בדיקות לפני מרפאת פוריות

tinky86

New member
בדיקות לפני מרפאת פוריות

שלום לכולן,
הופנתי אל מרפאת פוריות (מנסים כבר שבעה חודשים ללא הצלחה), והרופאת נשים שלי שלחה אותי להרבה בדיקות שאני צריכה לעבור לפני:
1. כירורגית שד - למה בעצם יש צורך לעשות את הבדיקה הזו?
2. בדיקות דם - פרופיל הורמונלי מלא, בדיקות קרישה, גלוקוז, איידס,CMV, HBV, HCB, טוקסופלסמה..
ידוע לכן כמה מבחנות דם נלקחות בבדיקת דם הזו? ולמה בעצם יש צורך לבדוק את הכל כל כך מורחב? (כאמור פגישה ראשונה).

תודה ויום נעים:)
 

טוליתי

New member
זהו פרוטוקול קבוע.

לא מתחילים טיפולי הפריה בלי הבדיקות הנ"ל.
לא זוכרת את מספר המבחנות המדויק, אבל מדובר בכ-6-7 מבחנות.
 

צקצק2

New member
מוסיפה על טוליתי המקסימה.

כירוג שד? למה בעצם לעבור את הבדיקה? ראשית זו בדיקה חשובה מאודבלי קשר לפוריות . חלילה אם מוצאים ממצא סרטני האישה לא יכולה לעבור טיפולי הפריה עם הורמונים שממריצים את המחלה. שוללים את זה לפני. הבדיקה כרוכה ברופא שממש ממשש לך את החזה מכל הצדדים בשכיבה. ככה שאם תעדיפי רופאה- ממליצה לך מאוד על סמדר פקר ניר.היא מקסימה.
לגבי הדם- זה רק ההתחלה. צריכים לבדוק הכל מהכל. ממליצה לך לבדוק על הדרך גם ויטמיו d וגם להתחיל חומצה פולית כדור ביום. בהמשך בזריקות לקראת השאיבה תצטרכי עם כל אולטרא סאונד גם לעבור בדיקת דם. בנוסף- גם בעלך צריך להבדק בדם- אם כי פחות בדיקות כשאחת מהן היא איידס. ללא זה לא מתחילים. עוד בדיקה שתצטרכי לעבור היא בדיקת פאפ- אצל רופאת נשים- שזאת דגימה שנלקחת לך מצוואר הרחם עם מקל צמר גפן לשלול גידול שם. זה חלק מעצבן אבל מה שטוב שעד שתקלטי בע"ה לא תצטרכי לעבור שוב. אלא רק בילד הבא.
 

tinky86

New member
תודה :)

בלי הבדיקות האלו לא מתחילים בכלל בבירורים אצל רופאת פוריות ? חומצה פולית אני כבר לוקחת מאז שהפסקתי גלולות כדור ליום, פאפ כבר עשיתי. ידוע לך מה בד"כ השלבים לטיפולים / בירורים? האם זה מחייב להתחיל עם הורמונים? תודה על המענה :)
 

tinky86

New member
תודה על המענה

אבל אני עדיין לא התחלתי טיפולים.. בד"כ מתחילים מדברים קטנים כמו הזרעות וכד' לא? אז מוזר לי ששלחה לבדיקות שעושים לפני הפריה. . קצת מלחיץ אותי :(
 
למעלה