יכריחו את הרכבת לקבל מיקור חוץ, הרי שאגד צריכה להכריח את הממשלה להביא אוטובוסים מוגמרים גרמניים מדגמים יקרים ואיכותיים במקום אוסף הגרוטאות שמחזיקה כיום החברה. אם כבר, אז עד הסוף ובכל התחומים. אם לא מגנים על עובדי הרכבת, אין סיבה להגן על עובדי "הארגז" או על עובדי "מרכבים". שויון זה שויון. למה שהממשלה תפלה אותם לטובה מול עובדי הרכבת??? ולמה לא לבצע מיקור חוץ במע' החינוך? למה לא להביא מורים גרמנים וצרפתים צעירים מאירופה כדי לתחזק את התלמידים? מי צריך מורים ישראלים כאשר חלקם לא יעיל???
ובמילים אחרות, כמו שאמרתי בהתחלה - לפטר, לא
להפריט. לפטר את העובדים הרשלניים של הרכבת שאחראים לשביתה הפרועה שלשום, ולהחליפם בעובדים ראויים יותר בלי לשנות את מבנה ההנהלה והבעלות הממשלתית.
 

kobiz99

New member
"לא חייבים לנו שום דבר"?
בינתיים נראה שדווקא הוועד לא חושב שהוא חייב לנו משהו. אף אחד לא מדבר על חלוקת השליטה ברכבת ישראל (לא יודע מאיפה הבאת את זה). בסה"כ מדברים על תחזוקה של חלק מהקרונות ע"י קבלן חיצוני (שהוא במקרה גם יצרן הקרונות), שיהיה חייב ועוד איך לעמוד בסטנדרט של ביצוע.
ככה מפרקים חברה.
וחר כך מוכרים לכל הממעיט במחיר מבין החברים. צים פז בתי זיקוק מפעלי ים המלח וכ"ו אנחנו לא מטומתמים
 

Zמבוש

New member
את זה תתן לבית המשפט להחליט
ובבקשה להנמיך את הטון.
אני אנמיך את הטון
רק לאחר שאדם זה יתחיל להתנהג כראוי ולעניין האם אי כיבוד צו או פס"ד של בית משפט מותר ? מה הגדרה של אדם שכזה
 

kobiz99

New member
אני אנמיך את הטון
רק לאחר שאדם זה יתחיל להתנהג כראוי ולעניין האם אי כיבוד צו או פס"ד של בית משפט מותר ? מה הגדרה של אדם שכזה
ז מבוש היקר, אינך מכיר אותי אישית ואני כבר
פושע אצלך, יערב לך. מי פושע ומי מפר חוק יש שופטים בירושלים. והם יחליטו. לעובד הפשוט יש זכות השביתה ואנו מנסים לקבלה. לכן כדאי שתשקול מילים כי מילים הורגות. כתוב בחופשיות את אשר על ליבך אך השתדל ללא אלימות מילולית וללא התחת רפש
 

Zמבוש

New member
ז מבוש היקר, אינך מכיר אותי אישית ואני כבר
פושע אצלך, יערב לך. מי פושע ומי מפר חוק יש שופטים בירושלים. והם יחליטו. לעובד הפשוט יש זכות השביתה ואנו מנסים לקבלה. לכן כדאי שתשקול מילים כי מילים הורגות. כתוב בחופשיות את אשר על ליבך אך השתדל ללא אלימות מילולית וללא התחת רפש
בנתיים אתה וחבריך זורקים רפש
בית המשפט קבע כבר ביום ה' וביום ו' כי אתם מחויבים לחזור לעבודה סדירה כאשר הפרתם את הצו הפכתם להיות מפירי חוק וסדר ופושעים בעיניי החוק זה כי המדינה מפחדת להתעסק עם מפירי חוק כמוכם זאת בעיה אחרת בנתיים אתם מתעלים בלקוחות שלכם , בחיילים ועוד כולאים וחוטפים אותם אתה יכול להכחיש כי כתוצאה מהכליאה ברכבת אותה אישה בהריון התעלפה ובמקום להגיע לביתה היא הגיעה לבית חולים ? האם אתה יכול להכחיש כי אתם עוברים על החוק כאשר אינכם מצייתים להוראות בית המשפט ?, זה הרי טבוע ועובר אצלכם כחוט השני בהתנהגות הביריונית שלכם .
 

בועז ל

New member
אני אנמיך את הטון
רק לאחר שאדם זה יתחיל להתנהג כראוי ולעניין האם אי כיבוד צו או פס"ד של בית משפט מותר ? מה הגדרה של אדם שכזה
ההגדרה בפורום של קוביז ושל כל מי שכותב כאן
היא חבר פורום מן המניין ולא שום דבר אחר. לפיכך, כללי הכתיבה הראויה הנהוגים בפורום תקפים גם במקרה זה.
 

Zמבוש

New member
ההגדרה בפורום של קוביז ושל כל מי שכותב כאן
היא חבר פורום מן המניין ולא שום דבר אחר. לפיכך, כללי הכתיבה הראויה הנהוגים בפורום תקפים גם במקרה זה.
אין בכלל בעיה בועז
רק שינהג גם הוא לפי כלל זה ,כולל הפסקת עיוות כינויים
 

amit1270

New member
ההגדרה בפורום של קוביז ושל כל מי שכותב כאן
היא חבר פורום מן המניין ולא שום דבר אחר. לפיכך, כללי הכתיבה הראויה הנהוגים בפורום תקפים גם במקרה זה.
וגם אין מקום להכליל
היותו חבר בוועד לא הופכת אותו לעבריין גם אם נעשו דברים בניגוד לחוק (לכאורה!).
 

eranfra

New member
למה בכלל מנסים להפריט את הרכבת?
אם יש כשלים נקודתיים או עובדים רשלניים יש לטפל בהם ורק בהם. למה לתת עוד נכס של המדינה לבעל מזל יחיד שלא נבחר ע''י אף אחד ושאין לנו השפעה עליו? למה להכניס חברות רכבת זרות ולממן אותן כשאפשר לייעל את חברת הרכבת הישראלית ולדאוג לתנאי עבודה ראויים לעובדיה ולתנאי נסיעה טובים לנוסעיה?
oschlick צודק 100% ,אם יש עובדים שוררים לטפל
בהם . לתת מתנה לטייקון שישעה עלינו כסף ויתעלל בעובדים זה מיותר ,בפעם אני יהי בעד כל עובד פה בפורום שנלחם על הזכיות שלו .
 

טשאפק

New member
oschlick צודק 100% ,אם יש עובדים שוררים לטפל
בהם . לתת מתנה לטייקון שישעה עלינו כסף ויתעלל בעובדים זה מיותר ,בפעם אני יהי בעד כל עובד פה בפורום שנלחם על הזכיות שלו .
האם יש עובד כלשהו שזכויותיו נפגעות?
 

kobiz99

New member
האם יש עובד כלשהו שזכויותיו נפגעות?
כן.
אם רוכשים ציוד חדש ומוסרים בלעדית תחזוקה לקבלן חיצוני. הידע של העובדים הקימים נעצר בציוד הישן ובעוד מספר שנים כשהציוד הישן יגרט העובדים יפוטרו.
 

amit1270

New member
כן.
אם רוכשים ציוד חדש ומוסרים בלעדית תחזוקה לקבלן חיצוני. הידע של העובדים הקימים נעצר בציוד הישן ובעוד מספר שנים כשהציוד הישן יגרט העובדים יפוטרו.
או שייצאו לגמלאות
או שיעברו לעבוד במוסך החדש (ועל זכויותיהם של אלה צריך להילחם).
 

kobiz99

New member
או שייצאו לגמלאות
או שיעברו לעבוד במוסך החדש (ועל זכויותיהם של אלה צריך להילחם).
אתה בעצמך נותן את התשובה ככה מפרקים את הרכבת
מעבירים הידע לקבלן חיצוני . כשיגמר התהליך תהיה עם עוד אוליגרך/טיקון כמונופול פרטי ואז המחירים יעלו פלאים.
 

amit1270

New member
אתה בעצמך נותן את התשובה ככה מפרקים את הרכבת
מעבירים הידע לקבלן חיצוני . כשיגמר התהליך תהיה עם עוד אוליגרך/טיקון כמונופול פרטי ואז המחירים יעלו פלאים.
אני באמת לא יודע מה עדיף
יכול להיות שאתה צודק ומיקור חוץ יפגע בתחזוקת הרכבות, אבל זאת ההחלטה שהתקבלה. מצד שני יכול להיות שאתה טועה.
 

easylivin

New member
אני באמת לא יודע מה עדיף
יכול להיות שאתה צודק ומיקור חוץ יפגע בתחזוקת הרכבות, אבל זאת ההחלטה שהתקבלה. מצד שני יכול להיות שאתה טועה.
לא עמית, לא יכול להיות שהוא טועה.
כ-ו-ל-ם מסביב טועים, כל הציבור "מתלהם" נגד הועד ורק אנשיו "החרוצים, הנאמנים והמסורים" הם הצדיקים היחידים בסדום.
 

Rubim88

New member
אתה בעצמך נותן את התשובה ככה מפרקים את הרכבת
מעבירים הידע לקבלן חיצוני . כשיגמר התהליך תהיה עם עוד אוליגרך/טיקון כמונופול פרטי ואז המחירים יעלו פלאים.
הקבלן החיצוני הוא המקור לידע
במקרה הזה ומה הקשר בין טייקון\מחירים\מונופול\רכבת?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה