בדיקות איידס אנונימיות בי-ם חינם

Jony Jerusalem

New member
בדיקות איידס אנונימיות בי-ם חינם

בירושלים לתקופה מוגבלת מבצע מרכז הדסה בדיקות איידס אנונימיות בחינם. הבדיקות האלה מתבצעות בימי שישי הקרובים, בין השעות 8:30 בבוקר ועד לשעה 12:30. אין צורך להזדהות. כתובת המרכז: רח' שטראוס 24 ירושלים טל. 02-6231921 הבריאות שלכם בידכם ואתם מוזמנים להגיע ולהבדק ג'וני,
 

דנטל

New member
אני תמיד עושה באיכילוב בחינם

ואפשר גם לעשות בתחנה המרכזית החדשה בת"א ובחיפה איפשהו במרפאות של משרד הבריאות. הם גם עושים בדיקות לעוד הרבה מחלות מין אחרות. אחלה שעכשיו יש גם לירושלמים קרוב לבית.
 

eranmc

New member
הבדיקות באיכלוב לא אנונימיות

אם וחז ושלום יתגלה הנגיף הפרטים שלך יעברו למשרד הבריאות.
 

דנטל

New member
לא מבינה את הבעיה פה

אני אפילו לא עושה את הבדיקות באופן אנונימי למרות שישנה כזו אפשרות. בשביל מה בדיוק אני צריכה להסתיר את זה ממשרד הבריאות אם הם אלה שגם יכולים לעזור לי אחר כך? אגב, שאר המחלות שהם בודקים שם - אם הנבדק חולה במשהו הוא מקבל מהם תרופות בחינם. אז לאיידס זה שונה, אבל גם סתם לקבל משחה או כדור או מה שזה לא יהיה למחלות אחרות זה טוב במיוחד אם אין לך כסף לתרופות.
 

eranmc

New member
אני מאחל לעצמי לא להכנס למצב כזה

וקשה לי לענות לך על השאלה כי אין לי ידע בנושא. אני מאמין שיש אנשים שירצו להשאר אנונימים.
 

דנטל

New member
מאחלת לכולנו

וגם לי זה לא שיש איזה ידע אדיר, רק שאני בכל מקרה טיפוס לא ממש מסתורי וזה כולה משרד הבריאות. זה לא עובר לפרסום בעיתונות או מי ישמע. משרד הבריאות רוצה בטובתנו. נכון שיש שם מניעים של סטטיסטיקות וכאלה ולכן הם נורא נדיבים בתרופות, אבל אפילו זה לטובת הציבור כי בזכות הסטטיסטיקות האלה אפשר לעורר יותר את התודעה של הציבור בנושא מחלות המין (ולא רק איידס). בנוסף, כשאדם מגלה שהוא חולה ברוב המקרים הוא יגש לבית חולים לבקש סיוע והאנונימיות שלו מבחינת משרד הבריאות תבוטל באותו רגע בכל מקרה.
 

eranmc

New member
אני מסכים איתך ש..

הדבר הנכון הוא לא להסתיר את זה ולדעת לטפל בזה בצורה הנכונה. אך, בכל זאת, יש אנשים כמו מפורסמים או אנשי ציבור לדוגמה שלא ירצו חשיפה - אני בטוח שאין דיסקרטיות מלאה. נ.ב קראתי באתר של ג'וני שמדווחים כ 4000 נשאים בישראל - הייתי קצת בשוק, הייתי בטוח שהמספר הוא כפול פי כמה וכמה.
 

דנטל

New member
כמו שכתבת - "מדווחים"

וכמה לא מדווחים? וכמה לא יודעים בכלל*? וכמה מסתובבים ככה בלי טיפול ובלי הגנה ומסכנים אחרים? אנשים מפורסמים ואנשי ציבור מלכתחילה הולכים לרופאים שמתעסקים יותר עם ידוענים. יש אשכרה רופאים כאלה. הם פרטיים, מן הסתם, ומספיק שידוען אחד ביקר אצל מישהו והתלהב ממנו ואז כל חבריו הידוענים כבר יהיו שם גם לקוחות. זה פשוט אחרת. אבל אנחנו, מי מכיר אותנו בכלל? כמה זה כבר באמת יחשוף אותנו? * ומתוך אלה שלא יודעים בכלל - כמה לא הלכו להבדק בגלל שהם מעונינים להשאר אנונימיים מול משרד הבריאות, אבל מתקמצנים על כמה עשרות השקלים שזה עולה במרפאות הפרטיות? בעיני, זה ממש מצער שהאנונימיות הזו שהיא בכלל לא כזה דבר קריטי במקרה הזה, שכן אם אתה בריא - זה כבר טוב, ואם אתה חולה - אנונימי מול משרד הבריאות אתה כבר לא תהיה -> עלולה לגרום לאנשים לפסוח על הבדיקות. מיותר לציין שבראש ובראשונה מצער אותי שאנשים לא תמיד שומרים על עצמם, אבל מודה שגם לי היו התקפות טמטום בענין הזה שמאוד הצדיקו את ה"בילוי" שלי באיכילוב וזה הרבה יותר מזל משכל שאני בריאה.
 
למעלה