בהאים מתחזים לתוניסאים-יהודים.....

תיווך 12

New member
בהאים מתחזים לתוניסאים-יהודים.....

לא כולם מזרחנים... לא כולם יודעים להבחין בין "בהאים-תוניסאים" לבין תוניסאים-יהודים. ויש גם בהאים-מרוקאים... ויש גם בהאיים-אלג"יראים ויש גם בהאים-לובים ויש גם בהאים-מצרים ויש גם בהאים-עיראקים וזה חוץ מסיפור של "שומרי-שבת בהאים"
 

תיווך 12

New member
בהאים בתוניס .......

רבים מידידי הם טוניסאים ותוניסאים. אולי הם בהאים שומרי שבת?
 

תיווך 12

New member
יהודים מחפשים צדק בבג"ץ מנזר המצלבה .....

אני מתביישת בטיפשות שלי . כמו שאמא שלי אומרת.... "לא מתאים לך" הרי למדת 3 שנים בירושלים
 

תיווך 12

New member
" נוצרי מביא נוכרי " זאת המנטרה.

תרומות נוצריות כמובן קובעות את חוקי המשחק
 
אני מקווה שאני לא היחיד שהבנתי

לא יודע מה הרעיון ברמיזות מחוכמות. רוצה שהחברה פה ידעו כמה אתה חכם או שאתה רוצה לשמוע את התגובות של האנשים כאן? כי אם זה האפשרות האחרונה - כדי שתכתוב כמו בן אדם. בכל נקרה, לשאר הקוראים, הניק ההוא מביע את אי שביעות רצונו מעליית הבהאים ארצה תחת הכותרת "ייבוא יהודים", בעוד שלדעתו הם לא שייכים לה. הוא אף מצביע על הגורמים לכך, תרומות נוצריות ובג"צ(?) בעל צביון נוצרי(?)
 
הסבר קצר:

תיווך 12 היא טרולית המחמד של תפוז. היא כותבת הודעות קצרות, הזויות ולא ממש מובנות בשמות רבים. בדרך כלל היא לא מזיקה, ואין טעם לחסום אותה מפני שהיא תמיד חוזרת בניק אחר. לטעמי ההודעות שלה לעיתים קרובות משעשעות אבל כאשר הן עוברות את גבול הטעם הטוב הן נמחקות.
 

תיווך 12

New member
הבילויים הציונים - יהודים לא היו ביניהם?....

לאט לאט התובנה שההסטוריונים עבדו עלינו בענין הציונים-הראשונים בגדרה מחלחלת . יש הבדל בין ציונים ליהודים . הבילויים לא היו יהודים אם כי ברור שהם היו ציונים-טובים . הביל"ויים - לא מה שחשבנו
 

תיווך 12

New member
הספרים החיצונים - "ספר חנוך"....

לדעתי צריך לשקול את הכנסת - ספר חנוך - לכתבי הקודש שלנו.... בזכותו של חנוך לוין ז"ל . אני מאמינה ש"חנוך לוין ז"ל היה צאצא של אותו חנוך מהספרים החיצוניים . ... כנראה ששמם הזהה איננו מקרי
 

תיווך 12

New member
ה"לזריסטים" ..."גם בברזיל"....

נתקלתי במקרה בויקיפדיה על ה"לזריסטים" . למסדר הזה יש עוד שם אחד... תבדקו באנגלית ופורטוגזית - יש להם כנסיות גם בברזיל . זה דו-כיווני קשרים מירושלים לחו"ל ומחו"ל לירושלים .
 

תיווך 12

New member
congregacao da missao

גם נקראים vicentinos .... קראתי על מנזר שלהם בעיר lapa בברזיל . זהו.
 

תיווך 12

New member
סבלם של האווזים ומינוי הרמטכ"ל ....

שמו של הרמטכ"ל החדש הוא "גנץ=אווז" = על פי משוואת "כת הכפילים וקורבנות אדם" ככל שההתעללות באווזים בעולם תגבר כך יעלה מעמדו של "גנץ" הרמטכ"ל (( עובדה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )) . ועל כן - שוחרי השלום שבינינו חייבים לפעול למניעת "יבוא כבד אווז" על מנת לשמור על חיילי צה"ל
 

bamboozingly

New member
חשבתי שדווקא עם הרמטכ"ל הקודם

היתה בעיה כזאת כי "אשכנזי" מתחרז עם "אווזי". ועד כמה שידוע לי "גנץ" זה "שלם".
 
נו ביימת

אין בארץ מסדרים מקומיים, כולם נשלטים מחו"ל. אז איפה איזה תיאורית קונספירציה עסיסית על קשר בין הפרנציסקנים לאפריים קישון ((פרנץ קישהונט))?
 
גוגל פותר את "חידת בגנ"ץ מדחת יוסף".....

גוגל התמחתה בפתרון תעלומות "כת הכפילים וקורבנות אדם" ועל כן הצבנו את "חידת בגנ"ץ מדחת יוסף הי"ד" וקיבלנו תוצאה מ ד ה י מ ה . מסתבר שיום הולדתו של שר-הדתות לשעבר (ש"ס) וסגן שר האוצר דהיום ח"כ יצחק כהן - הולם על פי החישובים שלנו את "מועד האירוע לטיהור קארמה" וכן את "העברת הדיון מבג"ץ לוועדת החוץ והבטחון של הכנסת (( היה חבר וועדת החוץ והבטחון של הכנסת במועד האירוע )). ורק נותרה סתומה השאלה - מיהם שופטי העתירה ומה מספר העתירה ומדוע החליטו לסייע למפלגת ש"ס בענין הזה .
 
ניגוד ענינים של טירקל - על פניו ........

על פי ynet ... ט י ר ק ל היה אחד משופטי העתירה שנתן את ההחלטה הסופית - ועל כן יש איזו בעייתיות בענין "החלטת וועדת טירקל בענין מינוי גנץ"......בהתחשב בכך שטירקל עצמו "ניקה" את ברק ואת גנץ מסיפור "ח"כ יצחק כהן ממפלגת ש"ס" שהיה גם שר הדתות .... (( דרך אגב - מי שכתב את פרוטוקול העתירה של אבישי רביב לבג"ץ שבה העיד יגאל עמיר .....שמריהו כהן המזכיר הראשי של בית המשפט העליון ..... הורעל למוות כנראה על מנת זייף את הפרוטוקול - העתירה התנהלה בפני כבוד השופט טירקל אבל כיוון שהתנהלה בדלתיים סגורות כנראה גם הפרוטוקול סודי ביותר ואת האמת אפשר רק לנחש
 
למעלה